Dee objavljeno: 30. prosinac 2009. Dijeli objavljeno: 30. prosinac 2009. Znam sve o dostavi u upravnom postupku što se teorije tiče (makar mislim da znam), no probleme mi ovih dana zadaje praksa. Naime, trebala bi uručiti par rješenja koja sam već nekoliko puta bezuspješno dostavljala i zanima me šta mi je točno činiti kako stvar na koncu ne bi propala zbog greške u dostavi. Dakle, radi se o slučaju kad je zakonom propisana obvezna osobna dostava, budući da od trenutka dostave počinje teći rok za žalbu koji se ne može produživati. Pismeno je dva puta poštom (s povratnicom) poslano, ali se svaki put vratilo, s tim da je drugi put na povratnici napisano kako je dostava pokušana tog i toga dana, te kako je ostavljena obavijest. Mene zanima kako u praksi pravilno provesti cijelu proceduru dostave kad adresat izbjegava primanje pismena? U Zakonu se spominje osobna obvezna dostava, pa posredna dostava i na koncu pribijanje pismenog priopćenja na vrata stana, poslovne prostorije ili radionice osobe kojoj se dostavlja. Kakav oblik mora imati to pismeno priopćenje, da li to radi pošta ili samo tijelo koje šalje pismeno, kako dokazati da je pismeno stavljeno baš tog i tog dana? Dobri ljudi pomozite, moram ovo dovršiti do nove godine inače mi se loše piše. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ude odgovoreno: 15. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 15. siječanj 2010. Poštovana ! Razlika je da li se radi o pravnoj ili fizičkoj osobi ! O odbijanju primitka pismena pročitajte ZPP čl. 131-144. Predaja pismena valjana je ako je pismo uručeno punoljetnom članu domaćinstva ,susjedu i sl. Pozdrav ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.