Jump to content

mobitel u voznji


nezeljko

Preporučene objave

Pozdrav,

 

naime, jucer su mi naplatili 500kn kaznu za pricanje na mobitelu tijekom voznje.

 

Dok sam se vozio, telefonirao sam i policajac na motoru je prosao pokraj mene (u suprotnom smjeru), okrenuo se na kruznom toku i nekih 500 metara dalje me zaustavio.

 

Rekao sam mu da do sada nisam kaznjavan, da nemam ni kaznu za parkiranje i zbilja mi je bilo hitno odgovorit na poziv, ali nije me tepao ni 5%.

 

Napomenuo sam mu da nisam kaznjavan, nazvao je svoje u stanicu, oni su potvrdili da imam vazecu vozacku dozvolu i da nisam nikad kaznjavan, na sto je on samo izvadio svoj blokic i napisao mi kaznu od 500 kn.

 

Kako sam student, tih 500 kn mi puno znaci pogotovo jer putujem i to mi je polumjesecna voznja pa me zanima postoji li ikakav nacin da se iskopam iz ovoga? Znam ,kriv sam, nisam se smio javljati na mobitel, ali nije li on mogao izreci opomenu posto mi je to prvi prekrsaj?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

 

 

Znaci ipak ima sanse i takve se zalbe uvazavaju? Baka jos ceka kod kuce?

 

Veće su ti šanse da ti neće priznati žalbu, nego da hoće.

Država je gladna novca, kasa je prazna i svaka kuna je dobrodošla.

Došla direktiva s vrha da se sve kažnjava bez milosti kako bi se što više punio proračun i suci kažnjavaju po direktivi, a ne po zakonu, tako da se oprostu kazne nemoj ni nadati.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 godina kasnije...