Jump to content

Prometna nesreća - kaznena prijava


knut

Preporučene objave

Poštovani,

podignuta je kaznena prijava protiv mene zbog nanošenja teških tjelesnih ozljeda, usljed neprilagođene brzine uvjetima na cesti. Naime po noći i kiši sam s cca 40tak km/h pokupio pijanog biciklistu na pola ceste. Ja 0,0 alkohola, a on 0,9 i u mokraći 1.4 mjereno 6 sati nakon nesreće.

Mlad i naivan odem sam na sud (prvi put u životu), a u prijavi se traži 50 dnevnih dohodata od mene. Rekoh da se ne osjećam krivim i branih se koliko znam (uglavnom da je on bio pijan a ja trezan).

Sad za drugi put je traženo vještačenje prometno, medicinsko, toksikološko.

Nadao sam se proći s cca 3 mjeseca uvjetno, ali sad ni sam ne znam što dalje očekivati.

Pitanja: Kako se dalje postaviti, braniti i kakve su mi šanse? Koliko to sve može ispasti ozbiljno i da li ipak angažirati odvjetnika (makar nisam pri parama:-)?

Hvala i pozdrav!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ono što bi Vam sada moglo krenuti naopako su sudski troškovi.

 

Sva ta vještačenja koštaju par tisuća kuna.

 

Dakle 50 dnevnih dohodaka ( u naravi oko 9.000 kn) bi na kraju moglo biti jednako kao i troškovi svih vještačenja no i ne mora.

 

Zatvor sigurno nećete dobiti pa se zato ne brinite, osim ako je osoba ostala doživotni invalid (npr. nepokretan)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

hvala na odgovoru!

pretpostavljam da prema našem zakonu to što čovjek baulja po pola ceste pijan ko zemlja - mene ne oslobađa?

makar on prekršajno plaća novčanu kaznu za; pijan u prometu i neosvjetljen u prometu.

ja svejedno znači njega moram vidjeti?!?

jer ova fora 'prigođavanje brzine uvjetima na cesti' može sve značiti...najbolje ni ne sjadati u auto.

čuo sam od frenda izjavu - kad sjedneš u auto jednom nogom si u grobu, a drugom u zatvoru!!! i bome nije daleko od istine.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Niste naveli da je bio bez svjetala.

 

No to ne znači automatski da ste nevini.

 

Vožnja u noćnim uvjetima podrazumijeva također da vožnju morate prilagoditi na način da osvjetljeni dio ceste daje dovoljno vremena da zakočite.

 

Dakle ako vozite 50 km/h i imate ispravna kratka svjetla, imate vremena za manevar/kočenje i izbjegavanje prometne.

 

No ako vozite primjerice 90 km/h s kratkim svjetlima nećete moći izvesti te radnje na siguran način.

 

Drugim riječima, vožnja u noćnim uvjetima podrazumijeva ispravnu kombinaciju upotrebe svjetala i brzine.

 

Vječtačenje će pokazati u kilometar koliko ste vozili i u kilometar koliko ste trebali voziti da izbjegnete prometnu ili kretanje pijanog sudionika prometa itd..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

opet hvala na odgovoru!

ako se utvrdi da sam vozio +- 5km/h od onoga što piše na tabli ograničenja (u ovom slučaju 40km/h), i ako mi u tom trenutku drugi auto ide u susret pa i zbog njega slabije vidim - pretpostavljam da mi to ide u korist.

ne mogu da malo ne proširim temu; da je u ovom slučaju čovjek imao samo 'mačje oko' na biciklu 99% ga ne bih udario. i on je za neosvjetljenost i za pijan u prometu platio dva prekršaja - zašto onda zakon traži podijeljenu krivicu s 'neprilagođenom brzinom uvjetima'?? nije li to malo nelogično?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Vlatka, pravne posljedice prvenstveno ovise o posljedicama u samoj prometnoj nesreći (tjelesne ozljede i to kod drugog sudionika (ne kod onog tko je uzrokovao nesreću), a vrlo rijetko i velike materijalne štete).

 

No, kod Knuta je zanimljiva njegova tvrdnja o brzini njegove vožnje od 40 km/h. Je li to u postupku nedvojbeno utvrđena brzina ili je to zasada samo vaša tvrdnja, kojoj vam vjerojatno službene osobe u postupku (policija, državni odvjetnik i sudac) baš i nisu povjerovali. :misli: Stvarno ne kužim, kakvi su to uvjeti bili, ako ste "prilagođeno" tebali voziti manje od 40 km/h. Uostalom i sami spominjete nešto "ako se utvrdi da sam vozio +- 5km/h od onoga što piše na tabli ograničenja (u ovom slučaju 40km/h)", dakle, očito ta brzina nije kao takva utvrđena u postupku.

 

Istina, iako vozači ne mogu stalno gledati u svoj brzinomjer (uostalom da li točno mjeri), iskreno, vozači često ipak znaju (za sebe) koliko su brzo vozili. :palac:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija