Jump to content

zaštita potrošaća


marko25ani
 Dijeli

Preporučene objave

Pozdrav svima , molio bi za savjet što mogu učiniti po ovom pitanju?

 

kupio sam kuhinju u Lesnine ciju sam isporuku cekao skoro 2 mjeseca iako je referent rekao da ce biti isporucena za 15ak dana. Posiljka koju su konacno isporucili nije odgovarala onoj kupljenoj te sam po njihovim uputama poslao na mail zahtjev za reklamacijom. Naravno, oni su se igrali "gluhog " telefona kao da nisu primili mail i doslovce te prave budalom. Nakon toga sam otisao direktno kod referenta u trgovinu koji mi je rekao da mora kontaktirati dobavljaca i da reklamacija moze zakonski potrajat i do 40 dana (da oni imaju na to pravo)??

 

Kako ja vise ne zelim da me zavlace, mogu li zatraziti povrat novca, da mi odvezu taj skart iz kuce i sta moram napraviti da bi to ostvario???

 

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija