Jump to content

Žalba na prekršaj zbog prebrze vožnje


zele_m

Preporučene objave

Kod mene je stanje sljedeće:

 

prije 2 godine i 10 mjeseci sam imao prometnu jer sam sa svojim autom u alkoholiziranom stanju sletio sa ceste i zabio se u drugo vozilo koje je bilo parkirano.

 

 

jucer sam dobio kaznu zbog brzine od 127 km/h, sto kad se oduzme 10% izade na 114,3 km/h. Ogranicenje je bilo 60km/h. Kazna za to je 5000-15000kn. ja sam dobio minimalnu od 5000kn. takodjer sam dobio zabranu upravljanja motornim vozilom od 12 mjeseci.

ako odmah platim doci ce me 3300 kn + 100 kn troskova.

 

Ja sam student.

Da li se mogu zaliti da mi smanje i kaznu i duljinu zabrane?

Da li mogu platiti 2/3 kazne i poslati zalbu samo na duljinu zabrane upravljanja motornim vozilom jer mi zbog sezonskog posla treba jer mi obitelj ima 2 papirnice i u 9. mjesecu cesto treba razvoziti robu iz jednog u drugi ducan pa ja to obicno radim?

 

Ikakav savjet je dobrodosao.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

1. Da.

 

2. Ne. Kad se plati gotovo je.

 

Pišite prigovor i nadajte se manjoj kazni.

 

U prigovoru izričito navedite da priznajete prekršaj i napišite da ste svjesni svoje greške, da se kajete i da nećete više nikada ništa ponoviti.

 

Tada prizivni sud nema pravo odrediti veću kaznu od onih 5.000 kuna ni više od 12 mjeseci, a ukoliko predate dokaze o svojim tvrdnjama možda nešto i smanje.

 

Opet se zadržava ono pravo za 2/3 u roku od 8 dana.

 

Očekujte i regresni zahtjev osiguratelja za štetu ili dio štete na onom parkiranom vozilu, a za nju solidarno odgovaraju vozač i vlasnik vozila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Niste me shvatili u potpunosti.

ta prometna od prije 2 godine i 10 mjeseci je kazna donesena. platio sam i sve podmirio sto se toga tice, nego sam to htio reci da se zna da nemam pravo reci: nikad nisam nikakvu kaznu imao. to je otegotna okolnost valjda??