Jump to content

Molim pomoc!! uhvacen sa 4.5g marihuane


pingvin1

Preporučene objave

Bok ulovili su me u posjedovanju 4.5g marihuane u jednoj vrecici, dobrovoljno sam je predao iz torbe i rekao da je za iskljucivo za osobnu uporabu, nakon cega su me priveli (cca 40min sam bio tamo) i izdali su mi potvrdu o privremenom oduzimanju i obavjest da ce se za pocinjeni prekrsaj č.3. st.1. zakona o suzbijanju zlouporabe droga podnijeti optuzni prijedlog . redovan sam student i nemam nikakva primanja. zanima me kakvu kaznu mogu ocekivati i kada mogu ocekivati poziv sa suda? jel to prekršaj ili kazneno djelo? molim vas za odgovor

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Radi se o prekršaju (opisanom u čl. 3. st. 1.), kažnjivom prema čl. 54. st. 3. http://www.zakon.hr/z/293/Zakon-o-suzbijanju-zlouporabe-droga, novčanom kaznom od 5.000,00-20.000,00 kuna.

 

Kada će stići poziv sa suda, teško je unaprijed prognozirati, jer ovisi o više faktora. Na sudu svakako priznati, pokajati se, "mladost-ludost", isticati sve olakotne okolnosti (student, loša financijska situacija, dosadašnja neosuđivanost i što god još imate) te moliti sud za smanjenje kazne. Tada je sve na sudu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ok hvala puno. prekrsaj znaci da ne ulazi u kaznenu evidenciju i necu imati problema sa izdavanje potvrde o nekaznjavanju, dobijanju viza za neke zemlje itd.? policajac je bio stvarno korektan i rekao da ce predloziti mjeru opomene, minimalnu kaznu ili nesto tome slicno pa se nadam da necu imati velikih problema ako to stvarno i napise. zanima me jos da li cu biti pozvan na nekakvo rociste ili nesto ili ce mi odmah poslati kaznu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama