inzinjercic objavljeno: 20. veljača 2014. Dijeli objavljeno: 20. veljača 2014. Od 10.1.2014. godine sam se do 20.2.2014. mučila da raskinem ugovor sa Tmobile. Ugovorna obveza od dvije godine mi je istekla 30.11.2013., i iako sam im dva tjedna prije isteka u inbox poslala da želim da me prebace na bonove oni to nisu učinili nego su nastavili sa pretplatom i to na način da mi je ista narasla sa 150kn na 300kn/mjesec jer sam imala 50% popusta prve dvije godine. Sve moje poruke iz inboxa su obrisali. Čudi me da nakon isteka ugovora oni ne obavijeste korisnika dali žele isti nastaviti i kažu koje promjene nastupaju. Od 10.1. mi uporno iz centra Sl.Brod govore da su ukinuli deaktivacijske kodove za isključenje, a kod poziva službi za korisnike mi kažu da me ne mogu isključiti bez toga koda. 13.1.2014. mi kažu da mi šalju pismeni raskid ugovora koji trebam potpisati i vratiti mailom/faxom i da će se 31.1.2014. ugovor biti raskinut. Ugovor od njih stiže 28.1. i sutra im ga potpisanog vraćam. Naravno da me 1.2.2014-te nisu isključili, te zovem službu za korisnike da vidim zašto. Njihov odgovor je da sam u postupku i da mi samo ostajem da se javim u službu prigovora. Njima omah šaljem prigovor i 12.2.2014g. dobijem odgovor da pošto sam u veljači koristia njihove usluge moram biti do kraja mjeseca i sa 28.2. ću biti isključena. Tek sam sa 20.2.2014-te uspila da me prebace na bonove i to nakon „blagog pritiska“ u centru. Naravno da je tada sve riješeno za cca 4-5 sati. Trebao bi pravni savjet kako postupiti.. nemam namjeru platiti račun za veljaču (ji će sigurno oslati), a nisam siguran ni za dio siječnja…jer su me svjesno lagali ta se to ne može tak tako isključiti nego je to duža procedura. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 6. ožujak 2014. Dijeli odgovoreno: 6. ožujak 2014. Zadnji racun je sa mjesecom drugim,sto ste u obvezi platiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 6. ožujak 2014. Dijeli odgovoreno: 6. ožujak 2014. raskid ugovora se uvjek pravi pismeno (preporučeno i sa pvratnicom). nikako mailom. nema potvrde o primitku zahtjeva. osim ! http://www.kompenzacije.hr/Content/documents/elpotpis.pdf Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
inzinjercic odgovoreno: 7. ožujak 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 7. ožujak 2014. Nakon javljanja HAKOM-u o mom problemu javili su mi iz TCom-a. Proučili su moj slučaj i slažu se da sam 14.1. tražio hitan raskid, te će i račun za siječanj prepoloviti, a za drugi mjesec umanjiti za cijeli iznos pretplate (300kn). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.