Jump to content

Uhvaćen s Jointom


prophet_47

Preporučene objave

Sve u svemu,inace sam iz velike gorice ,za vrijeme ultra music festivala sam uhvacen s jointom u ustima,izvagano je 0,9g (sve skupa znaci duhan,biljka,filter i papir) ... nikad nisam imao nikakvu kaznu,prekršaj niti nista,redovan sam student na FER-u,majka nije zaposlena kao ni brat a otac je malo malo na čekanju ... koliku kaznu bih mogao ocekivat? policajci u splitu su mi rekli da ce bit oko 700kn ... i da li sada ja posto sam iz velike gorice moram ic na suđenje u split ili ce mi se suđenje izvest u velikoj gorici? pošto je to samo prekršaj i mislim da nije potrebno svjedočenje policajca (službenika koji me zatekao) :(

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Propisana kazna je 5000 kuna, sud ju može smanjiti na trećinu, a ti onda možeš platiti 2/3 te smanjene. To je ipak više od 700, ali ne trebaš brinuti, puno bliže toj cifri nego onoj propisanoj.

 

Nadležan je sud u Splitu, ali možeš tražiti saslušanje na bližem sudu, što nije nikakav problem.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Propisana kazna je 5000 kuna, sud ju može smanjiti na trećinu, a ti onda možeš platiti 2/3 te smanjene. To je ipak više od 700, ali ne trebaš brinuti, puno bliže toj cifri nego onoj propisanoj.

 

Nadležan je sud u Splitu, ali možeš tražiti saslušanje na bližem sudu, što nije nikakav problem.

 

malo sam se raspitivao i vecina ljudi kaze da je propisana kazna 5000 do 20000kn ... i sad meni sud moze propisat manju kaznu tj 5000kn ali kao da ispod toga nemoze ,isto kao da vozim bez pojasa i kazna je 1000kn a oni meni nemogu smanjit ispod tog jer je to propisana kazna ? ... to sam cuo iz vise izvora nisam siguran u njihovu tocnost ... kakav je postupak sto se tice saslušanja i zahtjeva za promjenom mjesta saslušanja? ... ja cu vjerovatno doma dobit poziv za sud za split ... sta onda moram ic u svoju policijsku upravu i njima predat nekakav zahtjev za tu promjenu ili?

Link to comment