Jump to content

Overseas odštetni zahtjev


nordycom

Preporučene objave

Poštovani,

 

Prije 2 mjeseca poslao sam svoj Panasonic plasma TV na servis u Zagreb jer se na ekranu pojavila jedna debela bijela crta. U MR servisu u Zagrebu rekli su da jamstvo ne pokriva vrstu kvara te da ako želim o svome trošku mogu ga popravit. Nisam pristao na plačanje popravka i televizor se vraća. Prilikom dostave staklo ekrana puca po cijeloj dužini te se TV ne pali više. Osim bijele crte na ekranu televizor je radio normalno te sam mogo pratiti programe. Prijavio sam štetu Overseasu i oni su me telefonski obavjestili da je uređaj već bio u kvaru te da neće platiti puni iznos štete već neki manji iznos. Napisao sam pisani prigovor i dobio sam odgovor da pošaljem svu potrebu dokumentaciju da se pokrene postupak utvrđivanje štete kod njihovog osiguranja. Iz njihovog osiguranja javljaju da neće dati ni lipe jer je televizor bio "poluispravan". Overseas sada nudi kao znak "dobre volje" 600kn.Dali je to sve šta oni mogu ponudit?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Televizor je u jamstvu ali jamstvo ne pokriva vrstu kvara na mom Tv-u. Servis tvrdi da je panel ekrana "zaliven tekućinom" i da trebam platit 3800 kn popravak. TV sam platio 3999kn u trgovini. Allianz osiguranje tvrdi da neće isplatiti odštetu jer je ekran bio "poluispravan" iako su ga ovi iz Overseasa dodatno oštetili na način da se više ne pali uopće i vidi se crta puknuća po ekranu koja je nastala kada se TV vraćao sa servisa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

I prodavač će uputiti na servis..Uglavnom prodavač ima obvezu zamjeniti za novi bez ikakvih pitanja ako se nešto desi u roku prvog mj. od prodaje..sve ostalo se upučuje na servis..Pokušaj kontaktirati Panasonic Predstavništvo u RH, najviše vezano za slučaj servisera (zaliven tekučinom?)..Kao član 5 godina punog jamstva primam redovito njihove obavjesti i pratim sve vezano tvrtku Panasonic, tako znam za slučaj o mogučem "defektnom panelu" na nekim plazmama iz serije TX-P42VT20E, jedan slučaj u RH s početka 2013 gdje je MR-ocjenio da se radi o defektnom panelu te je Panasonic Hrvatska odobrila zamjenu za novi..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

TV je kupljen 30.10.2013 a kvar se pojavio godinu dana kasnije, još uvijek u jamstvu. Ni meni nije jasno to polivanje tekučinom ali servis tvrdi da je neka "tekučina" po panelu korodirala nešto i da se zato taj kvar pojavio. Mogu kontaktirat i Panasonic pa da vidimo šta kažu.Inaće ako googlate "thick white stripe on plasma TV" ima na stotine takvih slučajeva, sumnjam da su baš svi oni zaljevali tekučinom svoje panele. Jutros sam dobio mail od drugog ovlaštenog servisera vezano za zamjenu panela i evo odgovora:

 

Poštovani,

 

Cijena novog PDP panela je 4090 kn, plus zamjena 500kn. ukupno 4590 kn.

To je neisplativo.

 

Polovnih PDP panela nema.

 

Lijep Pozdrav/Best Regards,

 

 

Overseas je nudio ugradnju polovnog panela jer po njima oni su dužni vratiti TV u stanje u kavo je bilo prije nego je puko, međutim takvih panela očito nema. Pa tu sada nastaje problem.

uređeno: od G-man
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija