s1979 objavljeno: 17. rujan 2015. Dijeli objavljeno: 17. rujan 2015. Pozdrav, zanima me slijedece: - kojim pravilnikom/zakonom je propisano od kuda do kuda vrijedi pojedini prometni znak? Naime, svi kazu, i autoskole, da prometni znak vrijedi do prvog raskrsca. Gdje je to napisano crno na bijelo i vrijedi li to bas za sve prometne znakove? - sto sa prometnim znakom, npr. ogranicenje brzine ispod kojeg je dopunska tabla na kojoj pise da to ogranicenje vrijedi iducih xxx metara, a na toj dionici ima dodatnih raskrizja nakon kojih nema nikakvih znakova? Da li to onda znaci da za onog tko je dosao sa tih sporednih cesta i nastavio voznju, to ogranicenje ne vrijedi (jer nije niti mogao vidjeti znak) a za onog tko je isao glavnom cestom vrijedi (jer je prosao uz znak)? Konkretno, na dionici ceste izmedju dva naselja nema nikakvog prometnog znaka za ogranicenje brzine, znaci dalo bi se zakljuciti da je max dozvoljena brzina 90 km/h. U prethodnom naselju je postavljen znak ogranicenja brzine od 40 km/h i ispod dopunska tabla da to ogranicenje vrijedi iducih 900m. U tih iducih 900m, prestaje jedno naselje, ima 2-3 prikljucne cest, iza posljednje prikljucne ceste do iduceg naselja u dionici cca 200-300m nema nikakve kuce...a onda dolazi novo naselje. Sve je to unutar ovih 900m od znaka. Koja je dozvoljena brzina iza zadnje prikljucne ceste i prije novog naselja? Napominjem, da onaj tko se ukljuci na toj zadnjoj prikljucnoj cesti nema nikakav znak do novog naselja (tih 200m). Hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 18. rujan 2015. Dijeli odgovoreno: 18. rujan 2015. - čl.28 http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/dodatni/314286.htm - vrijedi onoliko dugo koliko piše na dopunskoj tabli Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
s1979 odgovoreno: 18. rujan 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 18. rujan 2015. - čl.28 http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/dodatni/314286.htm - vrijedi onoliko dugo koliko piše na dopunskoj tabli Hvala. Na koji način će vozač koji dolazi sa sporedne ceste i priključuje se na glavnu, znati da postoji taj znak, ako od trenutka uključivanja na glavnu cestu a u smjeru njegove vožnje ne postoji nikakav dodatni znak? Dakle, dolazim na glavnu cestu, skrećem udesno, nema nikakvog prometnog znaka, nije naseljeno mjesto...ograničenje za mene je...koliko? Dok, u koliko bih skrenuo na lijevo, postoji prometni znak ograničenja brzine. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 18. rujan 2015. Dijeli odgovoreno: 18. rujan 2015. Nikako ne može sa sigurnošću znati kakvi su znakovi prije njegova uključenja na glavnu cestu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
s1979 odgovoreno: 18. rujan 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 18. rujan 2015. Nikako ne može sa sigurnošću znati kakvi su znakovi prije njegova uključenja na glavnu cestu. OK, i sada se na tom dijelu ceste dogodi lakša prometna nezgoda i recimo da se ustanovi da se vozilo kretalo većom brzinom od tog znaka kojeg vozač nije niti mogao vidjeti, ali manja od "generalno dozvoljene" brzine izvan naselja. Znači, tamo je znak 40, a vozilo je išlo recimo 65. Da li je taj vozač vozio propisnom ili nepropisnom brzinom? Ako je vozio nepropisnom, kako je mogao znati da je ograničenje 40? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 18. rujan 2015. Dijeli odgovoreno: 18. rujan 2015. Jednostavno vozio je neprilagođenom brzinom uvjetima i stanju u prometu.60 je najveća dozvoljena brzina a ne brzina kojom se može vozit bez problema iskjučujući sve ostale u prometu i njihove postupke. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 18. rujan 2015. Dijeli odgovoreno: 18. rujan 2015. "S1979", a zašto jednostavno ne napišete detalje cijele priče i za što vas se točno tereti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
zima09 odgovoreno: 8. prosinac 2015. Dijeli odgovoreno: 8. prosinac 2015. I sam sam bio žrtva nepravilno postavljenih prometnih znakova, pa nepravilno tumačenih od policije i na kraju, ne prhvaćanju žalbe, kako policije, tako i suda kojeg apsolutno nije interesirao dokazni mtr. koji bi me oslobodio krivnje. Potpuno razumijem pitanje S1797 i smatram da se radi o neispravno postavljenim prometnim znakovima i ( ili ) nedostatkom prometnih znakova nakon svakog križanja odnosno pristupne ceste. Sve to dovodi u pitanje stručnost nadležnih službi za postavljanje prometne regulacije, a isto tako i policije koja djeluje po istim. S 1979, ako je ova problematika još aktivna, javi se s preciznijim podacima i dati ću ti uputu kako da se izvučeš iz ralja nestručnih, neprofesionalnih i bahatih " enciklopedija". Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.