eLaCiD objavljeno: 22. siječanj 2016. Dijeli objavljeno: 22. siječanj 2016. Prije godinu dana putem prodajnog predstavnika tvrtke NN d.. koja je u poslovnom partnerstvu sa Vipnetom potpisan je ugovor i realizirano korištenje poslovnog paketa mobilne telefonije. U sklopu paketa naručena su 4 mobilna uređaja koji su na adresu moje tvrtke dostavljeni od strane tvrtke NN d.. te je tom prilikom uz uređaje dostavljen i račun no niti jedan uređaj nije imao bilo kakav ovjereni jamstveni list. Prije mjesec danam jedan od mobitela sve je češće ostajao van funkcije dok na kraju nije prestao u potpunosti funkcionirati. I tu nastaju problemi. Pokvareni uređaj zajedno sa računom osobno je dostavljen na adresu-poslovno sjedište tvrtke NN d.. međutim njihovi djelatnici odbili su preuzeti uređaj bez obzira što im je bilo rečeno odnosno upozoreni su da su kao trgovci zakonom obvezni preuzeti uređaj radi popravka uz njihovo obrazloženje "mi to ne smijemo" "mi to ne možemo", a na pitanje iz kojeg razloga ne bi smejeli ili ne bi mogli nisu znali dati odgovor. Sad je pitanje šta dalje s obzirom da pokvareni uređaj trgovac odbija preuzeti radi popravka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 26. siječanj 2016. Dijeli odgovoreno: 26. siječanj 2016. Zakon o zaštiti potrošača obvezuje kupca da davatelju jamstva, prodavatelju ili proizvođaču, pruži razuman rok da stvar popravi ili, a ako to ne učini, da mu umjesto nje preda ispravnu stvar,a razuman rok određuje se temeljem svih okolnosti slučaja, ovisno o samom proizvodu, odnosno konkretnim nedostacima (kvarovima). Kupac ima i pravo na naknadu štete koju je pretrpio zato što je bio lišen uporabe predmeta od trenutka kad je zatražio popravak ili zamjenu pa do ispunjenja njegovih zahtjeva,što bi se utvrđivalo sudskim putem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
eLaCiD odgovoreno: 27. siječanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2016. Zahvaljujem na odgovoru iz kojeg očigledno proizlazi da je jedina mogućnost privatna tužba. Znači slijedi odvjetnik, sudska pristojba i ostali troškovi što sve u startu višestruko premašuje cijenu uređaja, a u konačnici između ostaloga značilo bi par godina sudskog spora. Drugim rječima očigledno ne postoji nikakav državni instrument kojim bi se trgovca prisililo na ispunjenje zakonom propisanih obveza. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 27. siječanj 2016. Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2016. Drugim rječima očigledno ne postoji nikakav državni instrument kojim bi se trgovca prisililo na ispunjenje zakonom propisanih obveza. svaka osoba sama štiti svoja građanska prava,prije svega mirnim putem,a kad to neide,onda traži zaštitu od države,no država to neće bez vaše incijative,što će reći u prevodu ne mogu ti dati nešto što netražiš. Zaštitu od države tražite podnošenjem tužbe sudu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.