Jump to content

Zaprimanje zahtjeva - pravilan postupak


MARČICA

Preporučene objave

Zahtjev od javnopravnog tijela stigao je u ured dana 02. 02. 2016. godine.

Admninistrativni referent koji ga je zaprimio meni ga je dostavio dana 05. 02. 2016. godine i ja sam potvrdila primitak istoga. Zahtjev nije bio u koverti, tako da je administrativni referent moga odmah vidjeti o čemu se radi.

Utvrdila sam da zahtjev nije urudžbiran odnosno da je kod administrativnog referenta (iz samo njemu znanih razloga) stajao 3 dana dok ga nije dostavio meni kao upravnom referentu.

S obzirom da isti zahtjev nije urudžbiran, molim mišljenje, tko ga je bio dužan poslati u pisarnicu radi urudžbiranja, osoba koja ga je zaprimila dana 02. 02. 2016. godine ili ja koja sam ga zaprimila dana 05. 02. 2016. godine.

 

Molim ukoliko netko i u kojem propisu (zakonu) je propisano točan postupak zaprimanja i urudžbiranja zahtjeva.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Molim mišljenje:

 

Da li se dopisom i službenim aktom može smatrati pismeno koje administrativni referent traži očitovanje od upravnog referenta unutar istoga ureda.

Pismeno (ne znam koji naziv upotrijebiti) je napisano rukom na komadu papira bez i jednog obilježja službenog akta (zaglavlje, kome se dostavlja, predmet...) u vidu pisma.

Nakon primitka upravni referent daje svoje mišljenje u svezi pitanja, iako nije u obvezi s obzirom da isti nije neposredno nadređeni službenik administrativnom referentu iz čisto kolegijalnih razloga, a navedeni papir koji je primio od administrativnog referenta baca jer smatra da nije pravni akt.

Nakon dva dana od istog službenika upravni referent dobiva pismeno napisano na isti način u kojem isti od njega traži da mu dostavi njegov prvotni original kao i original koji mu je tada dostavio.

 

Znači pitanje je:

1. da li se pismeno administrativnog referenta može smatrati službenim aktom i da li ga je upravni referent bio dužan čuvati (jer nije privitak niti jednog predmeta)?

2. da li je negdje navedeno da se original pismena nakon dobivenog odgovora mora vraćati pošiljatelju?

3. Tko svojim postupcima uznemirava i omalovažava drugu osobu, administrativni referent koji svaki malo traži originale svojih pisanja ili upravni referent koji je dostavio odgovor, te nakon toga nije htio nastaviti se dopisivati s administrativnim referentom unutar istog ureda, kancelarija do kancelarije?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija