Jump to content

Isplata odstete za ukradeni prtljag


Vitorovic

Preporučene objave

Dobar dan,

U toku putovanja autobusom Croatiabus-a moj kofer je ukraden. Krenuli smo iz Zagreba u Cirih. Po dolasku u Svicarsku smo primetili da kofera nema. O tome sam odmah obavestila vozace, koji su nam na pocetku putovanja podelili prtljazne karte, ali ocigledno nisu vodili racuna o tome ko cije kofere iznosi na usputnim stanicama, kojih je bilo nekoliko (Ljubljana, Milano, Lucern).

 

Sutradan sam obavestila pravnu sluzbu Croatiabus-a, medjutim niko mi nista konkretno nije rekao u vezi eventualnog obestecenja. Samo su mi kazali da sacekam u slucaju da je neko kofer uzeo greskom. Od tada je proslo nekoliko dana, i sasvim je izvesno da je prtljag ukraden. U medjuvremenu sam morala sve ponovo da kupujem i trosim novac koji sam namenila za odmor.

Zbog iznetih neprilika molim Vas da me uputite kome da se obratim povodom obestecenja i naknade stete.

Hvala

Maja

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Poštovana,

 

Bolje je isticati da Vam je torba izgubljena nego ukradena.

 

To iz razloga što ako Vam je ukradena ne možete tužiti ni teretiti prijevoznika, već morate to prijaviti policiji, pa s kopijom prijave obratiti se prijevozniku i osiguravatelju (ako je prtljaga osigurana). Ako policija uspije pronaći počinitelja, tada ga Vi trebate teretiti za naknadu štete i to privatnom tužbom s, usuđujem se reći, neizvjesnim ishodom.

 

Ako je prtljaga izgubljena, imate pravo kao potrošač na naknadu štete od prijevoznika koja se sada određuje po europskim mjerilima. Znači, naknada je izdašna, a ne tek simbolična kao što je to bilo do nedavno.

 

Ako još niste popunjavala nikakve papire kod prijevoznika, požurite istaknuti prijavu gubitka i Vaš zahtjev za naknadom štete jer je rok 14 dana. Protekom tog roka Vi gubite sva prava. Osim toga raspitajte se da li je prtljaga osigurana od strane samog prijevoznika.

 

Moguće je da prijevoznik upravo čeka istek tog perioda, pa Vam se zato ne javlja.

 

Evo nadam se da sam Vam barem malo pomogao.

 

Lp.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 godina kasnije...

Dobar dan,

Molim Vas za informaciju o sljedećem

Pre 30 dana putovao sam na relaciji iz jednog grada u Hrvatskoj do Zagreba,  relaciji dužoj od 250 km. Po dolasku u Zagreb moje prtljage nije bilo. Nepoznata osoba je ostavila svoj kofer a uzela moj. Do današnjeg dana navedena osoba se nije javila prijevozniku.

Prijavio sam vozaču nestanak prtljage, a putem mejla i prijevoznika.

Prijevoznik mi nudi 1.000 kuna kao nadoknadu za nestalu prtljagu.

Kako nestali kofer i prtljaga vrijedi nekoliko puta više, što nažalost ne mogu dokazati, da li se mogu pozvati na Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 181/2012 Europskog parlamenta i vijeća od 16. veljače 2011. o pravima putnika u prijevozu autobusima i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i zatražiti naknadu sukladno Uredbi ili moram nadoknadu za nestalu prtljagu zatražiti sudski putem?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija