kauboji_naprid objavljeno: 24. siječanj 2020. Dijeli objavljeno: 24. siječanj 2020. Poštovani, Preko internet bankarstva jedne banke, uplatio sam određeni iznos na jednog teleoperatera. Odmah sam iz banke upućen da to rješavam sa teleoperaterom jer oni ne mogu ništa. Operater me vraća da dođem tek sutradan i podnosim kod njih u poslovnici zahtjev za povrat sredstava. Nakon dva dana provjeravam stanje na računu. Nema povrata sredstava. Zovem na infotelefon operatera da bi mi njihova službenica rekla da se ne brinem da je moj zahtjev opravdan i da će iznos biti vraćen u roku. Pitam kojem to roku? Odgovara 10 do 15 dana da oni moraju proknjižiti i da je to procedura. Ljudi moji, jeli ovo moguće? U kojoj to mi državi živimo? Koji to zakoni i interesne grupacije vladaju da do svojih sredstava ne mogu doći prije minimalno 11 dana budući da isti dan nisu htjeli niti zaprimiti prigovor i još minimalno 10 dana do povrata ? Koja su mi prava ovdje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matrix odgovoreno: 2. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 2. travanj 2020. U konkretnom slučaju radi se o stjecanju bez osnove, pod čime se smatra prelazak nečije imovine u imovinu druge osobe i stjecanje koristi izvršenom radnjom, u imovinu druge osobe bez osnove u pravnom poslu, odluci suda, odnosno druge nadležne vlasti ili zakonu. Zakon o obveznim odnosima u člancima 1111.-1120. propisuje pravila i opseg vraćanja stečenog bez osnove. Iz sudske prakse: "Kad je uplata u korist određenog žiro-računa izvršena zabunom, bez valjane pravne osnove, radi se o stjecanju bez osnove s pravom na povrat onog što je neosnovano plaćeno." (VSRH, Gz z -165/2005-2 od 24. studenoga 2005.). Spitfire 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.