Jump to content

Prometna mladi vozac


aris01

Preporučene objave

Pozdrav! U 11.mjesecu sam imao prometnu nesrecu rano ujutro vracajuci se kuci.auto je prešao na moju polovicu,htio sam ga zaobici i izgubio sam nadzor te udario u zid.Šteta je totalna, a vozac nije stao,nije me okrznuo a nisam niti zapamtio regu. Mladi sam vozac(20god), napuhao sam 0,3 a auto je imao 110ks. Svjedoka nije bilo.Osiguranje je kasko(grawe) ponudilo je odštetu te su napisali da ako se sudskim postupkom utvrdi da sam kriv moram vratiti novac.Oni ne žele maknuti tu odredbu iz sporazuma. Da li da potpišem? Koliku kaznu da ocekujem(hoce li mi oduzeti vozacku)?Kako da se branim na sudu? U zapisniku piše da sam pocinio prekršaje po clanku 221, 199, 51 stavci 4,7 i 5 primjenom clanka 293 stavak 1...Buduci da sam student i da nemam novaca za odvjetnike i neznam puno o zakonu molim Vas da mi pomognete što prije,hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prometnu nesreću ste sami skrivili i nemate nikakve šanse da vas oslobode odgovornosti.

 

Kasko osiguranje je ugovorna obaveza između vas i osiguravajućeg društva. U ugovoru moraju postojati odredbe "Isključenja iz osiguranja" i "kojim je upravljao neovlašteni vozač", a to ste upravo vi jer ste upravljali vozilom koje nemate pravo upravljati.

 

Oni se samo striktno drže ugovorenog. Zatezna kamata vam je 14% i njima se isplati da oplođujete njihov novac.

 

Novčana kazna je 3.200 kuna bez bodova i zaštitne mjere zabrane upravljanja.

 

Vlasnik zida će izvršiti građevinsku sanaciju zida, vaše osiguranje će mu štetu isplatiti iz garancijskog fonda, a isplaćen iznos uvećan za troškove i kamate će potraživati od vas.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama