Jump to content
random_user

Popunjavanje naloga nakon presude

Preporučene objave

Imam možda banalno pitanje. Naime, žalio sam se na ovrhu, bio na pripremnom ročištu i dočekao presudu, koja je 70% u moju korist. Trebala je biti 100%, ali nemam snage više žaliti se i ići dalje na županijski sud. Moje pitanje je kako platiti dug koji mi je sud naložio? Radi se o relativno malim iznosima glavnica + zatezna kamate, te 30% parničkih troškova, gdje sve skupa izađe oko 350kn. U presudi se ne navodi na koji IBAN treba platiti, niti podatke koje treba navesti na nalogu (model i poziv na broj). Ovrhovoditelj je HT, ali ne mogu na uplatnicu samo navesti poslovni IBAN, jer kako će se znati da se baš radilo o mom sudskom postupku. Strah me da će opet pokrenuti ovrhu radi nepostojećeg duga, te ih se nikad neću riješiti.

Zahvaljujem unaprijed na pomoći.

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Registrirajte se kako bi mogli sudjelovati u raspravi

Da bi postavili pitanje ili objavili komentar trebate biti naš korisnik.

Izradite korisnički račun

Izradite korisnički račun na našoj stranici. Lako je!

Registrirajte se

Prijavite se

Već imate korisnički račun? Prijavite se ovdje.

Prijavite se sad


  • Similar Content

    • objavio saltyl
      Pozdrav, 
      trebao bi mi mali savjet/uputa vezano za provođenje ovrhe unutar EU, a van HR.
      Dakle trebalo bi ovršiti kupca (vps preko 40k kn), poslana je ovrha na temelju vjerodostojne isprave jb u Zadru, no s. služba u Kninu je odbacila ovršni prijedlog obzirom ovršenik ima prijavljeno prebivalište u inozemstvu (Luksemburg) na NEPOZNATOJ ADRESI.
      Moje pitanje glasi, može li se i putem kojih kanala saznati točno prebivalište te kada se sazna kome i u kakvoj proceduri se provodi ovrha za osobe sa prebivalištem u drugoj zemlji članici EU?
      Puno hvala na pomoći...
       
    • objavio ivanaa688
      Pozdrav,
      Danas mi je stigla ovrha za neplaće račune iz bneta. Naime,imala sam ugovor s bnetom za internet,koji sam raskinula putem maila po svim natuknicama koje su oni naveli,vlastoručno potpisala skrenirala, poslala kopiju osobne te vratila uređaj na njihov zahtjev. Danas sam podigla ovrhu za neplaće račune od mjeseca od kad sam raskinula ugovor ( kolovoz 2018. ). Kada sam ih zvala oni mi nisu dali nikakve povratne informacije već me direktno preusmjeravaju odvjetnici.
      Mene zanima na temelju čega oni meni mogu napraviti ovrhu ako je ugovor raskinut?
    • objavio Zlundra
      Poštovani,
      2016 godine sam kupila mobitel na pretplatu preko VIP-a te sam ga koristila sa otplatom pretplate do kraja 2017. 
      U 11. mjesecu (a i par puta prije čisto za provjeru) zvala sam dotičnu firmu te upitala koliko će me koštati tzv penali za prekid ugovora i otlatu uređaja (koji završava u 1.mjesecu 2018., 2.godine nakon kupovine uređaja)
      Na moje upite, odgovarali su mi da su "penali" određeni iznos, koji se na kraju povećao, te pošto sam odlazila iz zemlje, pristala sam platiti taj iznos koji je bio i veći nego što su rekli. Dakle, dana 8.11.2017. odlazim u Vip dućan i tražim raskid ugovora i otplatu penala. Zaposlenici su me uputili da raskid ugovora moram napraviti telefonski (?!) te su mi odbili oni to napraviti. Nakon zvanja i preusmjeravanja poziva, više puta sam pitala agenticu tj osobu koja je pokretala zahtjev za raskid koji je točnbni iznos koji ja moram uplatiti da se "riješim" svega jer me nema u Hrvatskoj nakon toga.
      Naravno, platila sam iznos (cca 700kn) te su nakon toga tražili da platim dodatnih 1000 kn koji su naknadno nastali i koji mi nisu bili rečeni ni u jednom trenutku.    Bilo kako bilo, iako na početku nisam bila spremna platiti navedene iznose za koje sam smatrala da su apsolutno krivo obračunati, s obzirom da sam fizički van zemlje od studenog 2017., jedino što mi je preostalo su prepriske mailovima i pozivi iz inozemstva, te sam na kraju krajeva, nakon poslijednje potvrde iz Vipnet d.o.o. da su sva dugovanja do odjave 8.11., skupa s preostalim penalima za mjesece do kraja ugovora i uređaj vrijedna 785,80kn, to sam uplatila 2.2. prije s njihove strane danog roka 5.2.2018.   Znači, prestanak ugovora od (što sam ja mislila studenog 2017.) sada bi DEFINITIVNO trebao bit postojeći i svi "dugovi" riješeni. VELJAČA 2018. I dalje ne živim u Hrvatskoj.   Dolazi mi ovrha na adresu prebivališta - ovrha na račune od veljače do lipnja 2018. za moj broj telefona. Ovrha na račune - a računa nigdje. Ovrha za "nepodmirene račune" koje niti imam fizički račun, niti opomenu za račun, niti opomenu pred ovrhu - samo ovrha.   Postavlja se pitanje kako je moguće da sam ovršena za račune od veljače do lipnja 2018. kada su sve ugovorne obveze prekinute s 8.11.2017. (ili vjerojatno 9.11. s obzirom da je zahtjev pokrenut 8.11.) i kada su svi traženi iznosi podmireni 2.2.2018.?   Naime, nisam znala da sam ovršena jer nisam u državi; uplatila sam 1000 kn na svoj tekući hrvatski račun koji su naravno "pojeli" u Fini. Naknadno sam uplatila i ostali iznos (1100kn) jer su mi samo sjedale kamate na početan iznos Zvala sam Vipovu odvjetnicu, još nakon prvog slučajnog plačanja dijela ovrhe, rekla je napišite mi sve u mailu i ne javlja se od prosinca 2018.     Molim Vas za pomoć/savjet da li mogu išta učiniti?   Unaprijed hvala.  
    • objavio Kutjevo1
      U ovrsnom postupku doneseno je  od strane opcinskog suda Rjesenje o ovrsi 2010 godine koje nije postalo pravomocno. Naime ulozio sam prigovor  na Rjesenje u zakonskom roku, suid je poslao  prigovor na odgovor, alil nikad nije donio rjesenje po prigovoru, tako da rjesenje o ovrsi nije ni pravomocno, a nije ni izvrsno.
      Mwedjutim, sud je ipak izdao nalog da se u Zavodu MIO   izvrsi  takvo rjesenje. Zavod je od 2016. godine poceo odbijati od mirovine 50 % mirovine  i odbija taj dio i sada. 
      Obzirom da u ovakvoj situaaciji  se nisu stekli uvjeti za protuovrhu, ja bio htio tuziti sud opcinski sud , odnosno sudiju.
      Moje pitanje je protiv koga cu podnijeti tuzbu: protiv opcinskog suda ili sudije ili  zajedno, te kojem sudu ću dostaviti tužbu. Koji je sud stvarno nadlezan?
      Napominjem da sam i kod suda i kod Zavoda iscrpio sve mogucnosti  da se problem rijesi.
    • objavio MalaVelikaŽena
      Poštovanje!
      Ukratko: brat i ja smo bili pod ovrhama 12 godina nakon smrti naših roditelja i nasljeđivanja njihovih dugova. Prodajom stana ove godine riješili smo sve ovrhe, ili smo barem tako mslili.
      Uvidom u Specifikaciju nemogućnosti izvršenja osnove za plaćanje iz FINA-a - u prilogu - zaključila sam kako su navedene ovrhe neaktivne - Datum prestanka izvršenja je 4.8.2018. Većina ovih ovrha koje vidite na slici nije iskomunicirana od strane gradskog stambenog, banaka i ostalih sporih institucija s FINA-om. Naravno da su spori u ovom smjeru...
      Pročitala sam zakon i koliko ja razumijem, ovrhe su neaktivne kako bi račun bio odblokiran i likvidan, ali po nalogu ovrhovoditelja mogu se aktivirati u bilo kojem trenutku. Na stranu pitanje kakvu se to lažnu sigurnost daje građanima, ja pod svaku cijenu želim izbjeći da se to dogodi. Zvala sam odvjetničko društvo kojem je predana moja ovrha i oni su mi dostavili ukupan račun u iznosu od 1950kn, s "oproštenih" 1000 kn kamata.
      Međutim kada sam nazvala VIP i pitala da mi dostave sporne račune po kojima potražuju dugovanja - oni ih nemaju. Odvjetničko društvo također nema račune po kojima sam dužna. Ja isto tako nemam račune za telefon iz 2013.
      Moje pitanje jest: imam li ja pravo kao potrošač odbiti platiti potraživanja ako mi se ne dostave računi po kojima se ta potraživanja od mene zahtijevaju? Uzimam u obzir da su ti računi poslani 2013 ili 2012, ali vjerujem da imam pravo kao potrošač zahtijevati da mi se dostavi račun po kojem se od m ene zahtijeva uplata novčanog iznosa?
      Bila bih Vam zahvalna kad biste mi pomogli riješiti ovu zavrzlamu.
      S poštovanjem,
      Ivona

  • Online korisnici



×