Goranh222 objavljeno: 11. travanj 2019. Dijeli objavljeno: 11. travanj 2019. Pozdrav ekipa Evo da krenem od početka, dakle bio sam u potrati za internetom prije dvije godine cca Uglavnom, Tele 2 je kao jedini operater ponudio satelitski, prijenosni internet koji je neograničen (ostali imaju 100GB brzog, pa onda po xx brzini bla bla), Tele 2 ima cijelo frijeme po full brzini i to je ono što me privuklo. Nadalje nudili su 5 dana router na probu, bez ugovorne obaveze da isprobaš itd, tako su im glasile reklame (i plakati na samoj poslovnici) Ja sam došao, gospođica koja radi mi nije htjela dati na probu,već isključivo odah na ugovor jer sam po njenoj provjeri u sistemu skroz u 4G (ZELENOJ) zoni i u toj zoni se ne može uzeti ništa na probu, jer provjereno sve 100% radi bla bla. Potpisao sam ugovor na 24 mjeseca, ajmo reći da prvih 12 je sve bilo super, brzina 40+Mbps za naš kraj (Požega) odlično i zadovoljan sam bio. E drugi dio ugovora brzina postpuno pada na 5-6Mbps, da bi zadnjih nekoliko mjeseci uredno bila do 2mbps, da ne govorim da u nekim dijelovima dana brzina ne prelazi 0,9Mbps. Milijun poziva službi za korisnike,par prigovora, 4 promjene kartice, dva routera, nista nije pomoglo. Oni konstantno ponavljaju kako nisam u 4G zoni i kako ne mogu oni ništa više i po zadnjem da u našem kraju sigurno ubrrzo neće biti nikakve nadogradnje i poboljštanja interneta itd itd. Mene zanima (iako u ugovoru piše da se bez obzira na njihovu kvalitetu interneta itd sve mora platiti), mogu li se ja pozvati na to da mi u početku nisu dali router na test jer sam u "zelenoj" zoni, a sad mi ne mogu isporučiti brzinu jer "NISAM" u toj zoni, što je apsurdno samo po sebi. Niti sam se selio, niti sam što dirao, znači problem je do njih. Internet je katastrofa, sramotno, imaju zabilježene hrpe primjedbi i pritužbi i poziva od mene, zanima me jel mogu tu što napraviti da ne moram plaćati, da mogu prekinuti ugovor ili nešto bez dodatnih troškova, jer je ovo krajnje bezobrazno i dosta mi je više, iz inata želim učiniti što god mogu u vezi toga... jel vrijedi pisati potrošačkom kodu? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 11. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 11. travanj 2019. Što piše u Vašem ugovoru vezano za raskid? Goranh222 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 12. travanj 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2019. prije 12 sati , Borbena7 je napisao: Što piše u Vašem ugovoru vezano za raskid? Ma ništa, zaštićeni su, odnosno piše i u slučaju da ne isporučuju ništa da sam dužan platiti. Toga sam svjestan, zanima me mogu li se pozvati na to da sam na početku bio u toj ZONI gdje je osiguran 4g (i da nisam mogao dobiti probni rok zbog toga), sad odjednom više nisam u toj zoni), zanima me mogu li na osnovu toga tražiti raskid ili nešto bez plaćanja penala (koje oni traže) Ili ih to štiti od svega, pa i od toga da su me očito zeznuli Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 12. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2019. Prije 48 minuta, Goranh222 je napisao: zanima me mogu li se pozvati na to da sam na početku bio u toj ZONI gdje je osiguran 4g (i da nisam mogao dobiti probni rok zbog toga) Probni rok ništa ne bi promijenio jer tada poteškoća nije bilo, tako da ovaj dio prigovora nema smisla. Treba dobro proučiti Vaš ugovor i njihove uvjete poslovanja, odnosno da li postoji mogućnost raskida zbog toga što oni ne mogu isporučiti točno ugovorenu uslugu. čudo, Spitfire i Goranh222 3 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 12. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2019. Što se tiče prijevremenog raskida, upućujem Vas na odluke HAKOM-a da neki teleoperateri više ne smiju naplaćivati naknade za prijevremeni raskid ugovora (odnosi se to na A1 i Optimu po posljednjoj odluci), ali vjerujem da ćete se za pravo da ne plaćate morati izboriti sudskim putem ili prigovorom HAKOM-u na račun. Spitfire i Goranh222 2 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 13. travanj 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 13. travanj 2019. Hvala na brzim odgovorima Ma po ugovoru su se ogradili da se mora placati cak i ako oni NIŠTA ne isporučuju, mislio sam da bi izlaz bio to što su u početku garantirali 4G i "zelenu zonu", oa mi to uskratili da bude osnova za raskid ugovora, ali očito ništa od toga 🙄 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 13. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 13. travanj 2019. prije 9 sati , Goranh222 je napisao: Ma po ugovoru su se ogradili da se mora placati cak i ako oni NIŠTA ne isporučuju Mislim da se ovo ne bi odnosilo na Vaš slučaj. Ovo bi bilo da su oni u mogućnost isporučiti ugovorenu uslugu, ali je Vi više ne želite koristiti iz nekog svog razloga npr. kada korisnik odseli u inozemstvo i slično. čudo 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dmlinaric odgovoreno: 26. travanj 2019. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2019. Problem je u tome da vi (mi) placamo uslugu pristupa internetu, a ne brzinu. Tako da brzina može biti od 1Mbps to 150Mbps. Probni rokovi, maksimalne brzine te usmene garancije zaboravite. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.