Monopolist objavljeno: 9. kolovoz 2020. Dijeli objavljeno: 9. kolovoz 2020. Poštovanje, Otvaram JDOO, tako da sam dužan sklopiti ugovor o zakupu sa samim sobom kao fizičkom osobom. Planiram uredno plaćati porez/prirez na taj iznos. Ono što me zanima je - bi li kršio zakon kada ne bih isplaćivao iznos zakupa na žiro račun fizičke osobe, ako fizička osoba (ja) nema problema s tim? Tvrtka je novonastala i dok ne počne poslovati u plusu, to mi predstavlja nepotreban trošak, pa bih to volio izbjeći, ako je moguće. Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
BRKICA00 odgovoreno: 9. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 9. kolovoz 2020. Nije moguće izbjeći taj trošak (jedino ako ne unesete u društvo nekretninu na kojoj će biti sjedište). Monopolist 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
NutCoco odgovoreno: 10. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 10. kolovoz 2020. (uređeno) Mislim da Monopolist planira sklopiti ugovor o najmu te plaćati porez na taj ugovor, ali njegova firma ne bi njemu isplaćivala najamninu u početku. Dakle, trošak bi postojao ali bi njegova firma njemu dugovala najamnine neko vrijeme, dok firma ne bude u mogućnosti platiti taj trošak. uređeno: 10. kolovoz 2020. od NutCoco Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
BRKICA00 odgovoreno: 10. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 10. kolovoz 2020. Skužio sam odmah šta on želi ali je problematično zbog poreznog nadzora. Možda je najbolje da se stavi godišnja najamnina i da se jednokratno plati porez na najam (što je mislim nemoguće). Ukoliko firma nema novaca da se isplati najamnina na kraju godine taj iznos najma se otpiše na ime prihoda, pokretač teme plati porez i gotovo. Problem je u tome što onda diže poreznu osnovicu (ako je bude), ukupne prihode. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
all_or_nothing odgovoreno: 11. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 11. kolovoz 2020. Za vaš jdoo taj trošak je trošak temeljem sklopljenog ugovora o zakupu, neovisno o tome isplaćivali vi sebi navedeno na žiro račun ili ne. Znači obveza prema vama s jedne strane i trošak s druge strane bi se trebali knjižiti u poslovne knjige isplatili vi sebi novac ili ne. Ukoliko si ne isplatite, obveza koju vaša firma ima prema vama ostane na kraju godine ( pa će se ili s vremenom isplatiti ili otpisati ) no u slučaju da ostane na kraju godine kao obveza imat ćete lošije pokazatelje u slučaju potrebe za kreditom. Ali, ako mislite da ovaj ugovor najradije ne bi uopće ni knjižili kao obvezu tj. trošak kako bi imali bolje poslovne rezultate to je onda sasvim drugačiji pristup . Ja ne vidim razlog našto ne bi ( osim zbog kredita ) jer i evidentiranje obveze i lošiji poslovni rezultat ima svoje prednosti u poreznom smislu ( porezna olakšica budućih razdoblja ). Monopolist 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.