Jump to content

Recidivizam za marihuanu


Dadada22

Preporučene objave

Poštovani došlo mi je poziv za saslušanje 11.4 te kao recidivistu su mi napisali da predlažu 10000kn i liječenje radi ponovljenog događaja. Sada me zanima je moguće umanjiti kaznu posto se recidiv dogodio i je li moguće izbjeći liječenje ili to teško da će se dogoditi te šta mi je činiti kad dođem na saslušanje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, sivko je napisao:

Znači išli su s optužnim prijedlogom.Tih 10 k je samo prijedlog sucu što on ne mora prihvatiti kao ni liječenje.

Kod suca kao i za sve druge prekršaje priznanje,kajanje itd itd

Prvi puta mi nisu u pozivu na sud pisali koja će bit kazna a sad pišu pa me zanimalo. Mislim da će novčanu kaznu smanjit posto sam student bez primanja pa ću to rec i kajat se ali nadam se da neću Morat to liječenje ići. Koliko traje uopce to liječenje?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat , sivko je napisao:

Ne piše se kazna na pozivu nego na obrazloženju da je podignut optužni prijedlog.

Ako si ovisnik 3mj-1g a ako nisi 1mj- 2 godine.

Ne moraš ići na liječenje.Opale te za to minimalno 3000 kn i nisi bio na liječenju.

Znaci praktički ti naplate šta neides na liječenje. A to moram rec kada dođem na sud ili će doc u rijesenju?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Zanima me još jedna stvar 11.4 sam pozvan na prekršajni sud kod sudca. Zanima me ako će mi ona odmah rec presudu i novčanu kaznu i dal ću Morat na liječenje ili ću cekat rijesenja pošto ista ta sutkinja i daje presudu pretpostavljam. Zanima me jer prvi put nisam bio zaustavljen u mjestu stanovanja pa sam bio pozvan u svom mjestu na sud a oni su slali da sam bio zaustavljen pa sam čekao da oni odluče a ne ovi kod kojih sam bio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju