Jump to content

Tele2 neisporucivanje usluge


n0sikiriki

Preporučene objave

Molim vas za savjet oko sljedeceg:

imam ugovornu pretplatu za Tele2 koja traje jos 1,5 god.

Zadnjih mjesec dana imam problem s njihovom uslugom - na isporucuju sms poruke u jednu inozemnu mrezu koja je njihov direktan roaming partner (s direktnim roaming partnerima moraju osigurati neometanu uslugu).

Problem traje dakle vec mjesec dana konstantno, ja trosim dodatni novac jer zovem umjesto da saljem sms-ove, a morala sam kupiti i prepaid karticu T-mobile kako bi mogla slat SMS-ove.

Korsinica sluzba Tele2 mi do dana danasnjeg nije odgovorila u cemu je problem iako sam poslala 2 maila i nazvala ih 5 puta.

 

Moje pitanje: mogu li tuziti Tele2 zbog neisporucivanja usluge koju ja, kao pretplatnik placam? Mogu li traziti raskid ugovora (a da im ne moram platiti 15X150kn) na osnovu toga?

 

Je li zakonski prekrsaj ako sluzba za korisnike ne odgovori na pismeni upit i sto mogu uciniti vezano uz to?

 

Puno hvala na pomoci...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

samo pismeno (preporučeno i sa povratnicom)od operaterq tražiti da izvrše ugovorenu uslugu.

tražiti da se kvar odkloni i obrazloženje za dosadašnje neizvršavanje usluge.

ako pismeno obraćanje budu ignorirali i ne poprave kvalitetu usluge istu uslugu otkažite zbog neispunjavanje ugovorenih obveza (pismeno preporučeno i sa povratnicom ili na kopiji pismena da operater potvrdi potpisom i pečatom prijm pismena kojim otkazuješ uslugu zbog neizvršavanja ugovorenih obveza).

 

ugovorena usluga se može otkazati samo pismeno i zbog neizvršavanj ugovorene usluge od jedne strane

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala, pokusat cu tako...

 

Jel netko mozda zna u kojem su roku duzni otkloniti tehnicki kvar na mrezi, tj. smetnju kod isporuke usluge? Ovako kako oni kazu - 'trudimo se ukloniti problem u najkracem mogucem roku' moze se desit da meni veci dio pretplatnickog ugovora prodje s neregulranom uslugom. Jel negdje propisano koji se rok 'popravki' tolerira?

Hvala svima,

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Molim Vas za pomoc.

Potpisala sam ugovor sa Tele2 za mobilni internet na 12mj 17.03.10. Dok sam bila u Zg signal je bio odlican, međutim otputovala sam na Kornate zbog posla NA 7mj. Signala na tom području nema, nisam se mogla služiti mobilnim internetom, isto tako placati racune za komunalije i njima (TELE2) za potrosnju. Kontaktirala sam sluzbu za korisnike koji su me savjetovali ako predam zahtjev za raskid ugovora obvezna sam platiti jednokratno preostale mjesečne naknade do zavrsetka ugovora iz razloga sto je bio probni rok od 8 dana od datuma potisivanja ugovora.

 

NIGDJE NA UGOVORU NE PISE NI SITNIM NI VELIKIM SLOVIMA STO KAD TELE2 NE ISPUNJAVA UVJETE POSLOVANJA PREMA KORISNICIMA.

Na njihovim stranicama pise da pokrivaju cijelu RH.

 

Prije par dana su me zvali iz neke agencije i rekli da je TELE2 prebacio dug njima u iznosu od 900kn i da oni vise nemaju samnom nista. Sad ce me oni tuziti. Molila sam ih da pricekaju dok se vratim sa kornata jer ovako neman nikakav dokaz da sam bila na Kornatima dok ne dobijem radnu knjizicu, odjavu sa zdrastvenog i mirovinskog osiguranja.

 

Ako imate neki savjet sto i kako dalje jer ovo nema smisla placati nesto sto jednostavno ne mozete koristiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uvijek možete raskinuti ugovor. Veliki operateri uglavnom koriste taj uglavak, po kojem morate platiti sve iznose do kraja ugovorenog razdoblja ukoliko sami raskinete ugovor, međutim, postoje i iznimke. osim toga, ukoliko jedna ugovorna strana ne ispunjava svoje obveze iz ugovora, druga strana ima pravo na raskid i naknadu štete. Baš bi bilo zanimljivo vidjeti, je li ikad itko tražio naknadu štete od operatera?

Vezano uz Vaš slučaj, ukoliko nisu krenuli u postupak ( ovrha, pretpostavljam ), još se ne trebate brinuti niti nešto posebno postupati. Ukoliko mislite da je situacija nepravedna po Vas, probajte osigurati što više pismenih dokaza, a ukoliko dođe do postupka, iznesite svoje obrazloženo viđenje i potkrijepite ih dokazima.

 

Pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala puno na savjetu.

Ne znam da li je dovoljno od papira ( pecat u radnu knjizicu od dana pocetka 01.04.10 i dana zavrsetka 31.10.10, odjava sa zdrastevenog i mirovinskog gdje je vidno da sam zaposlena na tom podrucju ne pokrivenim signalom). Koliko sam upucena jos nisu krenuli u postupak!

 

Hvala,pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 11 godina kasnije...

Slican problem. Ugovorili smo flat internet sa Tele 2, prebacili su me na 200 giga tarifu

Internet je nepostojeci ili jako loš oko 15. u mjesecu kad im je obracun ili nesto. Nisam usmeno niti pismeno pristala na prebacivanje tarife. Ako su me i obavijestili, ta je obavijest ostala u junk emailu. Dakle, nisam svjesno promijenila tarifu.

Mogu li ih tužiti i dobiti tužbu?  

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija