Jump to content

Evo što se do sada poduzelo vezano za smanjenje mirovina !


Kompa

Preporučene objave

ni ovo neće proći.

 

podnositelji prijedloga nisu naveli pravno shvaćanje Vrhovnog suda RH, izraženo u više odluka, da je mirovina (za neke HRVI dio mirovine) i invalidnina HRVI u biti naknada nematerijalne štete zbog smanjene životne aktivnosti zbog povreda nastalih tjekom Domovinskog rata. naknada štete se isplaćuje u uvečanim mjesečnim iznosima umjesto djelom u gotovini a djelom u vidu mjesečne rente.

invalidima rada (koji nastradaju na poslu) kad ostvare pravo na naknadu nematerijalne štete zbog smanjene živitne aktivnosti presudama sudova niko ne uzima određene iznose ako ne dođe do promjene zdravstvenog stanja na bolje. ako dođe do pogoršanja zdravstvenog stanja ti iznosi se povečavaju. nikome nisu sporne naknade štete koje oni ostvare.

primanja HRVI koji nekom vrstom nagodbe sa RH primaju naknadu štete zbog smanjene životne aktivnosti u vidu invalidnine i povečanih iznosa mirovine (nema jednokratne isplate u večem iznosu. samo isplata povečane rente) sa trn u oku svih onih koji nisu sudjelovali u Domovinskom ratu, smanjuju ih.

smatram da je oduzimanje djela mirovine zadiranje u privatno vlasništvo i povreda Konvencije, Protokola 1.čl.1. a time i Ustava RH

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ima gramatičkih pogrešaka, a i čini mi se da su neki članci "pobrkani iliti izmiješani".

 

Trebalo je to kvalitetnije napisati.....između ostalog, vidim, iza članka 4. dodaje se članak 3a......pa "slijedeće" umjesto sljedeće...............

 

Nije to dobro napisano i neće (kao što je bovu napisao) proći, siguran sam.

 

Ne smije biti grešaka u pravopisu kad se radi takva dokumentacija.

Na forumu možemo griješiti, ali kad neki dokument ide prema pravosudnim tijelima ne smije se griješiti....?!

 

Mislim da je to autogol.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Važna obavijest

 

OBAVIJEST

 

ČLANOVIMA UDRUGE RATNIH VETERANA 1.GARDIJSKE BRIGADE TIGROVI

 

Poštovani članovi Udruge,

 

Od 1. siječnja 2014. prema članku 2.a Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju smanjuju se i mirovine:

 

- mirovine hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji koje su ostvarene, odnosno određene prema Zakonu o mirovinskom osiguranju i koje su povećane prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji,

 

Smanjenje mirovina i mirovinskih primanja, odnosno dodatka mirovini iznosi 10% i primjenjivati će se od 1. siječnja 2014. na pripadajuću svotu mirovine odnosno dodatka mirovini koja je određena, odnosno ostvarena prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju iz članka 2. i 2.a Zakona te na smanjenu mirovinu prema Zakonu o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine, br. /2010, 130/2011 i 157/13) prije odbitka dodatnog doprinosa za zdravstveno osiguranje, poreza, prireza i drugih obustava.

 

S toga će Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi prižiti potporu zainteresiranim članovima ,odnosno onim članovima koji su obuhvaćeni primjenom ovog Zakona na način da će tehnički omogućiti pokretanje tužbi protiv

 

Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ,zbog smanjivanja mirovine temeljem Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine, br.71/2010, 130/2011 i 157/13), zbog:

 

-pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja,

 

-pogrešne primjene materijalnog prava, te

 

-povrede odredaba upravnog postupka.

 

Slijedom iznijetog Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi pružiti će tehničku pomoć tužiteljima (hrvatskim ratnim vojnim invalidima, hrvatskim braniteljima -dragovoljcima) jer smatramo da Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje nije smio smanjiti mirovinu temeljem Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju. Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi smatra da je došlo je do pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja te pogrešne primjene materijalnog prava te da korisnici sukladno članku 3a Zakona ne podliježe smanjivanju mirovine.

 

U svezi navedenog naglašavamo da navedeni postupak pokreće u cilju priznavanja prava prema članku 4.a Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine, br.71/2010, 130/2011 i 157/13) te da navedeni ne podliježu smanjenju mirovine, te će se tražiti od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje da tužitelju vrati sva smanjena primanja po osnovu smanjene mirovine.

 

Temeljem svega iznijetog Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi poziva članove zainteresirane, odnosno članove koji su obuhvaćeni primjenom ovog Zakona da se u cilju podnošenja tužbi prema Visokom Upravnom Sudu Republike Hrvatske nakon isplate mirovine od 01.veljače do 20. veljače 2014. jave u sjedište Udruge Av.Dubrava 220, Zagreb sa sljedećim aktima:

 

-rješenje Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranja (MIORH) izdano korisniku prilikom odlaska u mirovinu,odnosno rješenja (MIORH) kojom se korisniku prava prevodi mirovina.

 

- Izračun mirovine (odrezak)za sječanj 2014 isplaćene u veljači 2014, izdan od banke ili pošte.

 

Udruga će kroz organizaciju dežurstva, tehničku organizaciju i pravnu pomoć omogućiti članovima pokretanje postupaka.

 

Predsjednik Udruge

 

Tomo Medved

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ima gramatičkih pogrešaka,

Nije to dobro napisano i neće (kao što je bovu napisao) proći, siguran sam.

 

Ne smije biti grešaka u pravopisu kad se radi takva dokumentacija.

 

Mislim da je to autogol.

 

Mišljenja sam da je moglo bolje biti sročeno ali da gramatičke greške ne bi smjele utjecati na pravednost odluke suda. "Jeli govno ili se kučak pokakio "...isto je.

 

Da se sudi po gramatičkim greškama onda ni ovaj zakon o smanjenjima ne bi prošao zbog onog zareza ( ,).

 

Uvjeren sam da će ovaj puta proći .

 

Uvjek može svaki pojedinac ponaosobno poslati isto prema sudu sa određenijim i bolje sročenim pismenom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Važna obavijest

 

OBAVIJEST

 

ČLANOVIMA UDRUGE RATNIH VETERANA 1.GARDIJSKE BRIGADE TIGROVI

 

Poštovani članovi Udruge,

 

Od 1. siječnja 2014. prema članku 2.a Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju smanjuju se i mirovine:

 

- mirovine hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji koje su ostvarene, odnosno određene prema Zakonu o mirovinskom osiguranju i koje su povećane prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji,

 

Smanjenje mirovina i mirovinskih primanja, odnosno dodatka mirovini iznosi 10% i primjenjivati će se od 1. siječnja 2014. na pripadajuću svotu mirovine odnosno dodatka mirovini koja je određena, odnosno ostvarena prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju iz članka 2. i 2.a Zakona te na smanjenu mirovinu prema Zakonu o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine, br. /2010, 130/2011 i 157/13) prije odbitka dodatnog doprinosa za zdravstveno osiguranje, poreza, prireza i drugih obustava.

 

S toga će Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi prižiti potporu zainteresiranim članovima ,odnosno onim članovima koji su obuhvaćeni primjenom ovog Zakona na način da će tehnički omogućiti pokretanje tužbi protiv

 

Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ,zbog smanjivanja mirovine temeljem Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine, br.71/2010, 130/2011 i 157/13), zbog:

 

-pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja,

 

-pogrešne primjene materijalnog prava, te

 

-povrede odredaba upravnog postupka.

 

Slijedom iznijetog Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi pružiti će tehničku pomoć tužiteljima (hrvatskim ratnim vojnim invalidima, hrvatskim braniteljima -dragovoljcima) jer smatramo da Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje nije smio smanjiti mirovinu temeljem Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju. Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi smatra da je došlo je do pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja te pogrešne primjene materijalnog prava te da korisnici sukladno članku 3a Zakona ne podliježe smanjivanju mirovine.

 

U svezi navedenog naglašavamo da navedeni postupak pokreće u cilju priznavanja prava prema članku 4.a Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o smanjivanju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine, br.71/2010, 130/2011 i 157/13) te da navedeni ne podliježu smanjenju mirovine, te će se tražiti od Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje da tužitelju vrati sva smanjena primanja po osnovu smanjene mirovine.

 

Temeljem svega iznijetog Udruga ratnih veterana 1.gardijske brigade Tigrovi poziva članove zainteresirane, odnosno članove koji su obuhvaćeni primjenom ovog Zakona da se u cilju podnošenja tužbi prema Visokom Upravnom Sudu Republike Hrvatske nakon isplate mirovine od 01.veljače do 20. veljače 2014. jave u sjedište Udruge Av.Dubrava 220, Zagreb sa sljedećim aktima:

 

-rješenje Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranja (MIORH) izdano korisniku prilikom odlaska u mirovinu,odnosno rješenja (MIORH) kojom se korisniku prava prevodi mirovina.

 

- Izračun mirovine (odrezak)za sječanj 2014 isplaćene u veljači 2014, izdan od banke ili pošte.

 

Udruga će kroz organizaciju dežurstva, tehničku organizaciju i pravnu pomoć omogućiti članovima pokretanje postupaka.

 

Predsjednik Udruge

 

Tomo Medved

 

http://www.tigrovi-urv1gbr.com/

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Mišljenja sam da je moglo bolje biti sročeno ali da gramatičke greške ne bi smjele utjecati na pravednost odluke suda. "Jeli govno ili se kučak pokakio "...isto je.

 

Da se sudi po gramatičkim greškama onda ni ovaj zakon o smanjenjima ne bi prošao zbog onog zareza ( ,).

 

Uvjeren sam da će ovaj puta proći .

 

Uvjek može svaki pojedinac ponaosobno poslati isto prema sudu sa određenijim i bolje sročenim pismenom.

 

Kompa, ma, nije isto!!! Mora se precizno napisati, ne smije biti "promašaja". Ako bude promašaja u tim pismenima, predmet se vraća i onda.......godine prolaze......ode sve u zaborav...i razvuče se u nedogled i pola će branitelja poumirati.....a predmet će se razvlačiti ...

 

Treba to kvalitetno napisati.......uh.....To se ne može napraviti za jedan, dva dana..proučiti zakone, pročišćene tekstove zakona i požuriti sa tim predmetom (ali kakvo je naše pravosuđe-branitelji su zadnja rupa na svirali, a naš ministar Fred, vidim, on je ministar za polaganje vijenaca, a problemi braniteljske populacije, ako nisi HRVI 100%, , njega uopće ne zanimaju i ,......!!)

 

Svaki članak, stavak zakona, točka.......mora biti precizno navedena, objašnjena, razjašnjena...........To su ozbiljni predmeti.....yebga.....

 

Fred Matić...........ministarska plaća......... :-( Ministarska plaća ;-) Izliječen.. ;-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

da link se nemože otvoriti........a što se tiće institucija,sudova itd......svakodnevno pokazuju koliko se čovjek može osloniti na njih..........

 

Evo nisam mogao drugačije nego ovako pa čitajte:

*************************************************

ZUV HGP

USP iz DR

 

USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE

 

Trg sv. Marka 4

10000 Zagreb

 

 

 

 

Na temelju članka 38. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (Narodne novine br.: 99/99, 29/02 i 49/02) u svojstvu krovnih udruga hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata Republike Hrvatske podnosimo ovaj

 

 

P R I J E D L O G

 

ZA POKRETANJE POSTUPKA ZA OCJENU SUGLASNOSTI

ZAKONA SA USTAVOM RH

 

 

i to ocjenu suglasnosti odredbi članka 1., članka 3. i članka 4. Zakona o izmjeni i dopunama Zakona o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine br.: 157/13)

sa odredbama članka 3., članka 14., članka 16., članka 48. stavka 1., članka 51. stavka 1. i članka 57. stavka 3. Ustava RH.

 

 

O b r a z l o ž e nj e:

 

Članak 1.

 

U Zakonu o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju („Narodne novine“ br. 71/10 i 130/11) iza članka 2. dodaje se članak 2.a. koji glasi:

 

„Članak 2.a.

 

Od 01. siječnja 2014. prema člancima 3. i 3.a ovoga Zakona osim mirovine i mirovinskih primanja iz članka 2. ovoga Zakona, smanjuju i slijedeće pripadajuće mirovine:

 

mirovine hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji koje su ostvarene, odnosno određene prema Zakonu o mirovinskom osiguranju i koje su povećane prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.“

 

 

 

Članak 3.

 

Iza članka 3. dodaje se članak 3.a koji glasi:

 

„Članak 3.a

 

(1)Smanjenje mirovina i mirovinskih primanja, odnosno dodatka mirovini iznosi 10% i primjenjuje se od 01. siječnja 2014. na pripadajuću svotu mirovine, odnosno dodatka mirovini koja je određena, odnosno ostvarena prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju iz članaka 2. i 2.a. ovoga Zakona, te na smanjenu mirovinu prema Zakonu o mirovinskom osiguranju („Narodne novine“, br. 71/10 i 130/11) prije odbitka dodatnog doprinosa na zdravstveno osiguranje, poreza, prireza i drugih obustava.

 

(2)Svota mirovine, odnosno dodatka mirovini smanjena na temelju stavka 1. ovoga članka ne može iznositi manje od 5.000,00 kn mjesečno.“

 

 

Članak 4.

 

Iza članka 4. dodaje se članak 3.a koji glasi:

 

„Članak 4.a

 

Smanjenju mirovina prema članku 3.a. ovoga Zakona ne podlježu:

 

- mirovine u mjesečnoj svoti od 5.000,00 kn

- mirovine hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata i ratnih vojnih invalida sa oštećenjem od 100%,

- ...................

- …………..radnika profesionalno izloženih azbestu.“

 

 

 

 

Predlagatelj smatra da gore navedene odredbe izmjena i dopuna Zakona nisu u suglasnosti sa odredbama članka 3. Ustava RH koji propisuje jednakost, socijalnu pravdu, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva i vladavinu prava, budući da su hrvatski branitelji u neravnopravnom i nejednakom položaju u odnosu na ostale adresate iz članka 2. istog Zakona („Narodne novine“ br.: 71/10 i 130/11), korisnike koji su pravo na mirovinu ostvarili isključivo prema općim propisima odnosno prema Zakonu o mirovinskom osiguranju), kao i bilo koje druge kategorije hrvatskih građana, a što je protivno i članku 14. Ustava koji utvrđuje opću jednakost svih u Republici Hrvatskoj u pravima i slobodama, te jednakost pred zakonom.

 

Naime, hrvatski ratni vojni invalidi i hrvatski branitelji ostvaruju pravo na starosnu mirovinu temeljem članka 13. i 14. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“ br.:174/04, 92/05, 107/07, 65/09, 137/09 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13 i 148/13), te pravo na invalidsku mirovinu na temelju odredaba članka 15. istog Zakona radi trajnog gubitka radne sposobnosti (opća nesposobnost za rad) ili (profesionalne nesposobnost za rad) kao posljedice ranjavanja, ozljede, zatočeništva u logoru, bolesti, pogoršanja bolesti, odnosno pojave bolesti zadobivene u obrani suvereniteta Republike Hrvatske.

 

 

 

Ovim izmjenama zakonodavac proširuje broj adresata Zakona i primjenjuje smanjivanje mirovina na kategoriju hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji koje su ostvarene, odnosno određene prema Zakonu o mirovinskom osiguranju i koje su povećane prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.

 

Prilikom donošenja osporavanog Zakona zakonodavac je radi novih ušteda u državnom proračunu odredio linearno smanjenje mirovina, mirovinskih primanja, kao i dodatka mirovini u iznosu od 10%, obuhvaćajući i one branitelje koji su stekli pravo na mirovinu na osnovu gubitka radne sposobnosti sa osnova stradavanja 100% u obrani suvereniteta Republike Hrvatske temeljem Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata (ZOPHBDR-a), kao i druge branitelje koji su stekli pravo na mirovinu u razmjernom iznosu dijelom po posebnom propisu, a dijelom prema općim propisima, odnosno Zakonu o mirovinskom osiguranju.

 

Kumulirana mirovina sastoji se od razmjernog dijela mirovine utvrđenog prema ZOPHBDR i razmjernog dijela mirovine za dio invalidnosti nastale zbog uzroka koji nisu u vezi s okolnostima obrane suvereniteta Republike Hrvatske koji se izračunava na način propisan ZOMO-om (članak 75. do 77. ZOMO-a te članak 184.) i člankom 21. ZOPHBDR, te se mirovina za taj dio invalidnosti određuje u razmjernom dijelu u kojem na ukupnu invalidnost utječe taj uzrok. Tako određeni razmjerni dio mirovine ne smije iznositi više od razmjernog dijela invalidske mirovine određene na temelju osobnog boda utvrđenog prema članku 79. ZOMO-a za 40 godina mirovinskog staža (članak 21. stavak 2. u vezi s člankom 15. stavkom 3. ZOPHBDR).

 

Dakle, radi se o određenom broju korisnika koji su ostvarili svoja prava na temelju mirovinskog staža i dugogodišnjih uplata doprinosa u mirovinski sustav, odnosno prema općim propisima, ali im je zakonodavac ipak izvršio smanjenje mirovina pravdajući se razlozima ušteda u državnom proračunu. Na osnovu iznesenog, zakonodavac je ovu kategoriju korisnika stavio u nejednaki položaj u odnosu na ostale korisnike koji su stekli pravo isključivo po općim propisima i kojima nisu smanjeni iznosi mirovina.

 

U rješenju Ustavnog suda RH broj: U-I-3610/2010 od 15. prosinca 2010. godine („Narodne novine“ br. 4/11) prihvaćeno je očitovanje Vlade RH iz 2010. godine kod donošenja prvog smanjenja mirovina koja je navela „da se mirovinsko osiguranje, koje je javne i obvezne naravi, financira doprinosima osiguranika i prihodima iz državnog proračuna, te da za prava ostvarena prema posebnim propisima nema pokrića u doprinosima. Vlada RH je navela da je bila prisiljena na smanjenje mirovina po posebnim propisima radi teške ekonomske i financijske svjetske krize koja je zahvatila i RH, budući da se te mirovine financiraju iz državnog proračuna, te je iznijela plan uštede sredstava i to oko 250 milijuna kuna u 2010. godini, 610 milijuna kuna u 2011. godini i 620 milijuna kuna u 2012. godini, odgovarajuću uštedu u narednim godinama, te je izrađen Program gospodarskog oporavka.“

 

U obrazloženju prijedloga Zakona o izmjeni i dopunama Zakona o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (P.Z. 129-2), na sjednici održanoj dana 5. prosinca 2013. godine, Vlada RH navodi da su „zbog nepovoljnih ekonomskih i financijskih kretanja prihodi državnog proračuna i dalje znatno manji od potrebnih za uobičajeno financiranje svih javnih obveza pa tako i mirovinskog osiguranja“. Za navedeno smanjenje mirovina koje ima za posljedicu ograničenje svote mirovina, Vlada svoje opravdanje nalazi u neizostavnoj potrebi štednje javnih sredstava na način da svatko tko sudjeluje u korištenju tih sredstava sudjeluje i u njihovoj štednji razmjerno svojim mogućnostima, što ovdje nije slučaj budući da se ne nalazimo u uvjetima teške ekonomske i financijske svjetske krize kakva je bila 2010. godine, a pobijanim Zakonom smanjena su samo mirovinska primanja i to isključivo ciljanoj skupini, a ne svim korisnicima državnog proračuna, što predstavlja postupanje zakonodavca suprotno članku 51. stavku 1. Ustava RH prema kojemu je svako dužan sudjelovati u podmirenju javnih troškova u skladu sa svojim mogućnostima.

 

 

Pogrešno je opravdanje Vlade RH i zakonodavca da se pobijanim Zakonom postiže cilj prema kojem će svi koji sudjeluju u korištenju proračunskih sredstava sudjelovati u mjerama za uštede državnog proračuna, budući da se ove mjere odnose samo na ciljanu skupinu korisnika, što je najbolje vidljivo iz razloga donošenja Zakona o posebnom porezu na plaće, mirovine i druge primitke („Narodne novine“ br. 94/09) koji se primjenjivao u određenom razdoblju na primanjima svih građanima koji su solidarno snosili teret teške gospodarske krize radi spašavanja državnog proračuna.

 

Iz navedenog, razvidno je da osporavane odredbe izmjena i dopuna Zakona nisu u suglasnosti sa člankom 16. Ustava RH koji određuje da se „slobode i prava mogu ograničiti samo zakonom da bi se zaštitila sloboda i prava drugih ljudi te pravni poredak … Svako ograničenje slobode ili prava mora biti razmjerno naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju“, što ovdje nije poštovano, budući da su pobijanim Zakonom smanjena prava samo određene kategorije korisnika, ali se tim činom nisu zaštitila prava drugih ljudi i pravni poredak, niti su postignute značajne uštede u državnom proračunu, već su naprotiv adresati postavljeni u nejednaki položaj u odnosu na sve ostale hrvatske građane.

 

Obzirom da je zakonodavac po drugi puta u kratko vrijeme radi spašavanja državnog proračuna izvršio smanjivanje mirovina samo ove ciljane skupine, te da očito nije u provedbi nikakav Plan gospodarskog oporavka Vlade RH, postavlja se pitanje do koje mjere zakonodavac može zadirati u kršenje ustavnih prava i ugrožavanje egzistencije jedne kategorije hrvatskih građana, u ovom slučaju hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata?

 

Ovim putem moramo napomenuti da ovo nije prvo smanjenje mirovina, niti je samo pobijanim Zakonom došlo do ugrožavanja egzistencije hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata, budući da su njihove mirovine i mirovinska primanja još 2001. godine smanjena za 30 do 50% temeljem Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, koji je stupio na snagu 7. studenog 2001. godine, što je vidljivo iz obrazloženja Vlade RH u prijedlogu Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (P.Z. 43-03) na sjednici održanoj dana 15. listopada 2004. godine, te provođenjem Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izvršavanju državnog proračuna za 2001. godinu, kada su njihove mirovine smanjene u iznosu od 8 do 20% („Narodne novine“ br.: 59/01), što je vidljivo iz izvješća HZMO za 2001. godinu.

 

Zakonodavac je u potpunosti prekršio navedene odredbe Ustava, te je postupio protivno pravnom shvaćanju iznesenom u gore navedenom rješenju Ustavnog suda od 15. prosinca 2010. godine koji je upozorio na „obvezu zakonodavca da pri redefiniranju kataloga osiguranih prava u području mirovinskog osiguranja ne naruši samu bit prava na mirovinu pri čemu nove zakonske mjere ne smiju proizvesti ustavom zabranjene diskriminacijske učinke“.

 

Iz gore navedenog, razvidno je da se hrvatski branitelji nalaze u neravnopravnom, nejednakom i diskriminacijskom položaju u odnosu na ostale građane budući da su pobijanim izmjenama i dopunama Zakona o smanjenju mirovina nastavljena dugogodišnja smanjivanja osnovnih egzistencijalnih prava, koja datiraju od 2001. godine. Osporene zakonske odredbe opasno zadiru u vlasništvo hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata posebice onih koji imaju mirovinu u kumuliranom iznosu prema tumačenju istaknutom u navedenom rješenju Ustavnog suda od 15. prosinca 2010. godine. Ustavni sud je utvrdio „da osporena zakonska mjera smanjivanja mirovina predstavlja vlasništvo adresata ZoSMPP-a u smislu članka 48. stavka 1. Ustava i članka 1. Protokola br. 1. uz Konvenciju u dijelu u kojem mirovina adresata proizlazi iz njihova plaćanja doprinosa nadležnom mirovinskom fondu.“

 

U ovom je slučaju potpuno razvidno da je pobijanim odredbama Zakona prekršen članak 57. stavak 3. Ustava RH prema kojem «država posvećuje posebnu skrb zaštiti hrvatskih branitelja, hrvatskih ratnih vojnih invalida, udovica, roditelja i djece poginulih hrvatskih branitelja”, budući da je navedena kategorija hrvatskih građana koja bi trebala biti zaštićena Ustavom, nakon dugogodišnjih ograničavanja prava, u kratkom vremenu pretrpjela drugo smanjenje mirovina, koje sada ozbiljno ugrožava njihova socijalna prava.

 

Iz svega navedenog, razvidno je da su hrvatski branitelji mirovinu u cijelosti ili dijelom stekli po posebnim uvjetima, na temelju trajnog gubitka radne sposobnosti kao posljedice stradavanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske, te kumulirano po općim propisima na temelju mirovinskog staža i dugogodišnjih uplata doprinosa za mirovinsko osiguranje, te su ogorčeni ovakvim postupcima zakonodavca kojima se iz razloga ušteda državnog proračuna kontinurano kažnjavaju smanjivanjem njihovih mirovina i ugrožavanjem osnovnih egzistencijalnih prava.

 

U konačnici, člankom 4. osporavanog Zakona određene skupine branitelja dovedene su u potpuno neravnopravan položaj, budući da zakonodavac nije jasno obrazložio razloge izuzetka od smanjenja mirovina. Isto tako, linearno smanjivanje mirovina u iznosu od 10% izuzevši one ispod 5.000,00 kn nije pravično, budući da svi adresati nisu stekli mirovinu pod istim uvjetima. Selektiranjem i izuzimanjem od smanjivanja mirovina određenih kategorija, zakonodavac je doveo u neravnopravan položaj određene skupine branitelja, što je protivno članku 14. stavku 2. Ustava RH. Kategorija mirovina ostvarenih prema posebnim propisima, formalno je pravnog karaktera i ne odražava razlike, stvarnu suštinu i karakter pojedine kategorije iz skupine tzv. povlaštenih mirovina.

 

Prema pravnom shvaćanju Ustavnog suda RH (rješenje broj: U-I-3610/2010 od 15. prosinca 2010.) „eventualni gubitak određenog djela (postotka) dosadašnje mirovine ili drugog dijela mirovinskog davanja, koji može biti posljedica novih zakonskih mjera kojima se redefiniraju do tada osigurana mirovinska prava, ne znači a priori i narušavanje biti prava na mirovinu, sve dok je takav eventualni gubitak određenog dijela dotadašnjeg mirovinskog davanja rezultat generalnog redefiniranja osiguranih prava i razmjeran je po svojim učincima“, što ovdje nije slučaj, budući da su mirovine i mirovinska primanja hrvatskih branitelja i stradalnika Domovinskog rata dosadašnjim zakonima i raznim mjerama od 2001. godine smanjena i preko 60%, sudjelovali su u svakoj mjeri Vlade RH i zakonodavca koje su bile usmjerene na uštedu sredstava i spašavanje državnog proračuna, te su došli do granice kojom su ozbiljno ugrožena njihova osnovna egzistencijalna prava.

 

Na osnovu svega iznesenog, u svojstvu udruge kojoj je osnovni cilj pravna i socijalna zaštita svojih članova, u svrhu zaštite ustavnih prava hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata Republike Hrvatske predlažemo da Ustavni sud nakon provedenog postupka donese rješenje o pokretanju postupka za ocjenu suglasnosti Zakona o izmjeni i dopunama Zakona o smanjenju mirovina određenih odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju („Narodne novine“ br.: 157/13) sa Ustavom Republike Hrvatske, te ukine gore osporene odredbe Zakona, u dijelu koji se odnosi na hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata, a koje su u suprotnosti sa odredbama Ustava Republike Hrvatske.

 

 

U Zagrebu, 22. siječnja 2014.

 

 

 

Podnositelj prijedloga

 

Predsjednik ZUV HGP Predsjednik USP iz DR

 

Ilija Vučemilović Josip Klemm

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

neću reći da ne treba pokušati,ali osobno mislim da takvi načini neće uspjeti.......bili je i ustavna tužba za prvih 10 posto,...nije uspjela.......tužba onih gardijskih ugovora iz 91.......još morali i troškove platiti...........zakone i propise tumaći k'o kako hoće i donese se odluke kako kome padne na pamet.......svaka odluka može biti i ovakva i onakva,......a za pretpostaviti je kakva će biti......

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

neću reći da ne treba pokušati,ali osobno mislim da takvi načini neće uspjeti.......bili je i ustavna tužba za prvih 10 posto,...nije uspjela.....

 

Baš zato jer je ovo već 2 X po 10 % u samo par godina da se skida i umanjuje samo jednoj ciljanoj skupini građana a bez naznaka opravdanja istog smanjivanja , odnosno bez naznaka da ista smanjivnja doprinose onome zbog čega se i smanjuju mirovine ( koje su imovina pojedinca, a koja se imovina otima bez opravdanja ) a to je prestanak krize i oporavak gospodarstva. Odnosno hoću reći pucaju se ćorci bez veze se troši barut po drugi puta a meta je i dalje živa.

 

Baš zato ovaj puta isto prolazi u našu korist.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kompa, ma, nije isto!!! Mora se precizno napisati, ne smije biti "promašaja". Ako bude promašaja u tim pismenima, predmet se vraća i onda.......godine prolaze......ode sve u zaborav...i razvuče se u nedogled i pola će branitelja poumirati.....a predmet će se razvlačiti ...

 

Treba to kvalitetno napisati.......uh.....To se ne može napraviti za jedan, dva dana..proučiti zakone, pročišćene tekstove zakona i požuriti sa tim predmetom (ali kakvo je naše pravosuđe-branitelji su zadnja rupa na svirali, a naš ministar Fred, vidim, on je ministar za polaganje vijenaca, a problemi braniteljske populacije, ako nisi HRVI 100%, , njega uopće ne zanimaju i ,......!!)

 

Svaki članak, stavak zakona, točka.......mora biti precizno navedena, objašnjena, razjašnjena...........To su ozbiljni predmeti.....yebga.....

 

Fred Matić...........ministarska plaća......... :-( Ministarska plaća ;-) Izliječen.. ;-)

 

Slažem se sa svim napisanim , osim sa "pročišćene tekstove zakona " , jer mislim da je to što su tako krenuli uredu jer tako idu u prijedlog ocjene ustavnosti Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o smanjenju mirovina ........ , a kada bi se krenulo sa pročišćenim zakonom onda bi trebalo osporavati cijeli zakon a znamo da to prvi puta nije prošlo i da bi bilo daleko teže , usuđujem se reći nemoguće. Malo ćemo se igrati pa možda i uspijemo nešto kvalitetnije sastaviti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Baš zato jer je ovo već 2 X po 10 % u samo par godina da se skida i umanjuje samo jednoj ciljanoj skupini građana a bez naznaka opravdanja ist

 

ovo je treče umanjenje mirovina za HRVI

1. račan 2001. 10%-20% ovisno o visini mirovine a smanjio je i invalidninu za oko 50%, izmislio proračunsku osnovicu koja je ista od njegova doba.

2. kosor 2010. 10%

3. milanović 2014. 10%

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ime i prezime: ___________

Adresa: ___________

 

OIB: ___________

Datum: ___________

 

 

HZMO

 

Područna služba u ____________

 

 

 

 

 

Predmet: ZAHTJEV za izdavanje upravnog akta

 

 

Temeljem članka 40. Zakona o općem upravnom postupku (“Narodne novine” br.: 47/09), ovim putem dostavljam zahtjev za izdavanje rješenja kojim mi je određen izračun mirovine na osnovu odredaba Zakona o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (“Narodne novine”, br.: 71/10, 130/11 i 157/13).

 

Navedenim Zakonom, odnosno njegovim izmjenama i dopunama određeno je smanjivanje mirovina i mirovinskih primanja određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju i to: člankom 2. stavkom 1. točkom 3. istog Zakona regulirano je “smanjenje mirovine i mirovinskih primanja hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova obitelji, koje se ostvaruju i određuju prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji”, a člankom 2.a. (izmjene i dopune N.N. 157/13) proširen je krug primjene na “mirovine hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji koje su ostvarene, odnosno određene prema Zakonu o mirovinskom osiguranju i koje su povećane prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.“

 

Člankom 3.a. stavkom 1. istog Zakona određeno je da “smanjenje mirovina i mirovinskih primanja, odnosno dodatka mirovini iznosi 10% i primjenjuje se od 01. siječnja 2014. na pripadajuću svotu mirovine, odnosno dodatka mirovini koja je određena, odnosno ostvarena prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju iz članaka 2. i 2.a. istog Zakona, te na smanjenu mirovinu prema Zakonu o mirovinskom osiguranju („Narodne novine“, br. 71/10 i 130/11) prije odbitka dodatnog doprinosa na zdravstveno osiguranje, poreza, prireza i drugih obustava.“

 

Člankom 5. istog Zakona, regulirano je da će smanjenje mirovina i mirovinskih primanja izvršiti Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, bez donošenja rješenja. Na temelju Uputa Hrvatskog Zavoda za mirovinsko osiguranje Klasa: 140-01/10-08/1 Urbroj: 341-99-08/7-10-133, Zagreb, 27. srpnja 2010. godine, područne službe su dužne dostaviti obavijesti o smanjenju mirovina na propisanim obrascima.

 

Ovim zahtjevom pokrećem upravni postupak za izdavanje rješenja o smanjenju moje mirovine u iznosu od 10% na temelju članka 3.a. gore navedenog Zakona, radi ostvarivanja prava koja su mi garantirana člankom 4. Zakona o općem upravnom postupku.

 

Slijedom navedenog, temeljem članka 101. Zakona o općem upravnom postupku tražim da mi se rješenje dostavi u roku od 30 od dana podnošenja urednog zahtjeva.

 

 

Potpis:

_________________

 

U prilogu:

- rješenje o utvđivanju prava na mirovinu od ______

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pismena neće nita riješiti.

 

Branitelji su dali život i izdravlje ovoj državi, mnoge obitelji su izgubili,kuće, obitelji., a lopovi državu za koju smo se borili, opljačkali i smanjili braniteljima prava (o ratnim profiterima da i ne pišem).

 

Najefektnije je te razbojnike riješiti-eliminirati kao što sada rade oni nesretni građani u Ukrajini.

 

I, dakako, uvesti u zakonodavstvo smrtu kaznu (za ratne profitere koji zarađuju na nesreći drugih).

 

Ta opcija je najsigurnija, a naša nazovi demokracija koju drugi iskorištavaju da bi napunili svoje džepove (primjerice, evidentno neki političar i lopvi i tajkuni zlorabe na štetu branitelja) stavljaju branitelje u tzv drugi plan i režu im prava i to polako ali sigurno.

 

Za te profitere i neosjetljive političareh bi trebalo osnovati posebn sud -a oni su blizu vatre pa se i ugriju i maznu sve privilegije koje mogu,a privilegije im nisu male,,,,sve njih odreda treba u ćorku i provjeriti njihovo porijeklo, školovanje, do sadašnju zaradu, porijeklo imovine, gdje su bili od školovanja pa do sda (i gdje su to oni "ratovali).

 

A, sada u saboru, ...vidite i sami tu prdačinu i parodiju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

evo napokon da ja i mrljavac imamo slično mišljenje :)

 

neka se pokuša i sa ustavnom tužbom,ali naši političari,institucije su inače stručnjaci za mlaćenje prazne slame,a obraz ,stid,.su im nepoznati pojmovi.....

 

ustav garantira i ravnopravnost građana,....tj.moraju biti ravnopravni i oni što su zbrisali vani (jer svijet nije mogao bez njih) ili oni koji su imali nekog posla pod krevetom,....sa onima koji su ratovali za državu.....

i sad bi vi htjeli biti privilegirani u odnosu na njih.......

 

nažalost jedino rješenje su prosvjedi......a s obzirom na čelnike udruga ....od toga ništa....te možemo na miru čekati iduće smanjenja prava........

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije ustavna tužba nego ide ovo...

 

P R I J E D L O G

 

ZA POKRETANJE POSTUPKA ZA OCJENU SUGLASNOSTI

ZAKONA SA USTAVOM RH

 

 

- i to ocjenu suglasnosti odredbi članka 1., članka 3. i članka 4. Zakona o izmjeni i dopunama Zakona o smanjenju mirovina određenih, odnosno ostvarenih prema posebnim propisima o mirovinskom osiguranju (Narodne novine br.: 157/13)

sa odredbama članka 3., članka 14., članka 16., članka 48. stavka 1., članka 51. stavka 1. i članka 57. stavka 3. Ustava RH.

 

..........

 

E sad tko zna koliko ta procedura na Ustavnom sudu može trajati, ali morati ćemo se strpiti... osobno nisam baš optimista, ali tko zna....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

OBAVIJEST!

 

SVIM KORISNICIMA "POVLAŠTENIH" MIROVINA SA PODRUČJA GRADA VUKOVARA KOJIMA JE ODUZETO OD MIROVINE NAJAVLJENIH 10%

 

U TIJEKU JE PRIKUPLJANJE DOKUMENTACIJE ZA PODNOŠENJE TUŽBE/ŽALBE PREKO ODVJETNIČKOG TIMA ZVONIMIRA HODAKA.

DOKUMENTACIJA SE PREDAJE U PROSTORIJAMA HVIDR-e U VUKOVARU SVAKI RADNI RAD OD 9:00 DO 12:00 h.

POTREBNO JE PRILOŽITI:

1.PRESLIKU RJEŠENJA O MIROVINI

2.PRESLIKU ODRESKA MIROVINE (ZADNJE)

 

PRILOŽITI 100 KN ZA TROŠKOVE POKRETANJA I PROVOĐENJA POSTUPKA.

ISPUNITI ODVJETNIČKU PUNOMOĆ I POTPISATI (na navedenom mjestu biti će dostupan obrazac odvjetničke punomoći).

 

ZA OSTALE DIJELOVE RH, NAKON KOORDINACIJE SA PREDSTAVNICIMA UDRUGA, OBJAVITI ĆEMO MJESTA PRIKUPLJANJA DOKUMENTACIJE ZA ONE KOJI ŽELE PODIĆI TUŽBU, ODNOSNO UPUTITI ŽALBU.

 

MOLIM PODIJELITE OVU INFORMACIJU KAKO BI SVI OŠTEĆENI MOGLI REAGIRATI.

 

SZOHV, ZUGBR, USP

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

a zašto se ne pravi tužba i za onih 10%,,,,,,ako se može dobiti ova,po istom principu bi se onda trebalo to odnositi i na onu.......

drugo,koliko su garancije odvjetnika da se to može dobit,.......odnosno ako se izgubi,koliki je trošak za tužitelje (branitelje),.....jer pretpostavljam da odvjetnik nije toliko siguran da radi na postotak.......

treće ako se dobije tužba ,smanjenja će biti pošteđeni samo oni koji tuže ili svi i oni koji nisu tužili.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

OBAVIJEST!

 

SVIM KORISNICIMA "POVLAŠTENIH" MIROVINA SA PODRUČJA GRADA VUKOVARA KOJIMA JE ODUZETO OD MIROVINE NAJAVLJENIH 10%

 

U TIJEKU JE PRIKUPLJANJE DOKUMENTACIJE ZA PODNOŠENJE TUŽBE/ŽALBE PREKO ODVJETNIČKOG TIMA ZVONIMIRA HODAKA.

DOKUMENTACIJA SE PREDAJE U PROSTORIJAMA HVIDR-e U VUKOVARU SVAKI RADNI RAD OD 9:00 DO 12:00 h.

POTREBNO JE PRILOŽITI:

1.PRESLIKU RJEŠENJA O MIROVINI

2.PRESLIKU ODRESKA MIROVINE (ZADNJE)

 

PRILOŽITI 100 KN ZA TROŠKOVE POKRETANJA I PROVOĐENJA POSTUPKA.

ISPUNITI ODVJETNIČKU PUNOMOĆ I POTPISATI (na navedenom mjestu biti će dostupan obrazac odvjetničke punomoći).

 

ZA OSTALE DIJELOVE RH, NAKON KOORDINACIJE SA PREDSTAVNICIMA UDRUGA, OBJAVITI ĆEMO MJESTA PRIKUPLJANJA DOKUMENTACIJE ZA ONE KOJI ŽELE PODIĆI TUŽBU, ODNOSNO UPUTITI ŽALBU.

 

MOLIM PODIJELITE OVU INFORMACIJU KAKO BI SVI OŠTEĆENI MOGLI REAGIRATI.

 

SZOHV, ZUGBR, USP

Poštovani forumaši legalis portala !

Nemojte gušiti ( zachatvati ) temu s bezvrijednim pitanjima - tako onda postaje nepreglednija za ono radi čega je otvorena.

Ako imate kakvu informaciju vezano za temu , objavite je da i drugi budu upoznati s njom.

 

Sve piše, pročitajte i sve što nekoga zanima neka se raspita na navedenim adresama, a ne ovdje zachatavanjem ove teme.

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pitao bih nešto u vezi tih 100 kuna,zašto treba platiti kad smo oslobođeni sudskih troškova, mislim da su braća opet počela prati novce , tako je bilo i sa dionicama "VUPIK-a" pa su pojedinci došli do udjela dok mi ostali nismo , a ulaz je bio 1200 kn ,zatim za braniteljske udjele si morao postati član udruge 204 brigade ,iako je išlo preko ministarstva branitelja automatski ,a kasnije nismo dobili ni iskaznice udruge 204.brigade.Zašto odvjetnički tim Zvonimira Hodak ne bi nešto napravio pro bono za sve branitelje.Kada se sjetim samo zelenih ugovora koji nisu ispoštovani za gardijske brigade, pa nikome ništa,a ovo je po meni pokušaj da ekipa dođe opet do malo sredstava ,da se mogu vozati skupi terenci.

Zašto HVIDR-a ne uplati za svoje članove, kad već naplačuju članarinu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pitao bih nešto u vezi tih 100 kuna,zašto treba platiti kad smo oslobođeni sudskih troškova, mislim da su braća opet počela prati novce , tako je bilo i sa dionicama "VUPIK-a" pa su pojedinci došli do udjela dok mi ostali nismo , a ulaz je bio 1200 kn ,zatim za braniteljske udjele si morao postati član udruge 204 brigade ,iako je išlo preko ministarstva branitelja automatski ,a kasnije nismo dobili ni iskaznice udruge 204.brigade.Zašto odvjetnički tim Zvonimira Hodak ne bi nešto napravio pro bono za sve branitelje.Kada se sjetim samo zelenih ugovora koji nisu ispoštovani za gardijske brigade, pa nikome ništa,a ovo je po meni pokušaj da ekipa dođe opet do malo sredstava ,da se mogu vozati skupi terenci.

Zašto HVIDR-a ne uplati za svoje članove, kad već naplačuju članarinu.

Zašto, zašto, zašto .....?

Plaća se odvjetniku. Hahaha...pro bono...nema džabe ni kod stare babe. Nismo oslobođeni odvjetničkih naknada. I kad ideš automehaničaru platiš servis za auto ne vrijedi ti plava zdravstvena iskaznica s kojom si oslobođen plaćanja dopunskog zdravstvenog. Isto ako imaš struju ili vodu, te internet i TV...sve moraš platiti...nema bro bono i džabe. Servisera centralnog grijanja, vodoinstalatera...sve se plaća osim ako isto ne znaš napraviti sam ili ti kao prijatelju isto ne uradi prijatelj , besplatno.

 

Tih 100 kn plati onaj koji želi vezano za isto dati odvetniku punomoć. Tko ne želi ne mora, nitko nikoga ne tjera na ništa. Tko ne želi ovako neka ide u pravni rat samostalno - preko drugih pravnih načina. Ili uopće ne mora ništa poduzimati. Neka sjedi , sluša , čita , gleda TV, surfa netom i super.

 

I nemojte više postavljati takva bezvezna pitanja jer stvarno se bezpotrebno guši ova tema i postaje nepregledna.

 

Tko hoće pomoći neka stavi kakvu korisnu obavijest ili link na ovu temu. Ako nekoga ovo ne interesira neka samo lagano napusti ovu temu bez gušenja iste.

 

Ništa se ne mora ako se neće, ako tko hoće ima adrese gore u objavama pa neka se dalje informira i odradi onako kako misli da je za njega najbolje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

MOJE SKROMNO MIŠLJENJE: ako sud prihvati te silne prigovorer, tužbe, žalbe, 10% se vraća svima a ne samo...

 

Toćno, vratit će se svima ALI ne retroaktivno. Znači ako uspije , onima koji su pokrenuli pravni rat će se retroaktivno vratiti svi nezakonito oduzeti novci od dana od kada su pokrenuli pravni rat koji može potrajati i godinu ili čak dvije...tko zna koliko. Tko nije pokrenuo pravni rat njemu se neće vratiti ništa retroaktivno ( unazad ) jer se nije bunio, žalio , tužio. Tako je bilo i u tužbi protiv države a vezano za povrat poreza i prekovremenih sati djelatnicima MUP-a još tamo davne 2000 godine. Nama koji smo bili tužili novac je isplaćen retroaktivno od dana podnošenja tužbe koja je išla isto preko odvjetnika na ovako slićan način kao i gore u onoj OBAVIJESTI. Oni koji nisu bili podnjeli tuže nije bilo isplaćeno ništa retroaktivno već su samo od tog dana POBJEDE - ( dobivanja tužbe ) imali pravo na plaćene prekovremenih sati i povrat poreza ali im nije isplaćen novac retroaktivno ( unazad ).

 

HRVI su oslobođeni sudskih troškova u parnicma vezanim za njihova zakonska prava koja se doticuju Zakona o braniteljima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Toćno, vratit će se svima ALI ne retroaktivno. Znači ako uspije , onima koji su pokrenuli pravni rat će se retroaktivno vratiti svi nezakonito oduzeti novci od dana od kada su pokrenuli pravni rat koji može potrajati i godinu ili čak dvije...tko zna koliko. Tko nije pokrenuo pravni rat njemu se neće vratiti ništa retroaktivno ( unazad ) jer se nije bunio, žalio , tužio. Tako je bilo i u tužbi protiv države a vezano za povrat poreza i prekovremenih sati djelatnicima MUP-a još tamo davne 2000 godine. Nama koji smo bili tužili novac je isplaćen retroaktivno od dana podnošenja tužbe koja je išla isto preko odvjetnika na ovako slićan način kao i gore u onoj OBAVIJESTI. Oni koji nisu bili podnjeli tuže nije bilo isplaćeno ništa retroaktivno već su samo od tog dana POBJEDE - ( dobivanja tužbe ) imali pravo na plaćene prekovremenih sati i povrat poreza ali im nije isplaćen novac retroaktivno ( unazad ).

 

HRVI su oslobođeni sudskih troškova u parnicma vezanim za njihova zakonska prava koja se doticuju Zakona o braniteljima.

 

Da to bi bilo logično ( za ove koji ne namjeravaju ništa poduzimati, lakše je čekati da netko drugi odrađuje posao i za tebe ) , ali kako uvijek postoji ali a pogotovo u našoj državi u prilogu stavljam dio jednog rješenja MORH-a Uprava za pravne poslove , pa ne bi bilo zgorega da se pogleda , pogotovo oni koji čekaju druge

legalis010.jpg

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kompa neka naplati troškove od države kada dobije sud,tako je bilo i sa radnicima Borova i Bolnice ,tu su se odvjetnici naplatili iz radnika Borova i Bolnice i od Države ,svakom radniku je uzeto 10-15% a tko nije htio kasnije platiti sjedali su im na imovinu.

Zanima me što si ti tako nervozan u vezi sa pisanjima na forumu,zato i je forum da se piše u njemu.Postani moderator pa onda uređuj svoj forum kako hoćeš i neću s tobom ovdje se prepirati,ajd bog.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvidra ide istim putem, prilažemo rješenje o mirovini te rješenje Mirovinskog o smanjenju (zahtjev dostavljen, čekam da vidim kako to izgleda)... akt sa svim prilozima ide na na sud, pa bumo vidli, i to bez naknade.

 

A mislim na kraju da će sudovi ipak čekati mišljenje Ustavnog.

 

Stavi link .

 

Vukovar,

ni ja se ne mislim s nikime prepirati i svađati , a pogotovo ne ovdje gdje sam kako bi, ako mogu pomoći. Ako mogu pomoći , pomoći ću a neću odmagati i svađati se.

Živio

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvidra ide istim putem, prilažemo rješenje o mirovini te rješenje Mirovinskog o smanjenju (zahtjev dostavljen, čekam da vidim kako to izgleda)... akt sa svim prilozima ide na na sud, pa bumo vidli, i to bez naknade.

 

A mislim na kraju da će sudovi ipak čekati mišljenje Ustavnog.

nebu to tak išlo kak ste si zamislili.Područni ured HZMO-a donosi rješenje u 1. stupnju , na njega možete uložiti žalbu Središnjoj službi HZMO-a a tek nakon toga Upravni sud ( prema mjestu prebivališta ).Ovisno o rješenju Upravnog preostaje Viši upravni sud a tek na kraju Ustavna tužba. Malo se i ta hvidra zaigrala a gdje je bio Đakić kada je Kosorica rezala ( potražite izjave dotičnoga ) ?????? Sada lov u mutnom i izigravanje pravednika Đakić).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

nebu to tak išlo kak ste si zamislili.Područni ured HZMO-a donosi rješenje u 1. stupnju , na njega možete uložiti žalbu Središnjoj službi HZMO-a a tek nakon toga Upravni sud ( prema mjestu prebivališta ).Ovisno o rješenju Upravnog preostaje Viši upravni sud a tek na kraju Ustavna tužba. Malo se i ta hvidra zaigrala a gdje je bio Đakić kada je Kosorica rezala ( potražite izjave dotičnoga ) ?????? Sada lov u mutnom i izigravanje pravednika Đakić).

s ovim se u potpunosti slažem........za ustavni sud (poslije ima i europski) treba biti redosljed....kako je beretka naveo........što znaći upravni postupak +sud je oko 4-5 godina.....što se tiće đakića...jedino je znao svirati kako hdz kaže......

 

bolje je rješenje koje u principu brže i bolje ako uspije je prijedlog za ocijenu ustavnosti tog zakona.....ako taj prijedlog neuspije,onda ni tužbe ne bi imale uspjeh jer se radi o mišljenju istog suda (ustavnog)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

bolje je rješenje koje u principu brže i bolje ako uspije je prijedlog za ocijenu ustavnosti tog zakona.....ako taj prijedlog neuspije,onda ni tužbe ne bi imale uspjeh jer se radi o mišljenju istog suda (ustavnog)

Daleko manje šanse ako ne prođe prijedlog za ocjenu ustavnosti , no i tada treba pokušati samo što je put mukotrpan i neizvjestan. Radim na prijedlogu za ocjenu ustavnosti i ako me zdravlje posluži mogao bi ga staviti u ponedjeljak, pa tko voli neka izvoli. Nadam se da nikome neće biti trošak isprintati tri primjerka i poslati preporučeno sa povratnicom i malo pričekati. Odluka će se onda znati kroz par mjeseci, a to opet nikoga ne ograničava da krene i putem traženja rješenja od HZMO-a i daljnji redoslijedom kako ide. Uzet stvar malo u svoje ruke a ne samo čekati.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Toćno, vratit će se svima ALI ne retroaktivno.

 

Tako je bilo i u tužbi protiv države a vezano za povrat poreza i prekovremenih sati djelatnicima MUP-a još tamo davne 2000 godine. Nama koji smo bili tužili novac je isplaćen retroaktivno od dana podnošenja tužbe koja je išla isto preko odvjetnika na ovako slićan način kao i gore u onoj OBAVIJESTI.

To su dvije pravno različite stvari.Ukoliko ustavni sud kaže da je "zakon o smanjenju" protuustavan vratit će svima za razliku od tužbi protiv mupa jer zakon nije bio protuustavan nego ga mup nije poštovao.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

ovaj argument jednima skinuli (preko 5000kn) drugima ne,.nije baš pametan,......jer bi se lako moglo dogoditi da vlada to iskoristi i skine svima 10% ,pa onima kojima sad skida ostanu na istom,a skine se i onima koji imaju manje mirovine......tako da na taj način oni koji sad tuže ne dobiju nikakvu korist,a druge se ošteti.......i tad bude sve po ustavu.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ovaj argument jednima skinuli (preko 5000kn) drugima ne,.nije baš pametan,......jer bi se lako moglo dogoditi da vlada to iskoristi i skine svima 10% ,pa onima kojima sad skida ostanu na istom,a skine se i onima koji imaju manje mirovine......tako da na taj način oni koji sad tuže ne dobiju nikakvu korist,a druge se ošteti.......i tad bude sve po ustavu.....

Ne radi se tu samo o braniteljima koji imaju mirovine ispod 5.

Tu se radi općenito o svima ostalima ( braniteljima, civilima, političarima....svima ! )

 

Sve te mirovine su ostvarene prema odeređenim zakonima ( vrsta mirovine i visina iste ) a sada se drugim zakonima i pravnim aktima ti zakoni ne poštuju " gaze se ", . To je bit i srž iste tužbe, naravno i diskriminacija prema ostalim građanima ( umirovljenicima ).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prema propisu određene i prema propisu umanjene.Bitno da su važeći propisi doneseni/izmjeneni po Ustavu.

Ne bi bilo baš tako.

Da je tako onda se ovo ne bi zvala pravna država. To bi više ličilo na zapovjedi a ne na zakone.

 

Ne može se jednim zakonom ili nekim drugim propisom nepoštivati i umanjivati trajno stečena prava pojednica a koja su prava stečena drugim zakonom koji je još uvijek na snazi.

 

Ako si ti ostvario neko pravo ( mirovinu ), vještinu ili slično, po određenom zakonu koji je ustavan i na snazi, ne može se samo tako nekim drugim zakonom to isto pravo osporavati , barem ne dok se taj isti zakon po kojem si to pravo ostvario ne proglasi ništavnim i protuustavnim . Ne mogu u isto vrijeme biti na snazi 2 zakona koja su ustavna a kojim jednim zakonom dobiješ određeno pravo, dok ti drugim zakonom to pravo umanjuju ili ne priznaju ( a u ovom konkretnom našem slučaju nam i umanjuju i nepriznaju istovremeno jer visina mirovine je utvrđivana po određenim formulama koje su također osnovane na zakonu a koje ovaj zakon o smanjenju jednostavno ne priznaje ) . Tu onda nešto ne štima.

 

To je bit pravne države , da se poštuju zakoni. A ne zapovjedi.

 

Načelo zakonitosti je jedno od binijih načela u pravnoj državi.

 

Vladajuči i općenito političari se busaju u prsa kako se zakoni moraju poštivati ( slučaj Vukovara i čirilice ) a s druge strane kada njima to paše ne poštivaju određene zakone, odnosno poštuju i donose zakone koje njima odgovaraju a ostale zakone koji su također ustavni i još uvijek na znazi ne priznaju, kao i bez umanjivanja prava ostvarena prema tim zakonima.

 

Ne bu to baš tako išlo u pravnoj državi.

 

Bumo se tužili, pa nismo ni mi ovce za šišanje. Niti blesavci koji se ne kuže u pravni sustav, i mi smo išli u neke škole. Na kraju krajeva mi smo ti koji smo stvarali ovu pravnu državu i koji smo za poštivanje zakona.

 

Ako ustavni sud proglasi ovaj zakon o smanjivanju mirovina za 10 % ustavnim onda tek imamo elemenata za tužbu jer ako ustavni sud isti zakon proglasi neustavnim onda se isti zakon mora staviti van snage zakonodavstva a onda se nema na osnovu čega i radi čega i tužiti.

 

Sve ovo i još ponešto vezano za isto, naravno svojom stručnošću treba u tužbu ukomponirati naš odvjetnik preko kojega idu tužbe jer ipak stvar treba prepustiti " majstoru zanata" neka odradi posao kako treba.

 

Ako sam lud nisam blesav.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako si ti ostvario neko pravo ( mirovinu ), vještinu ili slično, po određenom zakonu koji je ustavan i na snazi, ne može se samo tako nekim drugim zakonom to isto pravo osporavati , barem ne dok se taj isti zakon po kojem si to pravo ostvario ne proglasi ništavnim i protuustavnim .

 

To je bit pravne države , da se poštuju zakoni. A ne zapovjedi.

 

Na kraju krajeva mi smo ti koji smo stvarali ovu pravnu državu i koji smo za poštivanje zakona.

Nitko ti nije oduzeo mirovinu jednim zakonom jer si je dobio ma osnovu drugog zakona.I to je poštivanje prva i pravne države.

Visina te mirovine određuje se drugim propisima kako povećanje ACM-a tako i smanjenje.Ako je povećanje po propisima onda je i smanjnje po propisima koje je po Ustavu izglasao Sabor.A kako kažeš ti si za poštivanje zakona koji je ovaj puta drugačiji od onih odluka za povećanje.

Ni umanjenje iz 2010-te nije vraćeno (po tužbama) a ovo umanjenje je napravljeno po istoj šemi.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nitko ti nije oduzeo mirovinu jednim zakonom jer si je dobio ma osnovu drugog zakona.I to je poštivanje prva i pravne države.

Visina te mirovine određuje se drugim propisima kako povećanje ACM-a tako i smanjenje.Ako je povećanje po propisima onda je i smanjnje po propisima koje je po Ustavu izglasao Sabor.A kako kažeš ti si za poštivanje zakona koji je ovaj puta drugačiji od onih odluka za povećanje.

Ni umanjenje iz 2010-te nije vraćeno (po tužbama) a ovo umanjenje je napravljeno po istoj šemi.

E vidiš, tu i je problem o smanjenju i umanjenju trajno stečenih prava.

Ne poštuju se zakoni po kojima je visina mirovine određivana. Iste mirovine su određivane po zakonu kako vrste tako i viseine istih. Sada se iste mirovine umanjuju i smanjuju drugim zakonima dok istovremeno ovi zakoni na osnovu kojih su doesene iste mirovine i visine istih su još uvijek na snazi ????

Kako je to moguće ???? Da u pravnoj državi oko jednog prava pojedinca imaju dva zakona i to oba dva na snazi. Jedan zakon po kojemu se određuje pravo istog pojedinca a istovremeno drugi zakon koji istom tom pojednicu to stečeno pravo po prvom zakonu umanjuje ili ukida ????!!!!!!

 

Tu nešto ne štima . I vrijeme je neka sud odluči da li je to u redu ili nije, što više u jednoj pravnoj državi u kojoj određeni visokopozicionirani pojedinci vole silovati demokraciju.

 

PS. 2010 nakon donošenja istog zakona nije bilo tužbi. Bilo je samo podnošenja ocijene za ustavnošću istog zakona. Danas smo malo napredovali, čovjek uči dok je živ, najgore je učiti na svojim greškama ali i najpoučnije, tj. da ne ponovimo istu grešku i ovaj puta. Tako da smo se danas izorganizirali, našli odvjetnika i idemo s tužbom ( naravno tko želi ). Što više i iz tog razloga jer nakon prvog smanjenja nije došlo do nikakkvog oporavka u državi a što je i bio izgovor tadašnjih vladajučih da se mirovine smanje.

Ovaj puta su nam opet išli smanjiti mirovine iz istog izgovora o oporavku a s druge starne za taj iznos novca kupuju skupocjene automobile i sebi režu plaće ( ???? ako ) za 6 %, a nama samo u zadnja 2 X su srezali 20 %.

 

E pa dosta je bilo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon odnosno njegova neka odredba nije na snazi ukoliko je donesena izmjena neke odredbe/članka/stavka/točke.

 

Trajno stečeno pravo je da možeš po uvjetima u zakonu dobit braniteljsku ili HRVI mirovinu i to nije dirano nikome.

 

Da ali izmjene nisu donošene vezano za zakone koji određuju visine i vrste mirovina, niti jedan zakon po kojem su određene vrste i visine mirovina nije stavljen van snage, kao niti jedna stavka iz istih zakona i dalje se po istim zakonima radi i određuje i vrsta i visina mirovine a po drugom se ista ta prava , nakon što se po ovome prvom zakonu donesu, po drugom se umanjuju. Imam crno na bijelo u riješenju sve piše. Visina i vrsta mirovine određena po tim i tim zakonima i propisima smanjejuje se po tom i tom zakonu i propisima. 2 zakona na snazi , jedan daje prava i određuje prava , drugi ista ta prava umanjuje. Lud, zbunjen, normalan.

 

Braniteljska ili HRVI mirovina, takve mirovine ( pravno gledajući ) ne postoje.

Ne znam niti jednog , jedinog umirovljenika kojem u rješenju piše " Braniteljska ili HRVI mirovina ".

 

Znam jedino da postoje invalidske mirovine ali za ove dvije nisam nikada čuo niti znam da postoje. Što se tiče ostvarenih prava vezano za invalidske mirovine, jednoj skupini korisnika istih mirovina ista prava su zakidana 2 X u 3 godine , svekupno 20 % manje, dok drugim skupinama istih invalidskih mirovina prava nisu dirana niti jednom. Kao što nisu dirana niti drugim umirovljenicima.

Načelo pravednosti, također je jedno od načela u prvanoj državi. Ovjde očigledno ne postoji.

Neka me netko ispravi ako griješim.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije bitan naziv mirovine.Kako kaže izmjena zakona "Članak 3.

 

Iza članka 3. dodaje se članak 3.a koji glasi:........što znači da čl.3a vrijedi od dana naznačenog u zakonu.

 

Braniteljska je ona iz čl.31 st.3 i 4

 

Ako to citiraš zakon o smanjenju mirovina , onda je to jedan te isti zakon ( onaj iz 2010 i iz 2014 sa izmjenama ), to je onaj zakon po kojem se smanjuju prava.

 

U zakonu/ima po kojima se ista prava određuju nije došlo do nikakavih promjena niti u jednom stavku , bilo kojeg članka istih zakona, ni o zakonima po kojima se određuje vrsta a što je još bitnije ni po zakonima koji određuju izračun formule za visinu mirovina.

 

Po jednom zakonu/ima koji su na snazi dobiješ mirovinu i visinu iste a po drugom zakonu ti se ta ista prava smanjuju , odnosno ne priznaju prema ovom prvom zakonu.

 

Ponavljam ne postoji " Braniteljska mirovina ", barem ja nemam takvo rješenje niti sam kao niti itko drugi koga poznajem privatno ili ovako preko foruma u istoj mirovini, već invalidskoj.

 

Neka se javi netko kome u rješenju piše "Braniteljska mirovina" a koji je ovim smanjivanjem mirovina oštećen.

 

Postoje invalidske mirovine i to je pravna činjenica po pravnim izvršnim rješenjima, a ovo " braniteljska ili vojna ili hrvi mirovina " to su babske priče.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako to citiraš zakon o smanjenju mirovina , onda je to jedan te isti zakon ( onaj iz 2010 i iz 2014 sa izmjenama ), to je onaj zakon po kojem se smanjuju prava
kako je smanjenje doneseno po kopiji i maloj izmjeni zakona o smanjenju iz 2010-e a nijedna tužba nije "prošla" nema nikakovog razloga da se sada sudska praksa promjeni u tumačenju bilo kojeg zakona.

Što se tiče prava, a što se tiče pravde/pravice to je drugi par opanaka.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kako je smanjenje doneseno po kopiji i maloj izmjeni zakona o smanjenju iz 2010-e a nijedna tužba nije "prošla" nema nikakovog razloga da se sada sudska praksa promjeni u tumačenju bilo kojeg zakona.

Što se tiče prava, a što se tiče pravde/pravice to je drugi par opanaka.

 

O kojim tužbama iz 2010 vezano za isto smanjenje ti pišeš ????

 

Nije onda bilo tužbi, tada je bilo podnošenja zahtjeva prema Ustavnom sudu za ocjenom ustavnošću istog zakona i nakon što je sud proglasio isti zakon ustavnim, dalje je sve stalo. Nije bilo tužbi !!!!

 

Danas je stvar sasvim drugačija, ne da mi se ponavljati i pisati ponovno isto, ajde prelistaj malo ovu temu pa češ pročitati o čem sam pisao jučer i prije neki dan vezano za tužbe.

 

O kakvim ti tužbama pišeš iz 2010 g. ???? Toga tada nije bilo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije onda bilo tužbi, tada je bilo podnošenja zahtjeva prema Ustavnom sudu za ocjenom ustavnošću istog zakona i nakon što je sud proglasio isti zakon ustavnim, dalje je sve stalo. Nije bilo tužbi !!!!

Brineš se jako previše o sitnim nepotrebnim stvarima.Tužba,žalba,zahtjev dođe na isto.Presuđeno da je zakon o smanjenju iz 2010-te ustavan pa će tako presudit i za ovaj je je sve isto (osim razlike 3500 i 5000 kn).
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Neće proći tužba.

 

Nemojte se brinuti. Nema šanse da tužba prođe. Zaraditi će jedino odvjetnici i država.

 

Treba se pozabaviti na drugi (ekstremniji) način da se braniteljska prava ne "režu" na način kao što smo i branili ovu državu kojoj smo ostavili život, zdravlje, ..., (mogli bi državi taj život kojoj smo dali i oduzeti tj. lopovima koji vladaju i koji su vladali.....sve njih na stup srama ili povezati ljepljivom trakom za banderu, kao i onog seronju u Ukrajini).

 

Naravno, za to ne treba tražiti pomoć ministra Freda, koji je ministar samo za polaganje vijenaca, braniteljima je okrenuo leđa (a dobiva ministarsku plaću za koju izdvajamo doprinose od naših mirovina i ostalih građana). Bolje biti ministar nego HRVI.

 

Kada bi se branitelji složili, lako bi bilo rasturiti ove što nabavljaju nove automobile (pazi čuda, taman trošak novih auta, onoliko koliko su oteli na braniteljskim mirovinama da bi oni svoje guzice vozili u Audijima, Bendžolama........), a ti branitelju plaćaj kredit i životinjari, a mlad si "prolupao" jer si ratovao. A to što si ostao bez ruke, noge, pameti (PTSP), mislim da će Milanovića, Linića i ostale vladajuće jako zabrinuti.

 

A drug Jovanović se neće voziti u kočiji.

 

Mislim da će biti "belaja" i nadam se, (kao u Ukrajini). Ovako više ne može.

 

Dosta je bilo "sranja". Branitelji, probudite se.

Fred, nije ti mjesto na ministarskoj fotelji. Sram te bilo. Umjesto da braniš branitelje, ti si im okrenuo leđa. Dobra ministarska plaća?

 

A drugarica Pusić kao da živi u drugoj državi...Kaže neće biti socijalnih nemira...

 

Meni se čini da je malo pogriješila. Kontejneri i kante za smeće su mnogim hrvatskim građanima jedini izvor egzistencije, branitelji u obespravljeni, građani su u depresiji, školovani-visoko, nemaju posla, ljudi životinjare.

 

Ali, mi smo u EU jeb......

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Brineš se jako previše o sitnim nepotrebnim stvarima.Tužba,žalba,zahtjev dođe na isto.Presuđeno da je zakon o smanjenju iz 2010-te ustavan pa će tako presudit i za ovaj je je sve isto (osim razlike 3500 i 5000 kn).

 

Nije isto.

Ako se zakon proglasi neustavnim onda ni nema osnova za tužbu jer se isti povlači sa scene.

Ako se pak proglasi ustavnim onda se baš ide na tužbu i s tužbom.

 

Mrljo, odvjetnika smo našli koji nas zastupa pro-bono, a što se tiče države neće ni oni na nama RVI-ima zaraditi jer su HRVI oslobođeni sudskih troškova i inih taksenih maraka vezano za potraživanja svojih prava pred sudovima.

 

Znači s financijske strane troškovi su minimalni ili nikakvi ( vrte se oko 100-tinjak kuna ) i to ako.

 

Ne vjerujem da se silom može išta postići. Treba mijenjati zakone a ne one koji ih donose ( treba i njih mijenjati ali ako se ne promjene zakoni bez obzira tko došao na vlast ako mu bude tako odgovaralo reći će da Vlada mora postupati po zakonima ).

 

Tako da sam jedan od onih koji su protiv " Ustanaka " " buna " i sličnih nasilnih metoda promjene Vlasti ( tipa Ukrajine ili BiH ), od toga nema koristi. Nema koristi paliti i razbijati javnu imovinu ( automobile, zgrade ) jer sve to košta i to treba netko platiti, a tko će to drugi platiti nego narod preko poreza.

 

Vjerujem u pravnu državu. Kod nas pravna država i demokracija izvrsno funkcioniraju a to smo kao narod i dokazali " Referendumom o braku ". Europske velike zemlje su nam se divile i uzimele nas kao primjer kako je bit demokracije da se sluša narod a ne Vlast, odnosno da Vlas treba slušati volju većine svog naroda.

 

Ako ste gledali TV ovih dana onda znate što se događa vezano za novi " zakon o radu " i što najavljuju sindikati a kako su na njihove najave reagirali vladajući ( mislim na najave

o referendumu za prijevremene izbore ).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nije isto.

Ako se zakon proglasi neustavnim onda ni nema osnova za tužbu jer se isti povlači sa scene.

Ako se pak proglasi ustavnim onda se baš ide na tužbu i s tužbom.

 

Ako ste gledali TV ovih dana onda znate što se događa vezano za novi " zakon o radu " i što najavljuju sindikati a kako su na njihove najave reagirali vladajući ( mislim na najave

o referendumu za prijevremene izbore ).

Ako je prijašnji proglašen ustavnim to će se dogodit i sa ovim zadnjim.I pojeo vuk magare a i nekomo još malo ćivaca što mu je ostalo.

 

Ako si mislio da će prijevremeni izbori donijet to da ti netko oduzetu lovu vrati onda si prevelik optimist.

 

Sindikati moraju vikat i govorit ono što radnici žele čuti jer im oni omogućuju primanja visine saborskih zastupnika i u biti i zbilji bore se za svoje sindikalne fotelje kao i oni u saboru i vladi za svoje.Teško onome tko taj sistem nije prokužio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako je prijašnji proglašen ustavnim to će se dogodit i sa ovim zadnjim.I pojeo vuk magare a i nekomo još malo ćivaca što mu je ostalo.

 

Ti ili ne čitaš što ja pišem ili ....????

Pa daj pročitaj što sam napisao vezano za tužbe u slučaju da se zakon proglasi ustavnim a što sam napisao u slučaju da se proglasi neustavnim !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Sindikati moraju vikat i govorit ono što radnici žele čuti jer im oni omogućuju primanja visine saborskih zastupnika i u biti i zbilji bore se za svoje sindikalne fotelje kao i oni u saboru i vladi za svoje.Teško onome tko taj sistem nije prokužio.

Nije tu stvar sindikata , nego naroda !

Sindikat pokrene neku akciju kao npr. skupljanje potpisa za referendum za prijevremene izbore a narod odlučuje hoće li dati svoj potpis ili neće. Isto je i sa štrajkom. Ne odolučuje sindikat nego narod , članovi i nečlanovi sindikata.

 

Nema tu šta da se prokužuje, sve je servirano samo se treba poslužiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ti ili ne čitaš što ja pišem ili ....????

Pa daj pročitaj što sam napisao vezano za tužbe u slučaju da se zakon proglasi ustavnim a što sam napisao u slučaju da se proglasi neustavnim !

Neće se proglasit neustavnim kao ni onaj prije.

 

Nije tu stvar sindikata , nego naroda !

Sindikat pokrene neku akciju kao npr. skupljanje potpisa za referendum za prijevremene izbore a narod odlučuje hoće li dati svoj potpis ili neće.

 

Nema tu šta da se prokužuje, sve je servirano samo se treba poslužiti.

Narod će dobit samo ono što mu vladajući daju a ne ono što narod želi.
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama