josephwolf objavljeno: 14. listopad 2014. Dijeli objavljeno: 14. listopad 2014. Poštovani pravnici! Živim u zgradi sa 11 stanova od kojih su nekolicina iznajmljeni. Potrošnja hladne vode se plaća prema stanju zajedničkog vodomjera (za cijelu zgradu), po broju prijavljenih stanara u cijeloj zgradi. Zadnji račun za razdoblje od kraja 7. do kraja 8. mjeseca više od puta je veći nego je to uobičajeno! Na upit, predstavnik stanara rekao je kako nam je svima došao uvećan račun radi kvara koji je nastao pri mjenjanju vodomjera, te je on (predstavnik) priložio žalbu na vodoopskrbu, na koju je danas stiglo riješenje u kojem piše da je vodomjer mjenjao neki "naš" (zgradin vodoinstalater), te kako predstavnik stanara nije bio prisutan pri zamjeni vodomjera, te stoga moramo platiti račun. Neovisno o ovome, već više od dvije godine pokušavam razgovarati sa predstavnikom o ugradnji vlastitog vodomjera jer sam siguran da ne potrošim ni upola vode koliko platim, ali on to kategorički odbija i govori da mi je za to potreban pristanak više od polovice stanara, što (on zna) neću nikada imati. Sad vas, stručnjake za pravo molim da mi pomognete savjetom. Što da radim po jednom i drugom pitanju? Jesam li dužan sam platiti ovaj račun, te kako uvesti vodomjer i konačno vodu plaćati po potrošnji, unatoč apsolutnom kočenju predstavnika stanara?! Svima zahvaljujem na odgovorima i pomoći! Srdačan pozdrav! Joseph Wolf Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sportas70 odgovoreno: 14. listopad 2014. Dijeli odgovoreno: 14. listopad 2014. Poštovani pravnici! Živim u zgradi sa 11 stanova od kojih su nekolicina iznajmljeni. Potrošnja hladne vode se plaća prema stanju zajedničkog vodomjera (za cijelu zgradu), po broju prijavljenih stanara u cijeloj zgradi. Zadnji račun za razdoblje od kraja 7. do kraja 8. mjeseca više od puta je veći nego je to uobičajeno! Na upit, predstavnik stanara rekao je kako nam je svima došao uvećan račun radi kvara koji je nastao pri mjenjanju vodomjera, te je on (predstavnik) priložio žalbu na vodoopskrbu, na koju je danas stiglo riješenje u kojem piše da je vodomjer mjenjao neki "naš" (zgradin vodoinstalater), te kako predstavnik stanara nije bio prisutan pri zamjeni vodomjera, te stoga moramo platiti račun. Neovisno o ovome, već više od dvije godine pokušavam razgovarati sa predstavnikom o ugradnji vlastitog vodomjera jer sam siguran da ne potrošim ni upola vode koliko platim, ali on to kategorički odbija i govori da mi je za to potreban pristanak više od polovice stanara, što (on zna) neću nikada imati. Sad vas, stručnjake za pravo molim da mi pomognete savjetom. Što da radim po jednom i drugom pitanju? Jesam li dužan sam platiti ovaj račun, te kako uvesti vodomjer i konačno vodu plaćati po potrošnji, unatoč apsolutnom kočenju predstavnika stanara?! Svima zahvaljujem na odgovorima i pomoći! Srdačan pozdrav! Joseph Wolf Možete ugraditi svoja brojila za vodu, trebate imati suglasnost 50% i više stanara, cijena jednog vodomjera otp. 1500 kn (Bruneta ugrađuje malo proguglaj) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 14. listopad 2014. Dijeli odgovoreno: 14. listopad 2014. Ugradite si vlastiti vodomjer u svoj stan pa nećete imati nikakvih problema i za to vam ne treba suglasnost. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
josephwolf odgovoreno: 14. listopad 2014. Autor Dijeli odgovoreno: 14. listopad 2014. Ugradite si vlastiti vodomjer u svoj stan pa nećete imati nikakvih problema i za to vam ne treba suglasnost. Poštovani Rubens, Dakle NE treba mi nikakva suglasnost??!!! Možete li mi reći koja je procedura što se pravnih stvari tiče? Podnesem zahtjev na vodovodu? Zahvaljujem! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 14. listopad 2014. Dijeli odgovoreno: 14. listopad 2014. Kontaktirajte izvođača radova, da vidite koliko vas tako nešto košta (no vjerujte dugoročno ste to isplati) i vidite proceduru s isporučiteljem te usluge na vašem području.......eto ja ga imam za razliku od nekih stanara u zgradi i nemam nikakvih problema od kad ga imam, ni s obračunima ni s brojem prijavljenih, isprika, neprijavljenih članova kućanstava koji koriste još uvijek taj zajednički vodomjer. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
alex555 odgovoreno: 8. srpanj 2022. Dijeli odgovoreno: 8. srpanj 2022. Pozdrav . Isto nisam htio otvarati novu temu. Naime, mi u zgradi sa 15 stanova počeli smo samostalno očitavati vodu. Recimo da je do nedavno bilo sve uredu. Predstavnik stanara je rekao da se može pojaviti mala razlika prilikom podjele očitanja na sve članove (to vodovod automatski napravi i podijeli na sve stanare) . Ali na zadnjem računu se pojavila barem kako ja mislim- velika razlika. Za moj stan potrošnja je bila 4 kubika a sada dolazi račun na potrošnju od 5,220 kubika. Predstavnik stanara kao i ostali nisu baš digli neku buku za sada oko toga ali mislim da nikako nije uredu da plaćam tuđu vodu. Ili je netko krivo očitao ili netko NAMJERNO krivo očitao. Vodovod ne može ništa napraviti jer je stanje po stanovima uredno dostavljeno a sav ostatak vode podijeljen po svakom stanu i članovima. Vrijedi li napraviti pisanu žalbu ili pokušati pisati Zavodu za stanovanje- oni vodu zgradu tj njima ide plaćanje pričuve . Hvala . Lp. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Davor80 odgovoreno: 8. srpanj 2022. Dijeli odgovoreno: 8. srpanj 2022. (uređeno) Ako ste se međusobno dogovorili oko ugradnje vodomjera po stanovima koje sami i očitavate, a da je Vodovodov isključivo onaj glavni kao što je kod nas slučaj, možete sjest i plakat. Eventualno zatvorite vodu po svim stanovima da provjertite da li se glavni vodomjer još uvijek vrti što znači da negdje u zgradi curi. uređeno: 8. srpanj 2022. od Spitfire Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
alex555 odgovoreno: 9. srpanj 2022. Dijeli odgovoreno: 9. srpanj 2022. (uređeno) prije 22 sati , Davor80 je napisao: Ako ste se međusobno dogovorili oko ugradnje vodomjera po stanovima koje sami i očitavate, a da je Vodovodov isključivo onaj glavni kao što je kod nas slučaj, možete sjest i plakat. Eventualno zatvorite vodu po svim stanovima da provjertite da li se glavni vodomjer još uvijek vrti što znači da negdje u zgradi curi. Nije, nije. Radi glavni od vodovoda i baš tu nastaje razlika-naše zajedničko očitanje i glavno od vodovoda. Oni svoj vodomjer očitavaju negdje 25-og svaki mjesec. Ma netko od stanara krivo upisuje svoje kubike vode tj manje nego potroši i stvara se razlika koja se na kraju dijeli na sve. uređeno: 9. srpanj 2022. od alex555 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.