Jump to content

problemi sa prevelikim računom za vodu i muljažama predstavnika stanara


josephwolf

Preporučene objave

Poštovani pravnici!

 

Živim u zgradi sa 11 stanova od kojih su nekolicina iznajmljeni. Potrošnja hladne vode se plaća prema stanju zajedničkog vodomjera (za cijelu zgradu), po broju prijavljenih stanara u cijeloj zgradi. Zadnji račun za razdoblje od kraja 7. do kraja 8. mjeseca više od puta je veći nego je to uobičajeno! Na upit, predstavnik stanara rekao je kako nam je svima došao uvećan račun radi kvara koji je nastao pri mjenjanju vodomjera, te je on (predstavnik) priložio žalbu na vodoopskrbu, na koju je danas stiglo riješenje u kojem piše da je vodomjer mjenjao neki "naš" (zgradin vodoinstalater), te kako predstavnik stanara nije bio prisutan pri zamjeni vodomjera, te stoga moramo platiti račun.

 

Neovisno o ovome, već više od dvije godine pokušavam razgovarati sa predstavnikom o ugradnji vlastitog vodomjera jer sam siguran da ne potrošim ni upola vode koliko platim, ali on to kategorički odbija i govori da mi je za to potreban pristanak više od polovice stanara, što (on zna) neću nikada imati.

 

Sad vas, stručnjake za pravo molim da mi pomognete savjetom. Što da radim po jednom i drugom pitanju? Jesam li dužan sam platiti ovaj račun, te kako uvesti vodomjer i konačno vodu plaćati po potrošnji, unatoč apsolutnom kočenju predstavnika stanara?!

 

 

Svima zahvaljujem na odgovorima i pomoći!

 

Srdačan pozdrav!

 

 

Joseph Wolf

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani pravnici!

 

Živim u zgradi sa 11 stanova od kojih su nekolicina iznajmljeni. Potrošnja hladne vode se plaća prema stanju zajedničkog vodomjera (za cijelu zgradu), po broju prijavljenih stanara u cijeloj zgradi. Zadnji račun za razdoblje od kraja 7. do kraja 8. mjeseca više od puta je veći nego je to uobičajeno! Na upit, predstavnik stanara rekao je kako nam je svima došao uvećan račun radi kvara koji je nastao pri mjenjanju vodomjera, te je on (predstavnik) priložio žalbu na vodoopskrbu, na koju je danas stiglo riješenje u kojem piše da je vodomjer mjenjao neki "naš" (zgradin vodoinstalater), te kako predstavnik stanara nije bio prisutan pri zamjeni vodomjera, te stoga moramo platiti račun.

 

Neovisno o ovome, već više od dvije godine pokušavam razgovarati sa predstavnikom o ugradnji vlastitog vodomjera jer sam siguran da ne potrošim ni upola vode koliko platim, ali on to kategorički odbija i govori da mi je za to potreban pristanak više od polovice stanara, što (on zna) neću nikada imati.

 

Sad vas, stručnjake za pravo molim da mi pomognete savjetom. Što da radim po jednom i drugom pitanju? Jesam li dužan sam platiti ovaj račun, te kako uvesti vodomjer i konačno vodu plaćati po potrošnji, unatoč apsolutnom kočenju predstavnika stanara?!

 

 

Svima zahvaljujem na odgovorima i pomoći!

 

Srdačan pozdrav!

 

 

Joseph Wolf

Možete ugraditi svoja brojila za vodu, trebate imati suglasnost 50% i više stanara, cijena jednog vodomjera otp. 1500 kn (Bruneta ugrađuje malo proguglaj)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kontaktirajte izvođača radova, da vidite koliko vas tako nešto košta (no vjerujte dugoročno ste to isplati) i vidite proceduru s isporučiteljem te usluge na vašem području.......eto ja ga imam za razliku od nekih stanara u zgradi i nemam nikakvih problema od kad ga imam, ni s obračunima ni s brojem prijavljenih, isprika, neprijavljenih članova kućanstava koji koriste još uvijek taj zajednički vodomjer.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 7 godina kasnije...

Pozdrav . Isto nisam htio otvarati novu temu. 

Naime, mi u zgradi sa 15 stanova počeli smo samostalno očitavati vodu. Recimo da je do nedavno bilo sve uredu. Predstavnik stanara je rekao da se može pojaviti mala razlika prilikom podjele očitanja na sve članove (to vodovod automatski napravi i podijeli na sve stanare) . Ali na zadnjem računu se pojavila barem kako ja mislim- velika razlika. Za moj stan potrošnja je bila 4 kubika a sada dolazi račun na potrošnju od 5,220 kubika. Predstavnik stanara kao i ostali nisu baš digli neku buku za sada oko toga ali mislim da nikako nije uredu da plaćam tuđu vodu. Ili je netko krivo očitao ili netko NAMJERNO krivo očitao.  Vodovod ne može ništa napraviti jer je stanje po stanovima uredno dostavljeno a sav ostatak vode podijeljen po svakom stanu i članovima. Vrijedi li napraviti pisanu žalbu ili pokušati pisati Zavodu za stanovanje- oni vodu zgradu tj njima ide plaćanje pričuve . 

Hvala . Lp. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ako ste se međusobno dogovorili oko ugradnje vodomjera po stanovima koje sami i očitavate, a da je Vodovodov isključivo onaj glavni kao što je kod nas slučaj, možete sjest i plakat. Eventualno zatvorite vodu po svim stanovima da provjertite da li se glavni vodomjer još uvijek vrti što znači da negdje u zgradi curi.

uređeno: od Spitfire
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 22 sati , Davor80 je napisao:

Ako ste se međusobno dogovorili oko ugradnje vodomjera po stanovima koje sami i očitavate, a da je Vodovodov isključivo onaj glavni kao što je kod nas slučaj, možete sjest i plakat. Eventualno zatvorite vodu po svim stanovima da provjertite da li se glavni vodomjer još uvijek vrti što znači da negdje u zgradi curi.

Nije, nije. Radi glavni od vodovoda i baš tu nastaje razlika-naše zajedničko očitanje i glavno od vodovoda. Oni svoj vodomjer očitavaju negdje 25-og svaki mjesec. Ma netko od stanara krivo upisuje svoje kubike vode tj manje nego potroši i stvara se razlika koja se na kraju dijeli na sve. 

uređeno: od alex555
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija