Jump to content

Hrvatski telekom-obmana


cvetko007

Preporučene objave

Prije svega pozdrav ovo mi je prvi post na vasem forumu.

 

Imam problem sa Ht-om,uradio sam prijenos broja u njihovu mrezu i kupio uređaj koji mi još nije isporučen. Sve to sam uradio preko web shop gdje mi je rečeno da se uređaj šalje na dan prijenosa broja koji je bio 24.10.2014. Ništa od ovog nebi bilo problem da me nisu obmanuli i prevarili u startu,isto tako lazu me vec iz tjedna u tjedan o tome da su uređaj poslali ili da je poslan, a uopce nije. Meni je to dozlogrdilo te me zanima postoji li osnova za pravnu tuzbu za obmanu,konstantno laganje i krivo nahođenje? Potpisao sam ugovor i rok za raskid ugovora je prosao,te sam sad u pat poziciji. Zelim napomenuti da je rok za dostavu uređaja 5-7 radnih dana kod Ht-a te da je prijenos borja urađen 24.10. a danas je 19.11. Sve ovo mogu potkrijepiti dokazima u vidu razmjenjenih mailova i razgovora sa web agentima. Unaprijed hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

pismeno ih pozovi da ti dostave dogovoreni uređaj(u roku ? )

ako ne postupe po pismenom pozivu otkaži ugovor zbog zablude.( pismeno preporučeno i sa povratnicom).

nisu ispunili ugovorenu obvezu zbog koje si postao njihov pretplatnik.

nisi ni ti obvezan ostati njihov pretplatnik.

 

Zahvlajujem na odgovoru. Kao što sam već rekao oni nisu poslalii uređaj i konstantno me lažu i obmanjuju. Mene zanima ima li pravne osnove tuziti ih za obmanu,laganje i krivo nahođenje,ako posjedujem dokaze gdje se vidi da me konstantno lazu i krivo nahode na pocetku?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kad je predan zahtjev?

Postoji rok u kojem oni trebaju realizirati uslugu - 45 dana od dana zaprimanja zahtjeva (čl. 3 st. 6 Općih uvjeta).

a. Ako to još nije nije učinjeno/realizirano, imate pravo na raskid ugovora (čl. 3 st. 7).

b. Imate pravo i na naknadu prema čl. 14 st. 19 zbog kašnjenja u realizaciji usluge - 50kn/dnevno od 46-og dana zahtjeva do početka realizacije ili do raskida. Ili umjesto od 46-og dana, ukoliko ste im odobrili produljenje roka prema čl. 3 st. 8, od dana kad ste im to potpisali.

Tražite a i b pisanim putem (npr. pošaljite e-mail).

 

 

/Ako netko kaže da će nešto napraviti, pa to ne napravi - to nije dovoljno da to bude obmana ili laž./

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kad je predan zahtjev?

Postoji rok u kojem oni trebaju realizirati uslugu - 45 dana od dana zaprimanja zahtjeva (čl. 3 st. 6 Općih uvjeta).

a. Ako to još nije nije učinjeno/realizirano, imate pravo na raskid ugovora (čl. 3 st. 7).

b. Imate pravo i na naknadu prema čl. 14 st. 19 zbog kašnjenja u realizaciji usluge - 50kn/dnevno od 46-og dana zahtjeva do početka realizacije ili do raskida. Ili umjesto od 46-og dana, ukoliko ste im odobrili produljenje roka prema čl. 3 st. 8, od dana kad ste im to potpisali.

Tražite a i b pisanim putem (npr. pošaljite e-mail).

 

 

/Ako netko kaže da će nešto napraviti, pa to ne napravi - to nije dovoljno da to bude obmana ili laž./

 

Zahvaljujem na odgovoru. Zahtjev za prijenos broja je predan 20.10. prijenos broja je izvrsen 24.10. uređaj još nisu poslali. Imam li u tom slučaju pravo tražiti raskid ugovora i naknadu od 50 kn/dnevno od datuma prijenosa? Unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija