Jump to content

Trazenje naplate bez odradjenog posla


dyngo

Preporučene objave

Postovani,

 

Zanima me naime prije nekih 2 mjeseca imao sam otvoreb projekr u vrijednosti 1000$.

 

Posto sam rasporedio poslove izdvojeno je bilo 400$ za programere.

 

Nasao sam programere i htjeli su raditi. Dogovorili smo se za cijenu 2000kn.

 

Nakon sto su napravili nesto bilo je odradjeno katastrofalno i klijent jer otkazao projekt i nasao nekog drugog za rad.

 

Sada programer zeli da im bude placeno nesto sto nisu napravili kako treba i uredno sam danas primio izdan racun na cifru od 2000 kn. I nekakve prijetnje od strane odvjetnika.

 

Zanima me da li mi mogu napraviti nesto s pravne strane jer apsolutno nikakve ugovore nismo potpisivali sve je bilo igrano na povjerenje da ce posao odraditi dobro.

 

Ja odbijam platiti jer projekt je otkazan. Klijent nije platio i posao koji su odradili nije vrijedio ni 200 kn a kamoli 2000.

 

Hvala unaprijed.

 

Pozdrad

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako nema ugovota temeljem čega traže isplatu za posao koji nisu odradili ?

 

nekakva prijetnja odvjetnika je sa ciljem da priznate dug.

 

mislim da se na dopis obvjetnika nebi trebali obazirati obzirom da ne postoji ugovor.

niti bi trebalo odgovarati (da nebi nehotice priznalo dug).

 

tek kad tj.ako od suda dobijete tužbu obvezno postupitu i uputi i na tužbu poslati odgovor.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da li ste im platili ikakav novac i je li možda ovo dogovaranje išlo pismenim putem (mailom ili sl.)?

 

Pozdrav,

 

Nikakve novce nisam uplaćivao , čuli smo se mailom i skype-om. Dao sam mu i kontakt od klijenta da mu sam klijent napiše da je posao otkazan i da nisu dobro odradili posao i da neće ništa platiti. Nerazumijem kako netko uopće može tražiti novce za posao koji niti je dobro odradio niti do kraja odradio.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama