samo-nebo-zna objavljeno: 7. travanj 2015. Dijeli objavljeno: 7. travanj 2015. Poštovani čitatelji! Ova saga traje već dulje od 1 godine U ožujku 2014.. kupljena su 3 artikla u Lenisni u Jankomiru, plaćen je avans u gotovini i ostatak do punog iznosa na 12 rata putem Amexa. Prilikom dostave, do koje je došlo puno ranije nego predviđeno (min. 1 mjesec kako je bilo napomenuto), utvrđeno je da 2 artikla ne odgovaraju željenom, te se neotvorena, u originalnoj ambalaži vraćaju istim dostavnim vozilom. Isti dan odlazak do Lesnine radi povrata novaca za artikle koji nisu preuzeti, ali voditeljica ne dozvoljava storno, tj. povrat za neisporučene artikle (trosjed i komoda). Do dana današnjeg, niti robe niti novaca!!! Još traže da im se plati odšteta za ležarinu??? A što je sa Zakonom o zaštiti potrošača, člankom 76. i 77. i roku od 14 dana i vraćanja robe u originalnoj ambalaži? Ima li potrošač - kupac ikakvo mjesto pod suncem u ovoj zemlji, a da ne mora uzeti nešto što mu ne odgovara i ostati bez novaca za isto? Molim pomoć. Hvala unarpijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 8. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2015. Obratite se ovdje. Da ne ulazim u detalje, naravno da imate pravo na povrat, ali obzirom na ponašanje voditeljice, na nju će ozbiljno djeovati tek intervencija nekoga iz linka ili odvjetnika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 8. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2015. Trgovcu se šalje pisani prigovor, to je dio procedure. Da li ste to učinili? A što je sa Zakonom o zaštiti potrošača, člankom 76. i 77. i roku od 14 dana i vraćanja robe u originalnoj ambalaži? Čl. 76 Zakona počinje s "Iskoristi li potrošač svoje pravo raskida ..." Ugovor se raskida tako da se pošalje pisana obavijest o raskidu. Da li ste to učinili? I, ti članci se odnose na ugovore sklopljene izvan poslovnih prostorija ili na daljinu (v. čl. 72 st. 1). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 8. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2015. Ima li potrošač - kupac ikakvo mjesto pod suncem u ovoj zemlji, a da ne mora uzeti nešto što mu ne odgovara i ostati bez novaca za isto? ! ima ako ne potpiše primitak robe koja je dostavljena a koja nije odgovarajuća. ili ako na vrijeme traži svoja prava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
samo-nebo-zna odgovoreno: 8. travanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2015. Obratite se ovdje. Da ne ulazim u detalje, naravno da imate pravo na povrat, ali obzirom na ponašanje voditeljice, na nju će ozbiljno djeovati tek intervencija nekoga iz linka ili odvjetnika. Puno hvala na odgovoru. Putem POTROŠAČA već je poslan dopis = prigovor, na koji Lesnina nikad službeno nije odgovorila, tj. popunila obrazac za prodavatelja koji je bio u privitku. Nakon toga Potrošač je dao uputu da se napravi prijava Gospodarskoj komori, tj. inspekciji, koja je izašla na teren , te da prema Lesnini treba platiti odštetu koju Lesnina potražuje (30 % od vrijednosti robe)? Ne razumijem, kome je prodavatelj (lesnina) odgovoran? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 8. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2015. Hmm, inicijalno pitanje je bilo nepotpuno. U zakonu o zaštiti potrošača se ne spominje povrat ispravne robe, osim za posebne slučajeve (npr. prodaja na daljinu). Unutar EU može biti i dodatnih propisa (tablica). Ako roba nema greške, povrat ovisi o dobroj volji ('good will') trgovca. Znači treba gledati Opće uvjete trgovca (xxxlesnina), eventualno interna pravila koja im nalaže njihova komora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 8. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 8. travanj 2015. Meni je promaknuo ovaj dio s već pozamašnim trajanjem cijele ove priče. Smatram da imate ili ste imali (zavisi) osnovu u materijalnim nedostacima prodane stvari, za koje prodavatelj odgovara, a glede čega si pogledajte odredbe čl. 400-422. ZOO-a. Imate i određene rokove, za koje ne znam jeste li ih ili ne ispoštovali, glede čega vam sugeriram da se obratite odvjetniku, po mogućnosti onom koji se više bavi obveznim pravom, pa ćete dobiti i najbolji mogući savjet. Inače, koje je obrazloženje Inspekcije glede ove odštete? I u čemu se očituje neadekvatnost dostavljenih predmeta? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
samo-nebo-zna odgovoreno: 14. rujan 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 14. rujan 2015. S veseljem vas mogu izvijestiti da je ipak sagi došao kraj, tj. da je nakon uključivanja Ministarstva gospodarstva, inspekcijskog nadzora i sektora za zaštitu potrošača, Lesnina pismeno poslala obavijest da je napravila storno naplate ležarine, te želi da im se dostavi osobni broj računa radi uplate (povrata) novaca za robu koja je vraćena. 1.Kako je naplata išla putem Amex-a, zanima me da li povrat također treba ići Amex-u. (tj. storno za naplaćene rate). 2. Prema Zakonu o obveznim odnosima, zanima me naknada u obliku zateznih kamata za vrijeme od 14.042014. (dan kada je roba vraćena) do povrata novčanih sredstava- da li je neophodno tražiti isplatu zateznih kamata putem odvjetnika ili možemo i osobno? Hvala unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 14. rujan 2015. Dijeli odgovoreno: 14. rujan 2015. Hi samo-nebo-zna, Možda znate... Lesnina je to (storno) odlučila napraviti jer oni to žele ili su im to pravila struke, a ne zbog toga jer su prekršili neki zakon...? Tnx. 1) ako vas pitaju gdje želite povrat, napišite broj računa i (swift broj) banke, koji vam odgovara. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 16. rujan 2015. Dijeli odgovoreno: 16. rujan 2015. "samo-nebo-zna", zahvaljujem na povratnoj informaciji i drago mi je da ste uspjeli. Što se upita tiče, 1. smatram da je to stvar dogovora, 2. možete i osobno, a i putem odvjetnika, kako vam više odgovara. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
samo-nebo-zna odgovoreno: 16. rujan 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 16. rujan 2015. "samo-nebo-zna", zahvaljujem na povratnoj informaciji i drago mi je da ste uspjeli. Što se upita tiče, 1. smatram da je to stvar dogovora, 2. možete i osobno, a i putem odvjetnika, kako vam više odgovara. Hvala G-man !!! :zivili: ...još samo da "sjedne" lova Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.