Jump to content

Lesnina-kako do povrata novca za vraćene proizvode?


samo-nebo-zna

Preporučene objave

Poštovani čitatelji!

 

Ova saga traje već dulje od 1 godine :(

 

U ožujku 2014.. kupljena su 3 artikla u Lenisni u Jankomiru, plaćen je avans u gotovini i ostatak do punog iznosa na 12 rata putem Amexa.

 

Prilikom dostave, do koje je došlo puno ranije nego predviđeno (min. 1 mjesec kako je bilo napomenuto), utvrđeno je da 2 artikla ne odgovaraju željenom, te se neotvorena, u originalnoj ambalaži vraćaju istim dostavnim vozilom.

 

Isti dan odlazak do Lesnine radi povrata novaca za artikle koji nisu preuzeti, ali voditeljica ne dozvoljava storno, tj. povrat za neisporučene artikle (trosjed i komoda).

 

Do dana današnjeg, niti robe niti novaca!!! Još traže da im se plati odšteta za ležarinu??? A što je sa Zakonom o zaštiti potrošača, člankom 76. i 77. i roku od 14 dana i vraćanja robe u originalnoj ambalaži?

 

Ima li potrošač - kupac ikakvo mjesto pod suncem u ovoj zemlji, a da ne mora uzeti nešto što mu ne odgovara i ostati bez novaca za isto?

 

Molim pomoć. Hvala unarpijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Trgovcu se šalje pisani prigovor, to je dio procedure. Da li ste to učinili?

 

 

 

A što je sa Zakonom o zaštiti potrošača, člankom 76. i 77. i roku od 14 dana i vraćanja robe u originalnoj ambalaži?

Čl. 76 Zakona počinje s "Iskoristi li potrošač svoje pravo raskida ..."

Ugovor se raskida tako da se pošalje pisana obavijest o raskidu. Da li ste to učinili?

 

I, ti članci se odnose na ugovore sklopljene izvan poslovnih prostorija ili na daljinu (v. čl. 72 st. 1).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Obratite se ovdje.

 

Da ne ulazim u detalje, naravno da imate pravo na povrat, ali obzirom na ponašanje voditeljice, na nju će ozbiljno djeovati tek intervencija nekoga iz linka ili odvjetnika.

 

 

Puno hvala na odgovoru. Putem POTROŠAČA već je poslan dopis = prigovor, na koji Lesnina nikad službeno nije odgovorila, tj. popunila obrazac za prodavatelja koji je bio u privitku. Nakon toga Potrošač je dao uputu da se napravi prijava Gospodarskoj komori, tj. inspekciji, koja je izašla na teren , te da prema Lesnini treba platiti odštetu koju Lesnina potražuje (30 % od vrijednosti robe)?

 

Ne razumijem, kome je prodavatelj (lesnina) odgovoran?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hmm, inicijalno pitanje je bilo nepotpuno.

 

U zakonu o zaštiti potrošača se ne spominje povrat ispravne robe, osim za posebne slučajeve (npr. prodaja na daljinu).

Unutar EU može biti i dodatnih propisa (tablica).

 

Ako roba nema greške, povrat ovisi o dobroj volji ('good will') trgovca.

Znači treba gledati Opće uvjete trgovca (xxxlesnina), eventualno interna pravila koja im nalaže njihova komora.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Meni je promaknuo ovaj dio s već pozamašnim trajanjem cijele ove priče.

 

Smatram da imate ili ste imali (zavisi) osnovu u materijalnim nedostacima prodane stvari, za koje prodavatelj odgovara, a glede čega si pogledajte odredbe čl. 400-422. ZOO-a.

 

Imate i određene rokove, za koje ne znam jeste li ih ili ne ispoštovali, glede čega vam sugeriram da se obratite odvjetniku, po mogućnosti onom koji se više bavi obveznim pravom, pa ćete dobiti i najbolji mogući savjet.

 

Inače, koje je obrazloženje Inspekcije glede ove odštete? I u čemu se očituje neadekvatnost dostavljenih predmeta?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 mjeseci kasnije...

S veseljem vas mogu izvijestiti da je ipak sagi došao kraj, tj. da je nakon uključivanja Ministarstva gospodarstva, inspekcijskog nadzora i sektora za zaštitu potrošača, Lesnina pismeno poslala obavijest da je napravila storno naplate ležarine, te želi da im se dostavi osobni broj računa radi uplate (povrata) novaca za robu koja je vraćena.

 

1.Kako je naplata išla putem Amex-a, zanima me da li povrat također treba ići Amex-u. (tj. storno za naplaćene rate).

 

2. Prema Zakonu o obveznim odnosima, zanima me naknada u obliku zateznih kamata za vrijeme od 14.042014. (dan kada je roba vraćena) do povrata novčanih sredstava- da li je neophodno tražiti isplatu zateznih kamata putem odvjetnika ili možemo i osobno?

 

Hvala unaprijed.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija