Jump to content

Držanje uređaja na servisu


Bibiyus84

Preporučene objave

je li usluga servisa plaćena? ako nije, onda je za servis oportuno da uređaj zadrži, jer na njemu ima pravo zadržanja i može se naplatiti iz njegove vrijednosti.

 

ako jest, onda smatram da Zakonom o obveznim odnosima (gledala sam ugovor o djelu) nije regulirano da izvođač uopće smije baciti uređaj - on ga je dužan predati naručitelju, a naručitelj ga je dužan primiti.

 

Ima li razloga zašto serviser ne bi mogao poštom ili osobno isporučiti naručitelju uređaj? (ne znam o kakvom se uređaju radi, pa ne mogu pretpostaviti način dostave)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Iako je uređaj male vrijednosti vlasnik uređaja ima pravo doći i za 2 godine po svoj uređaj. Trebali biste prilikom preuzimanja robe na servis vlasniku dati na potpis nalog u kojem negdje piše da se roba nakon 90 dana nepreuzimanja baca, odlaže, reciklira.

ZA robu koju trenutno držite na servisu možete poslati pisanu obavijest vlasniku (s povratnicom) da podigne robu u odr. roku ili ćete istu nakon tog roka uništiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija