zagorakis objavljeno: 12. lipanj 2015. objavljeno: 12. lipanj 2015. Pozdrav, Ovako, trenutno sam redovni student i imam neke planove kroz par mj. 1) otvaram OPG i bit cu nositelj OPG-a 2) za 3-4 mjeseca planiram otvoriti J.d.. i tu cu biti vecinski vlasnik (jer planiram dobiti poticaje za samozaposljavanje) MOJA PITANJA GLASE: 1) mogu li ja sa statusom redovnog studenta biti nositelj OPG-a? (koliko sam procitao na netu mogu) 2) hoce li mi taj opg zeznuti stvar s burzom oko dobivanja poticaja? jer ne smijes biti zaposlen nigdje ako zelis 25k kuna. mislim, oko toga sam citao i na sta god sam naletio pise da kao nositelj opg-a tebe drzava ne vodi kao zaposlenog. po toj logici ja mogu komotno pokrenuti jdoo kao 51% vlasnik i aplicirati za poticaje? P.s. I u jednom i u drugom slucaju je jedina opcija da ja budem nositelj/vlasnik jer kolege imaju razne otegotne okolnosti. Inace bi to probali na drugaciji nacin. Citiraj
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 12. lipanj 2015. odgovoreno: 12. lipanj 2015. mislim da neće, jer nositelj OPG-a nije istovremeno i zaposlen u OPG-u, odnosno ne ostvaruje prava s osnove obveznog mirovinskog osiguranja u OPG-u (po mom mišljenju, detaljnije o tome znaju knjigovođe). međutim, oprez s tim poticajem za samozapošljavanje, jer ga HZZ doista daje, ali ako ne izdržite s vašim poslovnim pothvatom jednu godinu ili dulje, morat ćete ga vratiti. Citiraj