Jump to content

Opg i j.d.o.o. - molim pomoc


zagorakis

Preporučene objave

Pozdrav,

Ovako, trenutno sam redovni student i imam neke planove kroz par mj.

 

1) otvaram OPG i bit cu nositelj OPG-a

2) za 3-4 mjeseca planiram otvoriti J.d.O.o. i tu cu biti vecinski vlasnik (jer planiram dobiti poticaje za samozaposljavanje)

 

MOJA PITANJA GLASE:

1) mogu li ja sa statusom redovnog studenta biti nositelj OPG-a? (koliko sam procitao na netu mogu)

 

2) hoce li mi taj opg zeznuti stvar s burzom oko dobivanja poticaja? jer ne smijes biti zaposlen nigdje ako zelis 25k kuna. mislim, oko toga sam citao i na sta god sam naletio pise da kao nositelj opg-a tebe drzava ne vodi kao zaposlenog. po toj logici ja mogu komotno pokrenuti jdoo kao 51% vlasnik i aplicirati za poticaje?

 

 

P.s. I u jednom i u drugom slucaju je jedina opcija da ja budem nositelj/vlasnik jer kolege imaju razne otegotne okolnosti.

Inace bi to probali na drugaciji nacin.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

mislim da neće, jer nositelj OPG-a nije istovremeno i zaposlen u OPG-u, odnosno ne ostvaruje prava s osnove obveznog mirovinskog osiguranja u OPG-u (po mom mišljenju, detaljnije o tome znaju knjigovođe). međutim, oprez s tim poticajem za samozapošljavanje, jer ga HZZ doista daje, ali ako ne izdržite s vašim poslovnim pothvatom jednu godinu ili dulje, morat ćete ga vratiti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

2) hoce li mi taj opg zeznuti stvar s burzom oko dobivanja poticaja? jer ne smijes biti zaposlen nigdje ako zelis 25k kuna. mislim, oko toga sam citao i na sta god sam naletio pise da kao nositelj opg-a tebe drzava ne vodi kao zaposlenog. po toj logici ja mogu komotno pokrenuti jdoo kao 51% vlasnik i aplicirati za poticaje?

 

Nositelj OPG-a mora biti osoba koja ima regulirano zdravstveno i mirovinsko osiguranje.

Ne može biti nezaposlen. Može biti zaposlen na drugi način, i imati uz to OPG. Može biti umirovljenik, ali ne i da je u invalidskoj mirovini.