Alisa S. objavljeno: 15. ožujak 2016. Dijeli objavljeno: 15. ožujak 2016. Dobar dan. Imam jedan problem i nadam se da će te biti u mogućnosti pomoći mi. Moja obitelj je dugogodišnji korisnik tcom-a(naš ugovor s njima je davno istekao i nije bio mijenjan) ali na žalost radi financijskih problema morat ćemo prekinuti paket koji imamo s tcomom(telefon/internet/kablovska). Problem dolazi u tome da telefon glasi na mamino ime ali na žalost ona je bolesna i nepokretna tako da nije u mogućnosti otići tamo potpisati raskid ugovora. Zato vas pitam da li mogu nekako prekinuti ovaj ugovor bez njenog odlaska u njihov centar jer stvarno više ne možemo ovako plaćati. Zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 15. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. Možda biste trebali pitati u poslovnici. Ja sam otišao u HT poslovnicu, dobio formular i mama je to potpisala. Nakon 12-ak radnih dana riješili smo se Ht-a i njihove fiksne linije. Ako pak želite mijenjati operatora, onda s tim operatorom sklopite ugovor i oni će prenijeti broj. To može trajati - (kod mene - 10 mjeseci, jer je HT namjerno blokirao prijenos). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
tuznibranitelj odgovoreno: 15. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. Da ne nagađamo..0800 9000 i tamo priupitaj.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 15. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. Da ne nagađamo..0800 9000 i tamo priupitaj.. Meni su oni napričali gluposti i laži! Ako baš želite od njih nešto bolju informaciju, preporučam da na početku kažete da snimate razgovor... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Alisa S. odgovoreno: 15. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. Možda biste trebali pitati u poslovnici. Ja sam otišao u HT poslovnicu, dobio formular i mama je to potpisala. Nakon 12-ak radnih dana riješili smo se Ht-a i njihove fiksne linije. Ako pak želite mijenjati operatora, onda s tim operatorom sklopite ugovor i oni će prenijeti broj. To može trajati - (kod mene - 10 mjeseci, jer je HT namjerno blokirao prijenos). Znači ne moram uopće prekinuti ugovor?? Kanim mijenjat operatera na bnet...davaju puno više i kvalitetnije za pola cijene od onog što plaćamo. Nama je aktivan paket ali na žalost imamo 2 mjeseca dugovanja. To znam da moram naplatiti prije uopće želim prekinuti s njima. Namjerno blokirao prijenos??? ugh Uglavnom,hvala na odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 15. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. > Namjerno blokirao prijenos??? platili su i odštetu tom operatoru. Raspitajte se na više mjesta, svi imaju neke trikove; ovisi i koja brzina vam treba; meni je B-net bio super dok ih nije kupio Vipnet. Možda vam pretplata ne treba ako postoji besplatan Wifi u blizini, ili neki dobar susjed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Alisa S. odgovoreno: 15. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. Oh super,bar su platili Na žalost od besplatnog wifi ništa ^^' Ahhhh....znam da ne postoji nešto kao savršena tvrtka ali ipak su bolji od tcom-a....mislim,tamo smo korisnici skoro od početka postojanja njihove kablovske i ama baš ništa,nikakve benificije nikada nisu dali...osim povećanja cijene na apsurdno,lošeg i površnog tretiranja prema nama kao korisnicima i čak smanjenja nekih programa sa zamjenom čiste gluposti od kanala. Da i nemamo probleme s plaćanjem svejedno bih već prešla jer su mi se popeli na vrh glave Na žalost sve te tvrtke su prilično skupe....neko vrijeme sam mislila i o Amisu ali kad sam vidjela kakve probleme ima mi frendica s routerom(i već su se raspravljali s njima 100 puta),ne hvala. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 15. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2016. Još sitnica - B-net (ovdje) koristi svoje kablove a ne telefonsku mrežu. Znači, ako vam ne treba telefon i broj, ipak ćete trebati odjaviti HT pretplatu... Alisa S. 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Alisa S. odgovoreno: 16. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2016. To nisam znala,hvala na informaciji Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.