Jump to content

Ignoriranje povrata novca za internet kupnju


tamina

Preporučene objave

Situacija je ovakva: online sam iz španjolske renomirane trgovine (http://www.elcorteingles.es/) naručila cipele koje su mi po dolasku ispale premale. Kontaktirala sam njihovu službu, dobila odmah odgovor na koju adresu da pošaljem i da će mi nakon toga vratiti novce. Poslala sam preporučeno paket, preko trackinga mogu vidjeti da su ga preuzeli 14.7., a od njih ni traga ni glasa. Slala sam im nekoliko mailova, na španjolskom i engleskom, jedino sam na jedan dobila odgovor da će moj upit proslijediti nadležnoj službi (prije mjesec dana). Ima li uopće načina na koji mogu pravno ishoditi povrat novaca? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nema vam druge doli biti uporan. Zar nema, u pravilu, kod takve vrste kupoprodaje, sami prodavatelj naznačen mjesto kamo se šalju prigovori?

Kako ste platila cipele, preko Pay-pala možda? Znam da je ranije Pay-pal imao pravilo da u takvim slučajevima on vraća novac kupcu, pa onda rješava sa prodavateljem situaciju. No, nisam već dugo ništa naručivao, pa se možda i promijenilo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija