Jump to content

Prevare teleoperatera


mama021034&

Preporučene objave

Eto mene opet, molim Vas za savjet ...

Početkom mjeseca prosinca ugovorila sam s Optimom Telekom paket EXTRA, neograničeni pozivi prema pokretnim i fiksnim mrežama, neograničeni internet i televizija,  100 programa...tako piše i u ugovoru ...koji sam dobila 02.12.2017. G.

Jučer me nazvao neki lik iz Opatije, da sam prekoracila 2.000 minuta ?! te da će mi poslati račun od 600 kn plus normalni račun .. Izbezumila sam se, pitala sam zašto ja tek nakon četiri mjeseca saznajem da je neograničeno telefoniranje  zapravo 2.000 minuta te zašto to ne piše u Ugovoru niti su me obavijestili SMS-om ili mi to rekli prije. DOBILA sam, naime, jedan SMS prije nekoliko tjedana, da sam napravila račun od 200 kuna, preko dozvoljenog,  odmah sam nazvala Optimu, agentica je rekla da budem mirna, da imam neograničene razgovore te da neću ništa platiti ! Tako je i bilo ..., stigao je normalni račun .

 Gospodin iz optime jučer mi je također ponudio  da mi mogu dati tih 600 kuna  i na kredit,  hahaha ?? ?! i da mogu napisati prigovor, što ću i učiniti ... kod Optime sam od samog početka, ali ovakvo bezobrazno ponašanje nisam doživjela. .., pokvarili su se otkad su se pripojili HT u.

Možete li mi dati neki savjet,  jer sigurno nisam jedina ,  kojoj su priredili takvo iznenađenje ?!

Poslat ću im faks i fotokopije ugovora, na kojem se, niti sitnim slovima, niti ispod crte nigdje ne spominje 2.000 minuta ograničenja !...Možda su izmislili da sam toliko potrošila, živim sama, i nitko drugi ne koristi moj telefon  ... najzad to i nije bitno, ako je neograničeno,  zar ne? !

Pokušat ću  se učlaniti u Udrugu za zaštitu potrošača, ne znam mogu li mi oni pružiti kakvu pomoć, dosta mi je više teleoperatera i njihovog varanja  ... Na žalost, ne mogu prekinuti ugovor,  jer je na 2 godine...?

Unaprijed se zahvaljujem!  

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Piše li možda negdje u ugovoru da se primjenjuju "opći uvjeti" blablablah...

Jer operateri vole imati takve stavke u ugovoru, a te opće uvjete imaju objavljene na svojim web stranicama...

Mnogi reklamiraju neograničeni internet ali to nije tako...probajte raditi download dan i noć i vidjeti ćete da nije neograničen,

a to naravno piše negdje u općim uvjetima negdje na njihovom webu negjde na nekom linku...

Shvaćate ?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Shvaćam, jer to sam znala i prije ..., čitala sam po forumima ...

Ali mislim da ipak nešto muljaju, te da su bili dužni napisati da je neograničeno 2.000 minuta, u svakom slucaju ...neće im to proći tako lako, borit ću se ...Mislim da se ne spominju niti opći uvjeti ..., provjerit ću  ponovo. Čujem da HT otpušta djelatnike i zatvara neke odjele, baš sad su se toga dosjetili ...hmm ...? 

Pitala sam ih za neograničene pozive prije, potvrdili su i nisu mi spomenuli 2.000 minuta...Razgovori se snimaju,  u prigovoru ću  i to napomenuti. ..

Najljepše  se zahvaljujem,  lijepi pozdrav!  ?✌

 

Neograničene minute prema svim fiksnim i mobilnim mrežama u Hrvatskoj
Bez naknade za uspostavu poziva
Besplatan prikaz broja pozivatelja

Ponuda moga paketa na internetu  ...?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Plaćajte nesporni dio računa a za sporni dio pišite prigovor. Prvi stupanj,drugi pa i Hakom na kraju ako treba.

Tako za svaki račun dok se to ne riješi.

Ako tako postupite,ne smiju vam ukinuti uslugu.

Pa dok se to ne riješi. Jest da je gnjavaža ali drugog načina očigledno nema..očito idu na sistem ako prođe,prođe.

Na žalost,nisu jedini.

Svu komunikaciju sa njima ostvarujte pismeno, preporučeno,da imate dokaze za eventualni sudski postupak.

Sretno.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Svakako, oduvijek važnu  postu saljem uz povratnicu .. možda bih bila opreznija, da mi u tom razdoblju majka nije teško oboljela i umrla ...

Danas sam razgovarala s gospodinom iz Udruge za zaštitu potrošača, koji mi je rekao isto što i vi ..., i još puno opširnije, jer oni se time svaki dan bave ... , a i vama bi trebale tri stranice za sve tada ...

Kontaktirala sam opet Optimu, tražila sam da mi nepismeno posalju dokument iz kojeg je vidljivo to ograničenje na 2.000 minuta, jer smytram da je to bila njihova duznost, te da mi ratgranice mobilne i fiksne usluge. ..dobila sam negativni odgovor, uz napomenu da se za to obratim Udruzi potrošača !?? ? Inače su bili jako ljubazni i rekli da napišem prigovor... 

Zahvaljujem se od srca na brzom odgovoru, koji će mi puno pomoći, srdačno Vas pozdravljam ...?✌

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, mama021034& je napisao:

 

Pokušat ću  se učlaniti u Udrugu za zaštitu potrošača, ne znam mogu li mi oni pružiti kakvu pomoć, dosta mi je više teleoperatera i njihovog varanja  ... Na žalost, ne mogu prekinuti ugovor,  jer je na 2 godine...?

Unaprijed se zahvaljujem!  

zbog nesporazuma možeš prekinuti ugovor i prije istekaali to moraš učiniti pismeno i sa povratnicom.

u  ponudi je flat  usluga(fiks.tel., mob. internet). ako te ograničavaju nakon što istekne rok za raskid ugovora došlo je do nesporazuma.n  da  si znala za ograničenja uzela bi jeftiniji paket ili nebi zaključila ugovor sa njima.

plati neosporan dio i podnesi reklamaciju na  račun. piši prigovor na regionalnog operatera.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 godina kasnije...

Lijepi pozdrav, priključujem se ovoj temi jer se radi o telefonskoj prevari agenta, pa da ne otvaram novu temu, nadam se da je ok.

Naime, prica je sljedeca:

moj je otac (60 god) vlasnik telefonske linije, te otkad pamtim ista je na Hrvatskom Telekomu te smo korisnici njihovih usluga vec dugi niz godina.

Nekad ove godine istekao je dvogodisnji ugovor. U kolovozu ove godine agent HT-a zove moga oca da mu ponudi paket za produzenje ugovora. U prethodnom ugovoru koristili smo usluge telefon+internet+televizija. Pod stavkom televizija imali smo i neke "dodatne" pakete koji su ulazili u ukupnu mjesecnu cijenu. Moj je otac rekao ako ce biti produzeno SVE STO je IMAO DOSADA po ISTOJ ili NIZOJ cijeni, da moze. Agent mu je rekao da ce biti sve kao i dosada te je otac pristao.

Iduci racun koji je dosao bio je veci nego sto je dogovoreno. No, moj je otac mislio kako ugovor nije produzen jer mozda on nije nesto napravio (dodatno potvrdio i slicno). Iduci mjesec opet stize veci racun. Tada smo se dogovorili da cemo prijeci kod drugog operatera koji nudi bolje i povoljnije usluge. Kontaktira agente u call centru HT-a samo da provjeri da ugovor nije produzen i da moze prijeci kod drugog operatera. Tu mu agent odgovara da je ugovor produzen i da se oni "dodatni" paketi kod televizije dodatno naplacuju. Moj otac kaze da takav nije bio dogovor. Oni mu na to kazu da laze(tocno tako). Otac, revoltiran takvim odnosom prema njemu kao dugogodisnjem korisniku, odlazi u poslovnicu i pise prigovor i trazi da se poslusa snimka tog spornog razgovora u kojem je ugovor produzen te da mu raskinu sve usluge. U odgovoru na prigovor odgovaraju da je moj otac u pravu, da je agent NA SVOJU RUKU rekao to sto je rekao, ali da tako nije trebalo. Kazu da ako zeli otkazat ce te sve dodatne pakete. Otac trazi da mu se ugovor raskine jer da je obmanom pristao na obnavljanje ugovora. HT odgovara da to nije obmana niti laz(???) te da oni mogu ukinuti te dodatne pakete pa ce placati staru cijenu(ali bez dodatnih paketa). Na to moj otac ponovno pise prigovor da zeli da mu raskinu sve usluge jer da su ga na prevaru dobili da produzi ugovor. Oni kazu da moze raskinut samo uz penale (to je jos 20ak mj).

Ima li  smisla slati zalbu HAKOM-u? Ili jednostavno treba placati mjesecne racune (iako se usluge ne koriste) ili otkazati uz placanje penala?

 

Unaprijed hvala na svakom odgovoru :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija