ilivan19 objavljeno: 16. siječanj 2020. Dijeli objavljeno: 16. siječanj 2020. 2010 godine ukraden mi je mobitel na putovanju. Od trenutka krađe do trenutka prijave tadašnjem vipu napravljen mi je račun u iznosu od cca 5000 kn. Nakon odbijenih žalbi od vipa i hakoma utvrđeno je da račun moram podmiriti. Nadalje uredno podmirujem sve račune prema pozivima na broj osim dotičnog sve do 12 mjeseca 2019 kada dobivam prvu opomenu za navedeni dug. U međuvremenu sam primjetio da posljednja 4 računa nisu proknjižena prema modelu već A1 prebacuje taj novac na otpis duga. Pozivam se na opći rok zastare a ovo je njihov odgovor. Potvrđujem Vam kako je dugovanje iz 2010. godine potrebno podmiriti. Zastara se ne odnosi na pravo da A1 Hrvatska potražuje od dužnika plaćanje duga. A1 zadržava pravo naplate neplaćenih računa prilikom nastupanja zakonske zastare dugovanja po neplaćenim računima, no nema pravnih sredstava prisilnim putem potraživat iznose po neplaćenim računima. U slučaju dodatnih upita, tu smo za Vas. Uputa o pravnom lijeku: Ako niste zadovoljni ovim odgovorom, slobodni ste u roku od 30 dana uputiti pisani prigovor drugostupanjskom tijelu na adresu Povjerenstvo za reklamacije potrošača, Vrtni put 1, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: povjerenstvo@A1.hr. Za vrijeme trajanja spora, a da biste se mogli neometano koristiti uslugama na Vašoj liniji, potrebno je podmiriti nesporni dio računa/prosjek zadnja tri računa te nastaviti plaćati buduće račune. Ujedno Vas molimo da nas izvijestite po uplati nespornog dijela računa. Zanima me što mogu napraviti da mi se uplate ne prebacuju na taj dug s obzirom da sam pod ugovornom obvezom još godinu dana te da mi uključe usluge koje mi trenutno nisu omogućene Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Ne možete baš ništa napraviti. Točno su Vam odgovorili da ne mogu potraživati prisilnim putem naplatu duga koji je pod zastarom, ali zato mogu uvjetovati korištenje svojih usluga dok se dug ne podmiri. Jeste razmišljali o raskidu ugovora? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. (uređeno) Dali to znači da će mi oni nadalje svaku uplatu uplačivati na taj dug i smiju li to. Mogu li išta napraviti po pitanju toga da mi mi se računi knjiže točno po pozivima na broj. Što moram napraviti kako bi prijevremeno raskinuo ugovor. uređeno: 16. siječanj 2020. od ilivan19 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Vi ste za njih i dalje dužnik, a da bi Vam omogućili korištenje svoje usluge to uvjetuju podmirenim računima tj. da nema nikakvih dugova, bez obzira na zastaru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Taj dio mi je jasan ali smiju li prebacivati uplate na dug koje su plaćane po određenim pozivima na broj za određeni mjesec. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 8 minuta, ilivan19 je napisao: Taj dio mi je jasan ali smiju li prebacivati uplate na dug koje su plaćane po određenim pozivima na broj za određeni mjesec. Da, mogu. Mene više čudi da su Vam uopće omogućili da budete njihov pretplatnik. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Potpisao novi ugovor bez problema. Koje su mi onda opcije a da mi se taj dug ne naplati Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 7 minuta, ilivan19 je napisao: Koje su mi onda opcije a da mi se taj dug ne naplati Raskid ugovora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. A što sa posljednja 4 računa koja su proknjižili na dug. sad će mi se oni voditi kao neplaćeni i ne mogu ništa po tom pitanju Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 3 minuta, ilivan19 je napisao: A što sa posljednja 4 računa koja su proknjižili na dug. sad će mi se oni voditi kao neplaćeni i ne mogu ništa po tom pitanju Da, pa možete očekivati ovrhu za njih. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Upravo sam zatražio prijevremeni raskid ugovora. sad me zanima dali će i taj dug koji se vodi pod zastaru biti naveden i dali ću moći raskinuti ugovor bez da ga platim Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. i koliko sam shvatio ove iz službe za korisnike rečeno mi je da će cjelokupni dug poslati na utuženje. što onda? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 18 minuta, ilivan19 je napisao: i koliko sam shvatio ove iz službe za korisnike rečeno mi je da će cjelokupni dug poslati na utuženje. što onda? To je njihovo pravo, a Vaše je pravo da uložite prigovor na zastaru potraživanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Znači ovo što sam se već pozvao na zastaru ništa ne znači. i još jednom s obzirom da sam zatražio prijevremeni raskid ugovora hoću li ga moći raskinuti bez da podmirim sporni dug Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 7 minuta, ilivan19 je napisao: Znači ovo što sam se već pozvao na zastaru ništa ne znači. i još jednom s obzirom da sam zatražio prijevremeni raskid ugovora hoću li ga moći raskinuti bez da podmirim sporni dug Oni se imaju pravo pokušati namiriti, a na Vama je da se u ovršnom postupku pozovete na zastaru jer sud na nju ne pazi po službenoj dužnosti. Uvijek imate pravo na raskid ugovora, a sada samo možete čekati da vidite što će oni potraživati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. prije 3 sati , Borbena7 je napisao: Da, mogu. Mene više čudi da su Vam uopće omogućili da budete njihov pretplatnik. Po meni, ne bi mogli, jer kad ima više istorodnih obveza između dužnika i vjerovnika, pa ono što vjerovnik ispuni nije dovoljno da bi se mogle namiriti sve obveze, a ne postoji o tome sporazum dužnika i vjerovnika, uračunavanje će se obaviti onim redom koji odredi dužnik najkasnije prilikom ispunjenja (čl. 171. ZOO-a). Plaćanjem točno određene uplatnice na kojoj stoji točno određeni poziv na broj i opis plaćanja koji glasi: plaćanje po računu broj taj i taj (kako na uplatnicama A1 obično stoji), meni se čini da je dužnik odredio što ispunjava (međutim, nije mi poznata praksa suda o tome i znam da vjerovnici često zatvaraju najstarije obveze tako da bi time doskočili zastari...) MsBourne 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 16 minuta, Ruby_Danderfluff je napisao: (međutim, nije mi poznata praksa suda o tome i znam da vjerovnici često zatvaraju najstarije obveze tako da bi time doskočili zastari...) Svi oni posluju na ovaj način, a pitanje su regulirali kroz svoje opće akte, a na koje pristajemo sklapanjem ugovora s njima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. samo još nešto. sporni iznos iz 2010 jhe 5661 kn. s obzirom da sam ja 2010 na taj račun uplatio određeni iznos cca 600 kn dali kada ću se ponovno pozivati na zastaru moram napisati cjelokupni iznos ili iznos umanjenj za uplačeni dio ili je to nebitno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Prije 1 minutu, ilivan19 je napisao: dali kada ću se ponovno pozivati na zastaru moram napisati cjelokupni iznos ili iznos umanjenj za uplačeni dio ili je to nebitno Nije nužno da obrazlažete u detalje, ali je poželjno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ilivan19 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dali je onda dovoljno da se pozovem na zastaru za račun broj taj i taj prema članku 225 zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18). bez navoda iznosa s obzirom da se ne sjećam koji je to točno iznos bio uplačen Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2020. Dovoljno je da navedete da je nastupila zastara sukladno ZOO. A ovisno o sadržaju ovršnog prijedloga vidjet ćete u odnosu na što još možete prigovarati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gaultier odgovoreno: 26. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2020. Imam slijedecu situaciju. Imali smo ovrhu od A1 ,te sam kontaktirao odvjetnika,te htio rijesiti dugovanje.U dopisu nakon par dana mi salje odgovor da ce mi A1 otpisati ztz kamate ,ali ako i podmirim otvoreno dugovanje u iznosu od 200 kn.Na upit koje je to dugovanje,rekao je da se obratim u A1. Nakon razmjene mail-ova sa A1,nasli su da je racun iz 2010 godine (radi se o usluzi privatne platezne odgovoenosti),detalje racuna nemaju jer ih cuvaju samo 5 godina. Naime,osoba je bila zaposlena u firmi gdje je dobila otkaz i nakon otkaza je pokrenula radni spor itd,vratila sluzbeni mobitel,itd... .Osoba je dobila otkaz u 1/2010,a racun se odnosi na 3/2010. Poslali smo A1,pravomocnu presudu i svi detalji te zahtjev da se stornira taj dug jer za njega nebi ni znali do dan danas,da slucajno nismo kontaktirali odvjetnika za sasvim drugi dug. Jer osoba nije ni radila u to vrijeme u toj firmi niti je koristila taj broj mobitela. Iz A1 nam porucuju slijedece. detaljnom provjerom slučaja vidljivo nam je da nam nitko nije javio promjenu platežne odgovornosti po navedenoj šifri pretplatnika. Navedeno nam je dužna javiti tvrtka ili privatni korisnik kako bi pokrenuli promjenu. Račun je poslan ispravno prema krajnjem korisniku na adresu za slanje računa ........ Na račune se možete službeno žaliti 30 dana od datuma dospjeća na računu. Svaki korisnik ima pravo uložiti prigovor na račun , no za taj račun nemamo zabilježen prigovor. Prigovor na račun iz 2010 je neblagovremen, odnosno službeno je istekla vremenska mogućnost daljnje obrade prigovora. Sto dalje napraviti? Iznos je minoran i ne isplati se za taj iznos ni odvjetnika angazrati,Imate li netko savjet? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 26. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2020. prije 1 sat , gaultier je napisao: Imali smo ovrhu od A1 ,te sam kontaktirao odvjetnika,te htio rijesiti dugovanje.U dopisu nakon par dana mi salje odgovor da ce mi A1 otpisati ztz kamate ,ali ako i podmirim otvoreno dugovanje u iznosu od 200 kn.Na upit koje je to dugovanje,rekao je da se obratim u A1. Vi imate jedan ovršni postupaka, te uz njega i ovo otvoreno dugovanje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gaultier odgovoreno: 26. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2020. Tako je,imao sam ovrsni postupak od A1 nevezano za otvoreno dugovanje. Nakon kontakta odvjetnika,koji vodi postupak,javljeno nam je da uz postojecu ovrhu imamo i otvoreno dugovanje iz 2010 godine,za koje nebi ni znali da nismo kontaktirali odvjetnika. Ovrha je rijesena,ali otvoreno dugovanje nije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 26. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2020. Prije 32 minuta, gaultier je napisao: Ovrha je rijesena,ali otvoreno dugovanje nije. Ako Vam i dalje nude ovo prije 2 sati , gaultier je napisao: U dopisu nakon par dana mi salje odgovor da ce mi A1 otpisati ztz kamate ,ali ako i podmirim otvoreno dugovanje u iznosu od 200 kn. onda je na Vam da odlučite, da li se isplatiti podmiriti otvoreno dugovanje ili zatezne kamate na utuženi dug. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gaultier odgovoreno: 26. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2020. Prije 6 minuta, Borbena7 je napisao: Ako Vam i dalje nude ovo onda je na Vam da odlučite, da li se isplatiti podmiriti otvoreno dugovanje ili zatezne kamate na utuženi dug. Bojim se da se nismo razumjeli....Imao sam ovrhu od A1 (nazvat cemo je "OV1") iz 2017 godine,kontaktiram odvjetnika,zelim platiti dugovanje,odvjetnik kontaktira A1,te kaze vjerovnik (A1) se slaze platite glavnicu i otpisuje mi zatezne kamate po toj ovrsi OV1. U mail-u dalje navodi da se podmiri i dodatno otvoreno dugovanje po broju "XY"(za koje pojma nemam da uopce postoji). Kontaktiram odvjetnika te trazim uvid u otovreno dugovanje "XY" za koje mi odvjetnik kaze da ne zna sta je to,niti ima uvid ...samo oznaku i dug,te da se za to dugovanje obratim vjerovniku A1. U medjuvremenu sam podmirio OV1. U dopisu sa A1,saznajem da je to otvoreno dugovanje za racun 3/2010 na sluzbenom mobitelu bivse firme. Kako sam u bivsoj firmi radio do 10.01.2010 (otkaz),tako na adresu A1 saljem dokaze (sudsku presudu,potvrdu bivseg poslodavca da sam radio do 15.1,potvrdu da je vracen mobitel,kartica itd) da ja nisam odgovoran za taj racun iz 3/2010 jer nisam vise ni radio u toj firmi ni koristio taj mobitel. Iz A1 mi odgovraju slijedece: detaljnom provjerom slučaja vidljivo nam je da nam nitko nije javio promjenu platežne odgovornosti po navedenoj šifri pretplatnika. Navedeno nam je dužna javiti tvrtka ili privatni korisnik kako bi pokrenuli promjenu. Račun je poslan ispravno prema krajnjem korisniku na adresu za slanje računa ........ Na račune se možete službeno žaliti 30 dana od datuma dospjeća na računu. Svaki korisnik ima pravo uložiti prigovor na račun , no za taj račun nemamo zabilježen prigovor. Prigovor na račun iz 2010 je neblagovremen, odnosno službeno je istekla vremenska mogućnost daljnje obrade prigovora Sto mi je ciniti? Hvala na strpljenju,Borbena7 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 26. travanj 2020. Dijeli odgovoreno: 26. travanj 2020. Prije 3 minuta, gaultier je napisao: Sto mi je ciniti? Koliko vidim oni za ovo nisu pokrenuli ovršni postupaka, tako da je to u zastari, pa ne bi trebali ništa činiti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nikola825 odgovoreno: 27. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 27. srpanj 2020. Pozdrav,imam problem sa A1 operaterom otvorio sam postpaid racun kod njih u mom paketu je dolazilo 40gb interneta u inostranstvo medjutim godinu dana sam to koristio i redovno placao,krajem prosle godine su me obavijestili da mi se ti gigabajti ukidaju zbog prevelikog koristenja u inostranstvu suludo mi je to,ja sam prestao to placat i sad mi istice krajem septembra ugovor tako da sam mislio to isplatiti i zavrsiti sa njima!Interesuje me posle koliko oni predaju na sud to i pokrecu tuzbu da me vec nisu tuzili to me brine,jos da napomenem da nisam hr drzavljanin imam privremenu boravisnu dozvolu za boravak i rad?hvala unaprijed pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 28. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. srpanj 2020. Vjerojatno su već pokrenuli ovršni postupak, ali s tim niste upoznati zbog zastoja u provedbi ovrhe koji je na snazi u RH do listopada 2020. Čije državljanstvo imate, odnosno na području koje države živite? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nikola825 odgovoreno: 28. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. srpanj 2020. Drzavljanstvo imam Bosne i Hercegovine,da li mi taj postupak moze uticati na vizu?I ako platim do isteka ugovora hoce li se stornirati postupak ili kako?platio bih sve u septembru prije nego sto istekne ugovor.lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 28. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 28. srpanj 2020. Ako imate namjeru plaćati, tada ih kontaktirajte i tražite raskid ugovorne obveze, te sveukupni obračun nepodmirene tražbine. Iako je pitanje, jesu li već s Vama raskinuli ovaj ugovor, a ukoliko jesu tada su Vam nastali i dodatne troškove. Ne bih rekla da Vam može utjecati na vizu, pa ako griješim neka me netko ispravi, ali ovršni postupak Vam svakako može prouzročiti neugodnosti dok ste u RH. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Adacta adacta odgovoreno: 2. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 2. kolovoz 2020. Borbena 7 Može li pitanje oko ovrhe Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 2. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 2. kolovoz 2020. Prije 47 minuta, Adacta adacta je napisao: Borbena 7 Može li pitanje oko ovrhe Može, objavite upit na nekoj od tema ili formirajte novu temu po ovrhom. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.