Gyrogaro objavljeno: 25. veljača 2020. Dijeli objavljeno: 25. veljača 2020. Poštovanje, naime korisnik sam tele2 pretplate sklopljene prije nešto više od godinu dana. Unutar toga razdoblja stalno imam poteškoće sa signalom i s jačinom interneta, e sad tražio sam ih nekakvu ponudu za raskid ugovora gdje su zaračunali neku cifru od cca 3500 kn. To ću platiti svakako da raskrstim s njima, ali zanima me imam li pravo na raskid ugovora bez plaćanja tih penala pošto mi nije pružena kvaliteta usluge koja je bila ugovorena te za koju je potpisan ugovor? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 25. veljača 2020. Dijeli odgovoreno: 25. veljača 2020. Jeste prigovorili na pruženu kvalitetu usluge, odnosno jeste li dobili njihov službeni odgovor o kvaliteti usluge koju dobivate? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Gyrogaro odgovoreno: 25. veljača 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 25. veljača 2020. Prijavljivao skoro pa svaki dan, a njihov odgovor uglavnom se svodi na to "čekajte dok se izgradi novi prijamnik signala" i tako već par godina Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 26. veljača 2020. Dijeli odgovoreno: 26. veljača 2020. , Gyrogaro je napisao: sad tražio sam ih nekakvu ponudu za raskid ugovora gdje su zaračunali neku cifru od cca 3500 kn Trebate tražiti raskid ugovora zbog neispunjenja ugovorne obveze. Naime, oni su se obvezali isporučiti ugovorenu uslugu, pa neka Vam je isporuče ili neka s Vama sklope navedeni raskid do kojega dolazi isključivo njihovom krivnjom. Jednostavno, niste dužni čekati nikakve nadogradnje sustava. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Gyrogaro odgovoreno: 27. veljača 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 27. veljača 2020. samo uputim njima zahtjev putem maila ili? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 27. veljača 2020. Dijeli odgovoreno: 27. veljača 2020. Više u linku, pa izaberite način na koji Vam odgovara https://www.tele2.hr/podrska-korisnicima/moj-ugovor/raskid-pretplatnickog-ugovora/cc84/ Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Gyrogaro odgovoreno: 4. ožujak 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 4. ožujak 2020. Poslao mail u kojem zahtjevam raskid bez tih njihovih penala, priložio 10-ak rezultata mjerenja brzine (mjerio putem HAKOM aplikacije), nisu normalni, pa koliki su ti penali....kao i registracija za terenca čak i veći Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 5. ožujak 2020. Dijeli odgovoreno: 5. ožujak 2020. Trebali ste dobiti obrazloženje za iznose koje traže? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Gyrogaro odgovoreno: 5. ožujak 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 5. ožujak 2020. da ne duljim sa tekstom prilažem "screenshot" specifikacije koju su mi poslali Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 7. ožujak 2020. Dijeli odgovoreno: 7. ožujak 2020. Ovo je uredu ukoliko je u pitanju situacija da korisnik raskida ugovor ili da je ugovor raskinut krivnjom korisnika, a sve ovo prije isteka obveznog razdoblja trajanja ugovora. U takvim situacijama korisnik mora platiti, naknadu za prijevremeni raskid koja je jednaka mjesečnoj naknadi za ostatak trajanja ugovora ili naknadi u visini ostvarenog popusta na proizvode i usluge, ako je plaćanje te naknade povoljnije za korisnika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matan007 odgovoreno: 12. ožujak 2020. Dijeli odgovoreno: 12. ožujak 2020. Dodatno, ovisi koja je usluga u pitanju. Ako je rijec o mobilnoj usluzi, u uvjetima koristenja vjerojatno je navedeno da kvaliteta usluga ovisi o kvaliteti signala i da se ni u kom trenutku ne garantira ni minimalna brzina ni 100% pokrivenost. Korisnik nije duzan cekati nadogradnju sustava ali je u startu navedeno da kvaliteta usluge moze varirati i da se Tele2 ne obvezuje isporuciti nekakav minimum. Potpisom ugovora pristali ste na uvjete koristenja pa ce zalba njihovom povjerenstvu ili HAKOMu najvjerojatnije zavrsiti nepovoljno za vas. Ako smatrate da je takav ugovor nezakonit jedino rjesenje je privatna tuzba. Ruby_Danderfluff 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
danko992 odgovoreno: 9. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 9. ožujak 2021. Vezano za navedeni iznos penala , u kojem periodu isti se mora platiti provideru ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 10. ožujak 2021. Dijeli odgovoreno: 10. ožujak 2021. prije 10 sati , danko992 je napisao: Vezano za navedeni iznos penala , u kojem periodu isti se mora platiti provideru ? Trebali bi od davatelja usluge dobiti naznačeni datum dospijeća. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nina1112828 odgovoreno: 23. svibanj 2021. Dijeli odgovoreno: 23. svibanj 2021. Pozdrav samo jedno pitanje zanima me dali mogu maknuti pretplatu koju imam bez mobitela (mobitel je vec kupljen) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 24. svibanj 2021. Dijeli odgovoreno: 24. svibanj 2021. prije 11 sati , Nina1112828 je napisao: Pozdrav samo jedno pitanje zanima me dali mogu maknuti pretplatu koju imam bez mobitela (mobitel je vec kupljen) Možete, ali će Vam se naplatiti naknada za prijevremeni raskid ugovorne obveze. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.