Matija Vuri objavljeno: 25. ožujak 2020. Dijeli objavljeno: 25. ožujak 2020. Postovani, kupio sam printer krajem 2018.g Prvi puta se pokvario par mjeseci nakon kupovine te sam dobio novi s novom garancijom. Te tako 4 puta, zadnji puta sam dosao doma te nije cak ni proradio. Opet sam ga vratio U trgovinu te tražio iskljucivo drugi model/marku jer ocito je da ovaj model ima serijskih problema. Trgovina mi je odbila zahtjev te mi opet nude isti model iz razloga jer nemam originalnu ambalažu od prve kupovine. Da li ja imam ipak pravo na novi printer ili povrat novaca ili su tu oni u pravu? hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 26. ožujak 2020. Dijeli odgovoreno: 26. ožujak 2020. Po čl. 424. Zakona o obveznim odnosima, Vaše je pravo na izbor kao kupca, hoćete li zahtijevati popravak ili zamjenu stvari. Imate pravo i raskinuti ugovor o kupoprodaji s prodavateljem, vratiti printer i dobiti novac natrag, kao i na naknadu pretrpljene štete (troškovi slanja ili prijevoza printera, vrijeme provedeno bez printera itd.) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Matija Vuri odgovoreno: 27. ožujak 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 27. ožujak 2020. Puuno hvala na odgovoru, probat cu s ovim argumentom pa cemo dalje vidjeti ako je dovoljno da ih se dovede u red lp Matija. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.