Jump to content

T-Mobile - poskupljenje tarife u pola ugovora!


Goranh222

Preporučene objave

Pozdrav, ponovno T-mobile i co.

Opisat ću događaj što kraće

Ja imam 2 broja mobitela na svom imenu, zbog raznih popusta i mogućnosti, jedan broj koristi brat, jedan ja.  Prilikom ugovaranja PRETPLATE na 24 mjeseca, oba broja postavljena su tako da su u istom paketu te mi je čovjek za pultom DOSLOVNO NACRTAO koliko će koja tarifa koštati (bratova, koliko moja plus što sam ja uzeo uređaj uz tarifu)

Uglavnom ukupna cifra je nekih 380kn

Godinu i 2 mjeseca kasnije, T-Mobile na bratov broj šalje poruku, da se broj nalazi unutar opcije koja se ukida, te da tarifa poskupljuje.

Nazovem sluznu za korisnike nalon 40ak minuta i 7 prespajanja objasne mi da mi je tarifa složena u neki magenta paket za koji nemam uvjete, te da od ovog mjeseca moji računi poskupljuju za nekih 80-ak kuna

Dakle u preostalih godinu dana bi platio 960kn više nego što sam dogovorio u T-centru!  Naravno da sam to odmah odbio

Na moje pitanje kako je moguće da mi u pola ugovora izmjene tarifu niti jedan agent nije imao pravi odgovor osim "ahh to vam je tako, tako je odlučeno"

Zadnji agent u nizu je ponudio raskid ugovora uz to da ja za preostalih godinu dana platim 4200kn penala i da ugase ugovore.  Što također ne želim, objašnjavam da me nije briga, jer greška nije moja i nisam si sam sastavio ugovor nitko to ne uvažava već me pod ugovornom obavezom tjeraju doslovno da platim 960kn više ili 4200kn penala

Ne želim ni jedno ni drugo jer je netko to tako napravio, ja stvarno tu nisam kriv i ne razumijem kako je moguće da me odjednom prisiljavaju na ta dva moguća scenarija

Rekao sam neka nazovu covjeka koji je slozio ugovor pa neka im on plaća razliku u cijeni jer si ja nisam to sam složio tako i to nije moja greška, no agenti su ponavljali ono što uvijek čujemo. Javite se našoj službi za prigovore

Zanima me vrijedi li uopće pisati žalbu, te koje su mi mogućnosti?   Platiti nečiju grešku ili se moguće pozvati na njih i njihove djelatnike

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pozdrav, hvala na odgovoru

Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati 😑

Jel ima kakve veze sto oni meni mijenjaju tarifu zbog pogreške ljudskog faktora?  Znaci sto je netko odobrio nesto sto nije trebao?

Mislim ja sam pristao na ponuđene uvjete, a sad mi ovi super skupi ne odgovaraju,a ne postoji izlaz iz toga...

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 1 sat, Borbena7 je napisao:

Sklapanjem ugovora pristali ste na njihove Opće uvjete poslovanja, a koji kažu da su oni ovlašteni mijenjati cijene, kao i uvoditi, promijeniti ili ukinuti pojedine posebne ponude, odnosno tarifne pakete.

to nije uopče točno,odnosno iz citiranog se zaključuje da oni mogu dici cijenu na pretplatnikovu štetu i da se potpisom pretplatnik s tim slaže.....oni mogu dići npr. cijenu ali onda pretplatnik ima pravo raskinuti ugovornu obvezu bez penala....

Prije 8 minuta, Goranh222 je napisao:

Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati

da ako nastavljaš korisiti uslugu......,ali imaš pravo raskinuti ugovor.........to oni rijetko rade jel su im raskidi ugovora preveliki troškovi...osim ako procjene da im je korist veća od mogućih raskida ugovora....

Prije 11 minuta, Goranh222 je napisao:

Jel ima kakve veze sto oni meni mijenjaju tarifu zbog pogreške ljudskog faktora?  Znaci sto je netko odobrio nesto sto nije trebao?

to je sad malo drugačija priča,ali u principu ni tad ti ne bi trebao imati probleme jer je to njihov propust....

osobno sam imao i slučaj kod raskida ugovorne obveze kod poskupljenja što je riješeno na način da sam ukinuo obvezu plaćanja pretplate,ali sam ratu  za uređaj morao nastaviti normalno plaćanje po ugovoru.....a ne da raskineš ugovor i onda oni ukinu popuste i ti moraš platiti uređaj u punom iznosu.....znači onako kako piše u ugovoru za uređaj jer su oni krivi za raskid..

imao sam i slučaj njihove pogreške..gdje su se normalno svim silama izvlačili...prvi stupanj žalba,pa drugi stupanj žalba i onda na hakom...hakom riješio u moju korist......

uglavnom moraš se držati i vrijedi samo ono što piše u ugovoru,a ne šta je tebi rečeno ili crtano....primjer ako u ugovoru piše da si dužan za ratu uređaja 50 kn ,onda je 50 kn bez obzira što je netko pogriješio....ali ako je u ugovoru 100 kn ,a netko greškom naplaćivao 50 kn ,onda si im dužan.....

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala Vam na odgovorima, puno mi pomažu, jer ovaj puta stvarno mi ih je puna kapa.

Dakle meni u UGOVORU stoje CIFRE xxkn i xxkn za drugu tarifu (ne znam napamet točne iznose), uglavnom već godinu i sitno plaćam taj iznos uredno.

U taj iznos uključena je tarifa za uređaj od 70kn koju također otplaćujem (jer sam uzeo jedan uređaj)

E sad su se oni sjetili meni PODIĆI cijenu tarife za 80kn, dakle ne bi više račun bio 380kn , nego 460

Ja sam uredu s tim da ja otplatim uređaj do kraja, njemu se ne bi trebala mijenjati cijena, još godinu dana po 70kn UREDU, ok sam s tim, ja sam uređaj uzeo i to sve stoji.

Ali ne mogu se pomiriti s činjenicom da sam potpisao ugovor na xx cifru za tarifu i sad je ona poskupjela znatno.

Poslao sam žalbu putem maila na koji su me usmjerili njihovi agenti iz sluzbe za korisnike, čekam odgovor, ali ne nadam se ničemu.

Potraživanje penala su mi spomenuli svi agenti redom, i onda me samo prebacivali jedan drugome kad bi se ja krenuo buniti i negodovati (bio sam pristojan, nisam vrijeđao ni ništa, samo sam objašnjavao da to nije moja krivica), i svi su ponudili ili opciju penala od 4000+kn ili plačanje dalje po skupljoj tarifi

Kad bi ja krenuo objašnjavati o čemu se radi, oni bi samo kao računalno programirani nastavili govoriti svi isto, tako da su razgovori s njima ono... bezveze, kao da pričaš sa zidom , doslovno te ne slušaju, i samo ponavljaju "plati plati plati plati"...

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 8 minuta, Borbena7 je napisao:

A što je obračunato u ovom iznosu, preostala neotplaćena vrijednost uređaja ili?

Ne, ne.  Nisu mi rekli ništa samo iznos.

Inače preostalo za uređaj bi bilo 10 mjeseci mislim

Dakle 10x70 = 700kn

Odakle 4000 to ni sami ne znaju

uređeno: od Goranh222
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 10 minuta, Goranh222 je napisao:

Inače preostalo za uređaj bi bilo 10 mjeseci mislim

Dakle 10x70 = 700kn

Da, po povlaštenoj cijeni koju ste dobili kao ugovorni obveznik. Međutim, kolika bi bila bez ovih povlastica?

Prije 11 minuta, Goranh222 je napisao:

Odakle 4000 to ni sami ne znaju

Moraju Vam obrazložiti ovaj iznos, doslovno do u lipu moraju specificirati ovaj dug.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Cijena samog uređaja je 1680kn.  Tako stoji u ugovoru kao gotova cijena

Išao je po 70kn mjesecno.  

Na sami uređaj nisu išli popusti,popusti su išli samo na tarifu (rekli su da se ne može ostvariti popust i na tarifu i na uređaj, već samo na jedno)

Pošto mi rata mjesečno za dva broja s tim uređajem iznosi gotovo 4000kn

Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 3 sati , Goranh222 je napisao:

Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora

Da, izgleda da je tako. Ništa, držite se onda tumačenja HAKOMA, a koje kaže da oni imaju pravo povećati svoje naknade, no i da korisnici imaju pravo na raskid ugovora bez penala u sljedećih mjesec dana, ako im novi uvjeti ne budu prihvatljivi. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 5 sati , Goranh222 je napisao:

Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora

više manje je jasno šta oni žele,a šta po pravilnicima i iskustvima mogu...

ti sad imaš dvije solucije

1.ako planiraš korisiti tu uslugu kod njih ,onda moraš i plaćati veću cijenu

2.ako ne planiraš i želiš raskinuti ugovor,onda ne pristaj na njihovo traženje penala ,već pravi prigovore u rokovima...ako dobiješ neki novi ugovor napravi prigovor na njega ili ako dobiješ veči račun onda na njega..

ne bi te smjeli isključiti dok god traje odlučivanje (prođe i par mjeseci do krajnje odluke,ako se oni prije toga ne slože sa tvojim prigovom)

vodi dobro računa da sve bude u rokovima i papirnato pokriveno (ili bar mail)...telefonskih dogovora se "mani" jer kasnije obično nema snimka iako kažu da snimaju...

iz ovog što si rekao poprilično sam siguran da možeš raskinuti ugovor bez penala s tim da nastaviš plaćati tu ratu za uređaj...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Puno hvala na odgovorima!

Prigovor sam slao putem emaila, dali se to može voditi kao službeno (u slučaju da dođe do HAKOMA ili sudskog spora) ili da ipak šaljem pismenim putem za Zagreb?  Što je efikasnije/brže/preporučljivije?

 

Nadalje, meni je iskreno svejedno

Mogu raskinuti ugovor i da im otplatim mobitel. To sam čini mi se ponudio u žalbi

Mogu ostaviti tarifu kakva je da odradim ugovor do kraja. 

To su dvije opcije na koje bi pristao, niti na jedno drugo njihovo potraživanje ne mogu pristati.  

Rokovi za njihov odgovor na email su 14(radnih!?) Dana?

P.s.

Račun za tekući mjesec ako sad za par dana dođe uvećan za tih 80kn  jel da to platim ili da ga preskočim dok traje taj spor s njima? 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 57 minuta, Goranh222 je napisao:

Prigovor sam slao putem emaila, dali se to može voditi kao službeno (u slučaju da dođe do HAKOMA ili sudskog spora) ili da ipak šaljem pismenim putem za Zagreb?  Što je efikasnije/brže/preporučljivije?

vrijedi i to,samo nemoj izbrisati jer ti može zatrebati..

 

Prije 57 minuta, Goranh222 je napisao:

Račun za tekući mjesec ako sad za par dana dođe uvećan za tih 80kn  jel da to platim ili da ga preskočim dok traje taj spor s njima?

plati onoliko koliko priznaješ...znači minus tih 80 kn

možda bi na tvom mjestu napravio prigovor i na račun gdje navedeš da si se već žalio i da ćeš plaćati nesporan dio do završetka postupka.....da se kojim slučajem ne bi desilo da se u njihovim sistemima ne registrira žalba na račun ,pa sa vremenom isključe usluge...al nemoraš odmah ...imaš rok od mislim mjesec dana ,pa sačekaj da vidiš odgovor

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 3 tjedna kasnije...

Poštovani gospodine xxxx

 

nastavno na Vašu pritužbu na Rješenje HT prigovora u vezi s iznosom mjesečnih naknada za pretplatničke brojeve 099/ i 099/0, želimo Vas obavijestiti o donesenoj odluci Povjerenstva za pritužbe korisnika u drugostupanjskom postupku, od dana 19. kolovoza 2020. godine.

 

Povjerenstvo je detaljno razmotrilo Vašu pritužbu te je na temelju svih relevantnih činjenica donijelo odluku da se ista usvaja, uz pojašnjenje kako slijedi.

 

Nakon provjere raspoložive dokumentacije te uvidom u bazu podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d., Povjerenstvo je zaključilo kako je prvostupanjska odluka (xxxx) od dana 13. kolovoza 2020. godine donesena potpuno u skladu s važećim zakonskim aktima i primjenjivim pravilima elektroničkih komunikacija.

 

Utvrđeno je kako nemate aktivirane fiksne usluge te iz tog razloga ne ostvarujete pravo na Magenta 1 pogodnosti, stoga će M1 popusti biti deaktivirani od 1. rujna 2020. godine i cijena će biti 249,00 kn (PDV uključen) za broj 099/503-2152 i 149,00 kn (PDV uključen) za broj 099/576-3810.

 

Nadalje, budući se M1 popusti na mjesečne naknade u iznosu 60,00 kn (PDV uključen) za broj 099/ i 20,00 kn (PDV uključen) za broj 099/- ne mogu aktivirati, jer ne zadovoljavate uvjete za Magenta 1 pogodnosti, izvršili smo raskid ugovornih obveza i financijsko odobrenje zaduženja naknade za prijevremeni raskid ugovorne obveze u iznosu 2.078,00 kn (PDV uključen) za broj 099/- i 1.192,00 kn (PDV uključen) za broj 099/-0.

 

Želimo naglasiti, iznos popusta 60,00 kn (PDV uključen) na preostalih 11 mjeseci za broj 099/- koji se ne može aktivirati, iznosi ukupno 660,00 kn (PDV uključen) dok smo financijski odobrili ukupno 2.078,00 kn (PDV uključen) a iznos popusta 20,00 kn (PDV uključen) na preostalih 9 mjeseci za broj 099/-, koji se ne može aktivirati, iznosi ukupno 180,00 kn (PDV uključen) dok smo financijski odobrili ukupno 1.192,00 kn (PDV uključen)

 

Napominjemo da su pretplatnički brojevi i dalje aktivni broj 099/

Napominjemo da su brojevi i dalje aktivni 099 - na tarifi „Neograničena“ uz iznos naknade od 249,00 kn (PDV uključen) a broj 099/ tarifi „Najbolja M“ uz iznos naknade od 149,00 kn (PDV uključen) ali bez ugovorne obveze te imate mogućnost promjenu tarifnog modela i kupovinu mobilnog uređaja po povoljnijoj cijeni, prema trenutno aktualnim promotivnim ponudama a za navedeno ćemo Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

 

Ujedno, preostale rate za uređaj nastavljate dalje podmirivati sukladno otplatnom planu.

 

U nadi da smo ovim odgovorom dodatno pojasnili nastalu situaciju te da ste zadovoljni odlukom Povjerenstva, unaprijed zahvaljujemo te Vas srdačno pozdravljamo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Da, knjižno odobrenje, financijsko odobrenje ili obavijest o knjiženju je u računovodstvu dokument koji utvrđuje da je došlo do određene poslovne promjene odnosno da se određenom subjektu želi umanjiti već nastalo zaduženje po nekom računu, u biti kako je Ruby objasnila da bi se radilo o storniranju računa.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija