Goranh222 objavljeno: 4. kolovoz 2020. Dijeli objavljeno: 4. kolovoz 2020. Pozdrav, ponovno T-mobile i co. Opisat ću događaj što kraće Ja imam 2 broja mobitela na svom imenu, zbog raznih popusta i mogućnosti, jedan broj koristi brat, jedan ja. Prilikom ugovaranja PRETPLATE na 24 mjeseca, oba broja postavljena su tako da su u istom paketu te mi je čovjek za pultom DOSLOVNO NACRTAO koliko će koja tarifa koštati (bratova, koliko moja plus što sam ja uzeo uređaj uz tarifu) Uglavnom ukupna cifra je nekih 380kn Godinu i 2 mjeseca kasnije, T-Mobile na bratov broj šalje poruku, da se broj nalazi unutar opcije koja se ukida, te da tarifa poskupljuje. Nazovem sluznu za korisnike nalon 40ak minuta i 7 prespajanja objasne mi da mi je tarifa složena u neki magenta paket za koji nemam uvjete, te da od ovog mjeseca moji računi poskupljuju za nekih 80-ak kuna Dakle u preostalih godinu dana bi platio 960kn više nego što sam dogovorio u T-centru! Naravno da sam to odmah odbio Na moje pitanje kako je moguće da mi u pola ugovora izmjene tarifu niti jedan agent nije imao pravi odgovor osim "ahh to vam je tako, tako je odlučeno" Zadnji agent u nizu je ponudio raskid ugovora uz to da ja za preostalih godinu dana platim 4200kn penala i da ugase ugovore. Što također ne želim, objašnjavam da me nije briga, jer greška nije moja i nisam si sam sastavio ugovor nitko to ne uvažava već me pod ugovornom obavezom tjeraju doslovno da platim 960kn više ili 4200kn penala Ne želim ni jedno ni drugo jer je netko to tako napravio, ja stvarno tu nisam kriv i ne razumijem kako je moguće da me odjednom prisiljavaju na ta dva moguća scenarija Rekao sam neka nazovu covjeka koji je slozio ugovor pa neka im on plaća razliku u cijeni jer si ja nisam to sam složio tako i to nije moja greška, no agenti su ponavljali ono što uvijek čujemo. Javite se našoj službi za prigovore Zanima me vrijedi li uopće pisati žalbu, te koje su mi mogućnosti? Platiti nečiju grešku ili se moguće pozvati na njih i njihove djelatnike Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Da napomenem da mi je u ugovoru papirnatom navedeno "Aktivirano : 24.mj. popust na mj. Naknadu" "Aktivirano: Ugovor na 24 mj. - 24 mj.popust na naknadu" Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Sklapanjem ugovora pristali ste na njihove Opće uvjete poslovanja, a koji kažu da su oni ovlašteni mijenjati cijene, kao i uvoditi, promijeniti ili ukinuti pojedine posebne ponude, odnosno tarifne pakete. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Pozdrav, hvala na odgovoru Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati 😑 Jel ima kakve veze sto oni meni mijenjaju tarifu zbog pogreške ljudskog faktora? Znaci sto je netko odobrio nesto sto nije trebao? Mislim ja sam pristao na ponuđene uvjete, a sad mi ovi super skupi ne odgovaraju,a ne postoji izlaz iz toga... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 4. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 4. kolovoz 2020. prije 1 sat, Borbena7 je napisao: Sklapanjem ugovora pristali ste na njihove Opće uvjete poslovanja, a koji kažu da su oni ovlašteni mijenjati cijene, kao i uvoditi, promijeniti ili ukinuti pojedine posebne ponude, odnosno tarifne pakete. to nije uopče točno,odnosno iz citiranog se zaključuje da oni mogu dici cijenu na pretplatnikovu štetu i da se potpisom pretplatnik s tim slaže.....oni mogu dići npr. cijenu ali onda pretplatnik ima pravo raskinuti ugovornu obvezu bez penala.... Prije 8 minuta, Goranh222 je napisao: Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati da ako nastavljaš korisiti uslugu......,ali imaš pravo raskinuti ugovor.........to oni rijetko rade jel su im raskidi ugovora preveliki troškovi...osim ako procjene da im je korist veća od mogućih raskida ugovora.... Prije 11 minuta, Goranh222 je napisao: Jel ima kakve veze sto oni meni mijenjaju tarifu zbog pogreške ljudskog faktora? Znaci sto je netko odobrio nesto sto nije trebao? to je sad malo drugačija priča,ali u principu ni tad ti ne bi trebao imati probleme jer je to njihov propust.... osobno sam imao i slučaj kod raskida ugovorne obveze kod poskupljenja što je riješeno na način da sam ukinuo obvezu plaćanja pretplate,ali sam ratu za uređaj morao nastaviti normalno plaćanje po ugovoru.....a ne da raskineš ugovor i onda oni ukinu popuste i ti moraš platiti uređaj u punom iznosu.....znači onako kako piše u ugovoru za uređaj jer su oni krivi za raskid.. imao sam i slučaj njihove pogreške..gdje su se normalno svim silama izvlačili...prvi stupanj žalba,pa drugi stupanj žalba i onda na hakom...hakom riješio u moju korist...... uglavnom moraš se držati i vrijedi samo ono što piše u ugovoru,a ne šta je tebi rečeno ili crtano....primjer ako u ugovoru piše da si dužan za ratu uređaja 50 kn ,onda je 50 kn bez obzira što je netko pogriješio....ali ako je u ugovoru 100 kn ,a netko greškom naplaćivao 50 kn ,onda si im dužan..... felixx, Goranh222 i Borbena7 2 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 5. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 5. kolovoz 2020. prije 21 sati , Goranh222 je napisao: Znaci teoretski oni mogu dici tarifu na 1000kn i ti to moras placati Da, mogu. Međutim, Vi uvijek imate pravo na raskid ugovorne obveze. Možete li navesti kako su obrazložili potraživanje penala tj. što su Vam uračunali u ovom iznosu? Goranh222 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 6. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 6. kolovoz 2020. Hvala Vam na odgovorima, puno mi pomažu, jer ovaj puta stvarno mi ih je puna kapa. Dakle meni u UGOVORU stoje CIFRE xxkn i xxkn za drugu tarifu (ne znam napamet točne iznose), uglavnom već godinu i sitno plaćam taj iznos uredno. U taj iznos uključena je tarifa za uređaj od 70kn koju također otplaćujem (jer sam uzeo jedan uređaj) E sad su se oni sjetili meni PODIĆI cijenu tarife za 80kn, dakle ne bi više račun bio 380kn , nego 460 Ja sam uredu s tim da ja otplatim uređaj do kraja, njemu se ne bi trebala mijenjati cijena, još godinu dana po 70kn UREDU, ok sam s tim, ja sam uređaj uzeo i to sve stoji. Ali ne mogu se pomiriti s činjenicom da sam potpisao ugovor na xx cifru za tarifu i sad je ona poskupjela znatno. Poslao sam žalbu putem maila na koji su me usmjerili njihovi agenti iz sluzbe za korisnike, čekam odgovor, ali ne nadam se ničemu. Potraživanje penala su mi spomenuli svi agenti redom, i onda me samo prebacivali jedan drugome kad bi se ja krenuo buniti i negodovati (bio sam pristojan, nisam vrijeđao ni ništa, samo sam objašnjavao da to nije moja krivica), i svi su ponudili ili opciju penala od 4000+kn ili plačanje dalje po skupljoj tarifi Kad bi ja krenuo objašnjavati o čemu se radi, oni bi samo kao računalno programirani nastavili govoriti svi isto, tako da su razgovori s njima ono... bezveze, kao da pričaš sa zidom , doslovno te ne slušaju, i samo ponavljaju "plati plati plati plati"... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. prije 11 sati , Goranh222 je napisao: i svi su ponudili ili opciju penala od 4000+kn ili plačanje dalje po skupljoj tarifi A što je obračunato u ovom iznosu, preostala neotplaćena vrijednost uređaja ili? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. (uređeno) Prije 8 minuta, Borbena7 je napisao: A što je obračunato u ovom iznosu, preostala neotplaćena vrijednost uređaja ili? Ne, ne. Nisu mi rekli ništa samo iznos. Inače preostalo za uređaj bi bilo 10 mjeseci mislim Dakle 10x70 = 700kn Odakle 4000 to ni sami ne znaju uređeno: 7. kolovoz 2020. od Goranh222 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Prije 10 minuta, Goranh222 je napisao: Inače preostalo za uređaj bi bilo 10 mjeseci mislim Dakle 10x70 = 700kn Da, po povlaštenoj cijeni koju ste dobili kao ugovorni obveznik. Međutim, kolika bi bila bez ovih povlastica? Prije 11 minuta, Goranh222 je napisao: Odakle 4000 to ni sami ne znaju Moraju Vam obrazložiti ovaj iznos, doslovno do u lipu moraju specificirati ovaj dug. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Cijena samog uređaja je 1680kn. Tako stoji u ugovoru kao gotova cijena Išao je po 70kn mjesecno. Na sami uređaj nisu išli popusti,popusti su išli samo na tarifu (rekli su da se ne može ostvariti popust i na tarifu i na uređaj, već samo na jedno) Pošto mi rata mjesečno za dva broja s tim uređajem iznosi gotovo 4000kn Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. prije 3 sati , Goranh222 je napisao: Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora Da, izgleda da je tako. Ništa, držite se onda tumačenja HAKOMA, a koje kaže da oni imaju pravo povećati svoje naknade, no i da korisnici imaju pravo na raskid ugovora bez penala u sljedećih mjesec dana, ako im novi uvjeti ne budu prihvatljivi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. prije 5 sati , Goranh222 je napisao: Pretpostavljam da oni računaju da platim pune penale i za tarifu i za uređaj za ostatak ugovora više manje je jasno šta oni žele,a šta po pravilnicima i iskustvima mogu... ti sad imaš dvije solucije 1.ako planiraš korisiti tu uslugu kod njih ,onda moraš i plaćati veću cijenu 2.ako ne planiraš i želiš raskinuti ugovor,onda ne pristaj na njihovo traženje penala ,već pravi prigovore u rokovima...ako dobiješ neki novi ugovor napravi prigovor na njega ili ako dobiješ veči račun onda na njega.. ne bi te smjeli isključiti dok god traje odlučivanje (prođe i par mjeseci do krajnje odluke,ako se oni prije toga ne slože sa tvojim prigovom) vodi dobro računa da sve bude u rokovima i papirnato pokriveno (ili bar mail)...telefonskih dogovora se "mani" jer kasnije obično nema snimka iako kažu da snimaju... iz ovog što si rekao poprilično sam siguran da možeš raskinuti ugovor bez penala s tim da nastaviš plaćati tu ratu za uređaj... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Puno hvala na odgovorima! Prigovor sam slao putem emaila, dali se to može voditi kao službeno (u slučaju da dođe do HAKOMA ili sudskog spora) ili da ipak šaljem pismenim putem za Zagreb? Što je efikasnije/brže/preporučljivije? Nadalje, meni je iskreno svejedno Mogu raskinuti ugovor i da im otplatim mobitel. To sam čini mi se ponudio u žalbi Mogu ostaviti tarifu kakva je da odradim ugovor do kraja. To su dvije opcije na koje bi pristao, niti na jedno drugo njihovo potraživanje ne mogu pristati. Rokovi za njihov odgovor na email su 14(radnih!?) Dana? P.s. Račun za tekući mjesec ako sad za par dana dođe uvećan za tih 80kn jel da to platim ili da ga preskočim dok traje taj spor s njima? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Prije 57 minuta, Goranh222 je napisao: Prigovor sam slao putem emaila, dali se to može voditi kao službeno (u slučaju da dođe do HAKOMA ili sudskog spora) ili da ipak šaljem pismenim putem za Zagreb? Što je efikasnije/brže/preporučljivije? vrijedi i to,samo nemoj izbrisati jer ti može zatrebati.. Prije 57 minuta, Goranh222 je napisao: Račun za tekući mjesec ako sad za par dana dođe uvećan za tih 80kn jel da to platim ili da ga preskočim dok traje taj spor s njima? plati onoliko koliko priznaješ...znači minus tih 80 kn možda bi na tvom mjestu napravio prigovor i na račun gdje navedeš da si se već žalio i da ćeš plaćati nesporan dio do završetka postupka.....da se kojim slučajem ne bi desilo da se u njihovim sistemima ne registrira žalba na račun ,pa sa vremenom isključe usluge...al nemoraš odmah ...imaš rok od mislim mjesec dana ,pa sačekaj da vidiš odgovor Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 7. kolovoz 2020. Hvala kolega! Budem napravio tako ,javim rasplet Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Poštovani gospodine xxxx nastavno na Vašu pritužbu na Rješenje HT prigovora u vezi s iznosom mjesečnih naknada za pretplatničke brojeve 099/ i 099/0, želimo Vas obavijestiti o donesenoj odluci Povjerenstva za pritužbe korisnika u drugostupanjskom postupku, od dana 19. kolovoza 2020. godine. Povjerenstvo je detaljno razmotrilo Vašu pritužbu te je na temelju svih relevantnih činjenica donijelo odluku da se ista usvaja, uz pojašnjenje kako slijedi. Nakon provjere raspoložive dokumentacije te uvidom u bazu podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d., Povjerenstvo je zaključilo kako je prvostupanjska odluka (xxxx) od dana 13. kolovoza 2020. godine donesena potpuno u skladu s važećim zakonskim aktima i primjenjivim pravilima elektroničkih komunikacija. Utvrđeno je kako nemate aktivirane fiksne usluge te iz tog razloga ne ostvarujete pravo na Magenta 1 pogodnosti, stoga će M1 popusti biti deaktivirani od 1. rujna 2020. godine i cijena će biti 249,00 kn (PDV uključen) za broj 099/503-2152 i 149,00 kn (PDV uključen) za broj 099/576-3810. Nadalje, budući se M1 popusti na mjesečne naknade u iznosu 60,00 kn (PDV uključen) za broj 099/ i 20,00 kn (PDV uključen) za broj 099/- ne mogu aktivirati, jer ne zadovoljavate uvjete za Magenta 1 pogodnosti, izvršili smo raskid ugovornih obveza i financijsko odobrenje zaduženja naknade za prijevremeni raskid ugovorne obveze u iznosu 2.078,00 kn (PDV uključen) za broj 099/- i 1.192,00 kn (PDV uključen) za broj 099/-0. Želimo naglasiti, iznos popusta 60,00 kn (PDV uključen) na preostalih 11 mjeseci za broj 099/- koji se ne može aktivirati, iznosi ukupno 660,00 kn (PDV uključen) dok smo financijski odobrili ukupno 2.078,00 kn (PDV uključen) a iznos popusta 20,00 kn (PDV uključen) na preostalih 9 mjeseci za broj 099/-, koji se ne može aktivirati, iznosi ukupno 180,00 kn (PDV uključen) dok smo financijski odobrili ukupno 1.192,00 kn (PDV uključen) Napominjemo da su pretplatnički brojevi i dalje aktivni broj 099/ Napominjemo da su brojevi i dalje aktivni 099 - na tarifi „Neograničena“ uz iznos naknade od 249,00 kn (PDV uključen) a broj 099/ tarifi „Najbolja M“ uz iznos naknade od 149,00 kn (PDV uključen) ali bez ugovorne obveze te imate mogućnost promjenu tarifnog modela i kupovinu mobilnog uređaja po povoljnijoj cijeni, prema trenutno aktualnim promotivnim ponudama a za navedeno ćemo Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku. Ujedno, preostale rate za uređaj nastavljate dalje podmirivati sukladno otplatnom planu. U nadi da smo ovim odgovorom dodatno pojasnili nastalu situaciju te da ste zadovoljni odlukom Povjerenstva, unaprijed zahvaljujemo te Vas srdačno pozdravljamo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Može li mi netko pojasniti što ovo u konačnici znači? Usvojili su žalbu, ali su mi raskinuli ugovor, smrdali tarife, ali mobitel trebam platiti preostale mjesece kako je i išao Što s ovim ciframa 2078kn i 1192kn? Jel to traže da platim ili? Malo mi je nerazumljivo 😂 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 27. kolovoz 2020. "Financijsko odobrenje" je računovodstveni žargon, ovdje smo većinom pravnici, ali koliko je meni poznato, to znači da su to zaduženje stornirali. Spitfire 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Dijeli odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Da, knjižno odobrenje, financijsko odobrenje ili obavijest o knjiženju je u računovodstvu dokument koji utvrđuje da je došlo do određene poslovne promjene odnosno da se određenom subjektu želi umanjiti već nastalo zaduženje po nekom računu, u biti kako je Ruby objasnila da bi se radilo o storniranju računa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Goranh222 odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 27. kolovoz 2020. Hvala ekipa, ukratko bi to trebalo značiti da od 01.09. više nemam ugovornih obaveza prema njima, osim isplatiti mobilni uređaj na rate prema ugovoru. Nemam penala, ni ništa za raskid ugovora? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.