bose objavljeno: 14. srpanj 2009. Dijeli objavljeno: 14. srpanj 2009. dragi znalci, ukoliko npr. danas u nekoj od trgovina kupim novi televizor, a za dva-tri dana tek shvatim da taj televizor ne zadovoljava moje potrebe, odnosno ne zadovoljava me slika ili zvuk televizora, da li imam pravo na povrat novčanih sredstava u toj trgovini? ako da, da li taj povrat mora biti u punom iznosu ili je umanjen za neki određeni postotak? u kojem roku mogu vratiti taj televizor? hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MrVivi odgovoreno: 17. srpanj 2009. Dijeli odgovoreno: 17. srpanj 2009. i mene ovo zanima Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 17. srpanj 2009. Dijeli odgovoreno: 17. srpanj 2009. Po čl.5 Zakona o zaštiti potrošača," trgovac je dužan,na zahtjev potrošača, proizvod koji ima nedostatke zamjeniti novim,otkloniti nedostatak,sniziti cijenu,zamjeniti novim,ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod." Iz toga proizlazi da ukoliko je kupac nezadovoljan proizvodom iz subjektivnih razloga,trgovac nema obvezu povrata novca.Znači, na trgovcu tj.odgovornoj osobi u trgovini je odluka želi li primiti nazad prodani proizvod i vratiti novac kupcu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MrVivi odgovoreno: 17. srpanj 2009. Dijeli odgovoreno: 17. srpanj 2009. znači pokvari pa vrati, Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bose odgovoreno: 22. srpanj 2009. Autor Dijeli odgovoreno: 22. srpanj 2009. hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
february odgovoreno: 3. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 3. svibanj 2015. Da se nadovežem, da ne otvaram novu temu - 19.4. kupio sam hlače, na njima je još original etiketa i imam račun. Danas probam i shvatim da su mi premale, sam sam kriv, kupio sam bez isprobavanja. Koje su moje opcije oko vraćanja/zamjene robe ili povrata novca, s obzirom da roba nema nikakvu grešku i s obzirom na protek vremena? I da, hlače su bile na sniženju 30%. Hvala na odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 3. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 3. svibanj 2015. Hi february, Opcije ovise o politici trgovca. U nekim dućanima se bez problema dobije povrat novca ili zamjena robe, pa i bez obzira na etiketu ili račun ili rok (npr. 30 dana). Ako odbiju obje opcije, postoji mogućnost prigovora trgovcu - što može pomoći u nekim slučajevima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 3. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 3. svibanj 2015. Ako imate račun i nenošene hlače sa original etiketom, smatram da ne bi trebalo biti problema da se barem napravi zamjena za neki drugi artikl (o povratu novca zavisi o politici konkretne trgovačke kuće). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
february odgovoreno: 4. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2015. Ako imate račun i nenošene hlače sa original etiketom, smatram da ne bi trebalo biti problema da se barem napravi zamjena za neki drugi artikl (o povratu novca zavisi o politici konkretne trgovačke kuće). Evo, vratio se iz dućana - ne rade zamjene/povrate, ništa. Imaju takvu obavijest nalijepljenu u dućanu. No, ne bi rekao da, ako su zakonom obvezni, ta obavijest išta znači, pa ću se raspitati malo kod Potrošača. A i čekam pisani odgovor na mail iz središnjice trgovine. Pa ću napisati što je bilo, za ubuduće, možda nekome pomogne. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 4. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2015. Svakako javite povratno što su vam rekli. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
february odgovoreno: 4. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2015. Dakle, evo odgovora od mjerodavnih (udruga Potrošač, i to sam u dva grada pitao i dobio sličan odgovor): Poštovani, trgovac je dužan izvrštiti zamjenu, uklanjanje nedostatka ili povrat isključivo kada se radi proizvodu s materijalnim nedostatkom ( ZOO čl. 400.-429.). Nema zakonske osnove kojom bi se trgovac obvezao da zamjenu ili povrat ispravnog proizvoda za koji potrošač naknadno utvrdi da mu ne odgovara veličina, boja, model, snaga i sl. Ako pristane na zmjenu to je isključivo dobra volja trgovca. S poštovanjem. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 4. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 4. svibanj 2015. Sve to stoji, ali moram priznati da je ovo prvi put da čujem da određena trgovačka kuća decidirano odbija zamjenu (s povratom novac je druga stvar). Loša reklama za njih. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
february odgovoreno: 6. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 6. svibanj 2015. Sve to stoji, ali moram priznati da je ovo prvi put da čujem da određena trgovačka kuća decidirano odbija zamjenu (s povratom novac je druga stvar). Loša reklama za njih. Dao sam si truda i naproučavao članke i Zakone (o obveznim odnosima i zaštiti potrošača) na koji su se pozvali oni koji su mi odgovarali na mail. I našao par rupa na koje sam se pozvao a koje trgovac prema meni kao kupcu nije poštivao i zbog čega sam ja bio u zabludi da artikl mogu vratiti - uglavnom, čim sam to tako napismeno poslao "glavnoj" u Zg, očito su shvatili da im je pametnije da mi zamijene stvar, nego se upuštati sa mnom. Baš sam si važan sad. Nije stvar u novcu, nego u principu. Jer stvarno ni ja nemam nijedno isksutvo niti sam ikad čuo da nekome ne žele nekorišteni proizvod sa računom - zamijeniti. Još su me baš bezobrazno otpravili kad sam došao zamoliti za to. Nisam još išao mijenjati (jer nije u mojem gradu, budem kad budem poslovno opet tamo, uskoro), ali vidjeti ćemo kako će to proći. Upornost, nema druge. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 7. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 7. svibanj 2015. Nije stvar u novcu, nego u principu. Upravo tako. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.