Jump to content

oporuka- hitno


sandrina0510

Preporučene objave

posto mi je baka na samrti, i zeli svoj dio ostaviti meni- unuci, a ne svojoj djeci, zbog raznih obiteljskih problema,...na koji nacin da napravimo oporuku da kceri ne dobe svoj nuzni dio koji im pripada. ona ne zeli dok je ziva prepisati svu imovinu na unuku, mene, vec zeli da mi pripadne nakn njezine smrti.

koje su cake ovog ugovora, i dali posoji takvo sto?

cula sam da ako napravimo takav ugovor,onda ubiti ja postajem njezin skrbnik, i moram snositi njezine zivotne potrebe do njezine smrti, a ne kceri, sto naravno ona to ne zeli, a ni ja jer sam student

 

hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovana !

Možete pozvati Javnog bilježnika da baka pred njim i dva svjedoka koji nisu u srodstvu izjavi svoju posljednju želju .

 

Pozdrav !

 

Usmena oporuka

 

članak 37 ZN

1. Oporručitelj može očitovati svoju posljednju volju usmeno pred dva istodobno prisutna svjedoka samo u izvanrednim okolnostima zbog kojih nije u stanju oporučiti ni u jednom drugom valjanom obliku .

 

2. Usmena oporuka prestaje vrijediti kad protekne 30 dana od prestankA IZVANREDNIH OKOLNOSTI-.

 

 

Usmena oporuka je pravovaljana kad je kod oporučitelja naglo nastupilo pogoršanje njegove bolesti , što je on osjetio , a to su na njemu primjetiti i svjedoci, jer se oporučitelj zbog slabosti nije mogao niti potpisati .

 

 

Pozdrav !

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

vasa baka moze napisati oporuku pred dva svjedoka i tu oporuku potpisati u njihovoj prisutnosti i izjaviti da je ta izjava njena oporuka.npr OVO JE MOJA OPORUKA I JA JE PRED VAMA DVOJICOM POTPISUJEM.i oporuku trebaju potpisati svjedoci,nije dovoljno da se na kuvertu samo potpisu.ova pisana oporuka pred svjedocima spada u redovni oblik oporuke.jedino bitno je da vasa baka zna citati i pisati.i u toj oporuci stavi da iskljucuje svoju djecu zbog opravdanih razloga i stavi da poslije njezine smrti je vi nasljedjujete.

POZDRAV!!