Jump to content

ovrha-auto osiguranje-WIENER-dofakturirali 50%


ivan001zg

Preporučene objave

Poštovani,

U 6mj. 2013. ugovorio sam obvezno auto osiguranje na koje sam dobio bonus-popust od 50% na koje sam imao pravo prema od mene tada traženoj i dostavljenoj dokumentaciji (njihov zastupnik mi je na osnovu te dokumentacije odredio bonus od 50% te smo ugovorili iznos od 1.569,79 Kn - znači potpisao sam policu i kupio sam uslugu po toj cijeni).

U 8.mj/2014. nakon potpunog konzumiranja ove usluge (završilo osiguranje) stiže mi od odvjetničkog ureda opomena pred utuženje kojom mi se prijeti da će se pokrenuti ovrha ako ne platim dodatnih 1.509,78 Kn. Budući sam u potpunosti uplatio ugovoreni iznos od 1.569,79 Kn, ne uplačujem ovaj dodatni iznos I čekam da se oko istoga pokrene postupak.

U međuvremenu sam u prepisci s djelatnicima ove osiguravateljske kuće, gdje oni tvrde da trebam dostaviti određeni dodatni dokument (radi se o kupoprodajnom ugovoru od prošlog auta a koji od mene u trenutku ugovaranja nije tražen, dostavljen im je ugovor o posredovanju u prodaji koji sam sklopio s posrednikom u prodaji). Ja tvrdim da smo ugovorili uslugu po toj cijeni I da je ne mislim plaćati duplo, da uslugu po duploj cijeni ne bi ni kupio od njih te da za eventualne propuste njihovih djelatnika koji nisu prilikom ugovaranja ishodili svu potrebnu dokumentaciju od mene ne mislim sam snositi krivicu I troškove.

Pišem mailove djelatnicima osiguranja u kojima izražavam zabrinutost da mi ne dođe nenajavljena ovrha a time i blokade svih računa (ako si u dopuštenom minusu ovi s FINE te odmah zablokirraju pa dok ne izađeš iz minusa I ovi se ne naplate živi od zraka). Djelatnici osiguranja me smiruju te kažu da ću prije izvršenja ovrhe dobiti rješenje na koje ću imati pravo na prigovor – OK rekoh.

No događa se upravo ono što sam se pribojavao, FINA me je blokirala, bez da sam dobio rješenje o ovrsi a time i pravo prigovora na isto. Nikakvo pravo kao građanin nemaš! Osiguranje samoinicijativno dofakturira policu, iz istoga napravi tzv. vjerodostojnu ispravu te provede ovrhu a ti kao druga strana spora nemaš pravo nigdje reći da ta njihova “vjerodostojna isprava” na temelju koje me je FINA blokirala I nije vjerodostojna. Bio u FINA-I jučer, ovi prebacuju na osiguranje I kažu da se s njima dogovorima, a što ću do tada jesti ja I moja obitelj, zrak? Očajan sam!

Osnovno pitanje, kako je moguče da se provodi ovrha bez rješenja o ovrsi i mogučnosti da kao građanin imaš pravo prigovora na isto, budući smatraš da nisi dužan platiti uslugu duplo više nego u iznosu koji si ugovorio s davateljem usluga?

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Rješenje o ovrsi Vam je trebalo biti pokušano 2 puta biti dostavljeno. Ako Vam je 2 puta ostavljena obavijest o prispječu pošiljke koju možete podignuti u roku 5 dana u pošti dostava se smatra urednom te se rješenje o ovrsi izvesei na oglasnoj ploči i postane pravomoćno. Tražite broj predmeta i JB u FINI koji je donio rješenje o ovrsi te izvršite uvid u predmet kod JB te da li je dostava bila uredna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Bio sam danas kod JB i tražio uvid u spis. Bili ste u prvu! JB tvrdi da je rješenje o ovrsi dostavljano 2 puta te je nakon toga oglašeno na oglasnu ploču te time postalo pravomoćno. Ja sam u potpunosti siguran da obavijesti o prispijeću pošiljke nisam dobivao. Mogao bi razumjeti da se je obavijest jednom zagubila, ali dvaput? A oglasna ploča je samo forme radi, tko uopće to tamo gleda? Ne znam zašto su me zaposlenici osiguranja dovodili u zabludu tijekom cijele prepiske od početka ovog mjeseca, a pravomoćno rješenje su dobili od JB negdje u 2. Ili 3. Mj. I time je rješenje o ovrsi postalo pravomoćno, bez mogućnosti da na isto uložim prigovor. Rješenje je doneseno temeljem po meni krivotvorenog računa, kojeg je osiguravatelj naknadnim dofakturiranjem izradio. I dalje mi ne ide u glavu kako se može kupiti usluga po jednoj cijeni, te nakon što je ta usluga već konzumirana, prodavatelj usluge poveća cijenu iste za duplo, te na kraju svega provede ovrhu i blokira račune !!

Molim Vas da li imam kakvih pravnih mogućnosti?

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

traži od javnog bilježnika (na uvid) dostavnicu pismena.

predpostavljamda je rješenje poslao poštom. poštar bi trebao navesti kad vas je tražio i dali vam je ostavio obavjest o pismenu.

ako javni bilježnik ne daje dostavnicu na uvid nešto mulja.

piši žalbu predsjedniku nadležnog županijskog suda.

 

od nadležnog suda tražo poništenje pravomoćnosti rješenja o ovrsi broj ?(saznaj ga od JB).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija