markun objavljeno: 4. lipanj 2015. Dijeli objavljeno: 4. lipanj 2015. molim za odgovor. Nakon što se dobije rješenje o izvedenom stanju. kako ide postupak upisa u katastar i sud? puno hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 4. lipanj 2015. Dijeli odgovoreno: 4. lipanj 2015. Poštovani, za sam upis potrebno je napraviti Geodetski elaborat za evidentiranje, brisanje ili promjenu podataka o zgradama, koji izrađuje ovlaštena geodetska tvrtka.Upis se dakle vrši na temelju Geodetskog elaborata i pravomoćnog Rješenja o izvedenom stanju. Katastar nakon svoje evidencije, dostavlja po službenoj dužnosti potrebnu dokumentaciju (Pravomoćno rješenje sa prijavnim listom, kopiju plana i rješenje o izvedenom stanju) zemljišno knjižnom odjelu, radi upisa u zemljišne knjige gdje se stavlja zabilježba o priloženom Rješenju o izvedenom stanju i oznaci i broju toga akta. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
markun odgovoreno: 5. lipanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 5. lipanj 2015. hvala na odgovoru. Da li se elaborat za evidentiranje radi nakon što se dobije rješenje o izvedenom stanju iako je kuća već postojala u katastru? još jednom hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.