Jump to content

teleoperateri


bebana

Preporučene objave

Potpisala sam ugovor sa jedim teleoperaterom na 24 mj. Dobila sam uređaj po promotivnoj cijeni, sad nakon dva mjeseca želim prekinuti ugovor. Uslugu/broj nisam koristila. Tražila sam raskid ugovora, te da želim platiti punu cijenu uređaja i ova 2 mjeseca usluge. Oni su mi odgovorili da moram platiti cijeli iznos( uređaj +usluga) * 24 mjeseca, ukoliko želim raskid ugovora.

 

Dali je to istina da moram platiti uslugu ako je nisam koristila?

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U pravilu, ako se dobro sjećam do pred neko vrijeme bilo je - ili puna cijena uređaja ili preostale rate ugovorenog vremena, ovisno o tome što je povoljnije za korisnika. Nikako ne oboje, ali ne znam je li se u međuvremenu nešto mijenjalo po tom pitanju.

 

Uglavnom, u Općim uvjetima poslovanja konkretnog teleoperatera vam sve piše o tome.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Potpisala sam ugovor sa jedim teleoperaterom na 24 mj. Dobila sam uređaj po promotivnoj cijeni, sad nakon dva mjeseca želim prekinuti ugovor. Uslugu/broj nisam koristila. Tražila sam raskid ugovora, te da želim platiti punu cijenu uređaja i ova 2 mjeseca usluge. Oni su mi odgovorili da moram platiti cijeli iznos( uređaj +usluga) * 24 mjeseca, ukoliko želim raskid ugovora.

 

Dali je to istina da moram platiti uslugu ako je nisam koristila?

 

Hvala

 

http://www.hakom.hr/default.aspx?id=1362

 

Pretplatnik u svakom trenutku može raskinuti ugovor. Pretplatničkim ugovorom može se utvrditi da u slučaju kad se ugovor raskida prije isteka predviđenog roka trajanja pretplatnik mora platiti naknadu za raskid koja može biti:

mjesečna naknada za ostatak trajanja ugovora ili

naknada u visini ostvarenog popusta na proizvode i usluge ako je povoljnija za korisnika.

 

ugovor je napravio operater i trebalo bi ga tumačiti u korist korisnika usluge.

o ugovoru niste pregovarali (Zakon za zaštitu potrošača) inače bi tražili da se ovedu odredbe o raskidu (predpostabvljam)

malo mašte u uporabi zakonskih odredbi nebi škodilo.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Radi se o Vipnetu. U ugovoru kaže" u slučaju prijevremenog raskida ugovora, pretplatnik se obvezuje platiti mjesečnu naknadu za preostalo razdoblje obveznog trajanja ugovora". Što da im napišem u molbi za raskid ugovora? želim da mi smanje ukupni iznos duga, znači da mi naplate uređaj u punoj cijeni( ja sam ga dobila po promotivnoj) i ove račune što su do sad stigli. Ne bih htjela Više koristiti njihovu uslugu...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Čl. 14. Općih uvjeta VIP-a (boldano) -

 

"14.1. U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.

 

14.2. Ako je Ugovor tijekom obveznog trajanja raskinut od strane Vipneta krivnjom Krajnjeg korisnika, Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora."

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija