anton887 objavljeno: 29. kolovoz 2016. Dijeli objavljeno: 29. kolovoz 2016. Poštovani, ljubazno Vas molim za savjet. Uložila sam prigovor na opomenu pred ovrhu prema Vodovodu d.. Da li Vodovod d. može ići postupkom ovrhe prema meni dok se ne riješi spor oko moje reklamacije računa ili ipak mogu ? Ljubazno molim za odgovor i propis koji govori mogu li oni ili ne mogu ići ovrhom za vrijeme dok se ne riješi o pitanju moje reklamacije na račun. Najljubaznije zahvaljujem, Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 29. kolovoz 2016. Dijeli odgovoreno: 29. kolovoz 2016. Poštovani, ljubazno Vas molim za savjet. Uložila sam prigovor na opomenu pred ovrhu prema Vodovodu d.. Da li Vodovod d. može ići postupkom ovrhe prema meni dok se ne riješi spor oko moje reklamacije računa ili ipak mogu ? Ljubazno molim za odgovor i propis koji govori mogu li oni ili ne mogu ići ovrhom za vrijeme dok se ne riješi o pitanju moje reklamacije na račun. Najljubaznije zahvaljujem, mogu ali i vi možete osporiti taj dug. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anton887 odgovoreno: 29. kolovoz 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 29. kolovoz 2016. hvala vam. našla sam u Zakonu o zaštiti potrošača da prema čl. 15. st. 3. u vezi s osporenim neplaćenim dospjelim novčanim potraživanjima, trgovcu koji pruža javnu uslugu nije dopušteno pokretanje postupka prisilne naplate do okončanja sudskog ili izvansudskog postupka. Da li se osporeno potraživanje ovdje odnosi jednako i na prigovor na račun i na opomenu ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 1. rujan 2016. Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2016. hvala vam. našla sam u Zakonu o zaštiti potrošača da prema čl. 15. st. 3. u vezi s osporenim neplaćenim dospjelim novčanim potraživanjima, trgovcu koji pruža javnu uslugu nije dopušteno pokretanje postupka prisilne naplate do okončanja sudskog ili izvansudskog postupka. Da li se osporeno potraživanje ovdje odnosi jednako i na prigovor na račun i na opomenu ? Poštovani, u pravu ste, sukladno citiranom čl. 15. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača, nebi smjeli pokrenuti ovršni postupak dok ne rješe Vaš prigovor, no ako to i učine, te ako dobijete Rješenje o ovrsi na temelju vjerodostojne isprave, imate rok od osam (8) dana da protiv istog uložite Prigovor... U Prigovoru navedite da rješenje pobijate u cjelosti, ne samo u jednom dijelu, te detaljno, sukladno Ovršnom zakonu (NN 112/12 i 25/13), isti obrazložite, a također se pozovite i na odrednice naprijed navedenog članka (čl. 15. st. 3.) Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) Sretno.. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anton887 odgovoreno: 1. rujan 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 1. rujan 2016. hvala Vam. Samo me zanima još jedno. Postupak prigovora reklmamcije ima dvije do tri faze, od trgovca, pa povjerenstva i u konačnici upravni postupak. Da li se ne smije pokretati ovršni postupak dok se sve tri faze ne iscrpe ili se smatra da je izvansudski postupak završen samim time što su mi odgovorili u prigovoru na reklamaciju da ne uvažavaju? hvala puno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Željac047 odgovoreno: 2. rujan 2016. Dijeli odgovoreno: 2. rujan 2016. hvala Vam. Samo me zanima još jedno. Postupak prigovora reklmamcije ima dvije do tri faze, od trgovca, pa povjerenstva i u konačnici upravni postupak. Da li se ne smije pokretati ovršni postupak dok se sve tri faze ne iscrpe ili se smatra da je izvansudski postupak završen samim time što su mi odgovorili u prigovoru na reklamaciju da ne uvažavaju? hvala puno :cita:..Malo ste nejasno naveli na što Vam je odgovoreno negativno, na prigovor koji se podnosi trgovcu-pružatelju usluge (čl. 10. st. 2. i 5.) Zakona o zaštiti potrošača ili na reklamaciju Povjerenstvu povodom odgovora pružatelja usluge na Vaš prigovor sukladno čl. 25. st. 5. istog Zakona, a u kojem povjerenstvu mora biti i jedan predstavnik udruge za zaštitu prava potrošača.. No, iz Vaših navoda (opomena pred ovrhu) dade se zaključiti da ste negativni odgovor dobili od strane povjerenstva temeljem Vaše reklamacije istom.. Sve što naprijed navodite su prava koja potrošač može koristiti i koja su mu Zakonom zagarantirana, ali i ne mora, sve je to individualno, od slučaja do slučaja (iznos duga, osnovanost prigovora, kasnija dokazivost idr.), a potrošač sam mora odlučiti da li će ih konzumirati, jer kad dođe do ovršnog postupka svako dugovanje se, zahvaljujući odrednicama važećeg Ovršnog zakona, u najmanju ruku, udvostručuje, no to je tema koja spada u domenu rasprava o tom i takvom Ovršnom zakonu.. Dakle, svaki potrošač, ponaosob, mora dobro razmisliti što dobiva, a što gubi, i kakvi su mu argumenti i izgledi za uspjeh, prije nego se upušta u sve to.... Sretno još jednom... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.