Spinn objavljeno: 7. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 7. ožujak 2017. Pozdrav, kupio sam tablet 06.03.2015, garancija je 2 godine. Tablet sam donio 06.03.2017 godine na dijagnostiku jer se jako sporo puni, a dana 07.03. sam dobio od servisa odgovor da sam ga predao van garancije, tj. da garancija ističe 05.03.17 u 23:59. Neovisno o tome što je 05.03.17 bila nedjelja i nisam mogao taj dan odnijeti uređaj prodavaču, svakako sam mišljenja da njihovo tumačenje računanja rokova krivo i da jamstvo traje do isteka 06.03.17, te ću im napisati prigovor. Ovdje samo molim potvrdu da mi razmišljanje ide u pravom smjeru Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 7. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 7. ožujak 2017. Ide, po Zakonu o obveznim odnosima, ako se rokovi računaju na godine, tada rok ističe na dan koji se po imenu i broju podudara s danom nastanka događaja od kojega rok počinje teći, a ako posljednji dan roka pada u dan kad je zakonom određeno da se ne radi, kao posljednji dan roka računa se sljedeći radni dan. Dakle, u pravu ste po oba stavka tog članka (čl. 300 ZOO) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.