Jump to content

Jamstvo na ispravnost proizvoda, određivanje zadnjeg dana


Spinn

Preporučene objave

Pozdrav,

kupio sam tablet 06.03.2015, garancija je 2 godine.

Tablet sam donio 06.03.2017 godine na dijagnostiku jer se jako sporo puni, a dana 07.03. sam dobio od servisa odgovor da sam ga predao van garancije, tj. da garancija ističe 05.03.17 u 23:59.

 

Neovisno o tome što je 05.03.17 bila nedjelja i nisam mogao taj dan odnijeti uređaj prodavaču, svakako sam mišljenja da njihovo tumačenje računanja rokova krivo i da jamstvo traje do isteka 06.03.17, te ću im napisati prigovor.

 

Ovdje samo molim potvrdu da mi razmišljanje ide u pravom smjeru :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ide, po Zakonu o obveznim odnosima, ako se rokovi računaju na godine, tada rok ističe na dan koji se po imenu i broju podudara s danom nastanka događaja od kojega rok počinje teći, a ako posljednji dan roka pada u dan kad je zakonom određeno da se ne radi, kao posljednji dan roka računa se sljedeći radni dan. Dakle, u pravu ste po oba stavka tog članka (čl. 300 ZOO)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija