Yvanne objavljeno: 20. lipanj 2017. Dijeli objavljeno: 20. lipanj 2017. Pozdrav svima, iako sam već neko vrijeme latentni član, nedavno sam počašćen razlogom za registraciju i postavljanje pitanja. Naime, radi se o naplati osiguranja, a konkretna je situacija da se u stanu dogodila polava, te je osiguranje izašlo na uvid i procjenilo štetu. Kako se radi o osiguranju koje je zgrada dužna plaćati iz naknade koju plaća svaki suvlasnik, nakon ponude osiguranja firma koja je zadužena za održavanje zgrade navodi da štetu može sanirati samo i isključivo njihov kooperant, a u slučaju da želim angažirati vlastitog majstora, moram izdvojiti vlastita sredstva. Također, navode mi da nemam ni pravo na opciju preuzimanja novca od strane osiguranja. Stan je moje vlasništvo, a osiguranje je, još jednom napominjem, defaultno koje se naplaćuje od komunalne naknade. Koja su moja prava? Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 20. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2017. za to bi valjalo vidjeti policu osiguranja i opće uvjete pod kojima je polica sklopljena. Osiguranje se ustvari plaća iz sredstava stambene pričuve kojima upravlja firma za održavanje zgrada? Onda je i polica osiguranja kod njih, pretpostavljam. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 20. lipanj 2017. Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2017. nakon ponude osiguranja firma koja je zadužena za održavanje zgrade navodi da štetu može sanirati samo i isključivo njihov kooperant, a u slučaju da želim angažirati vlastitog majstora, moram izdvojiti vlastita sredstva. Otiđete kod predstavnika stanara ili kod upravitelja i tražite da vam pokažu ugovor u kojem je tako definirano - ali ugovor koji ste vi suvlasnici potpisali. Malo dignite frku i nemojte prihvatiti neka njihova objašnjenja da tako piše u njihovim internim pravilnicima. Ako budu uporni u odbijaju davanja odgovora, urudžbirati im pisani upit i tražiti pisani odgovor. Po meni, ima logike da upravitelj putem svog kooperanta sanira štetu na zajedničkim djelovima zgrade ili na zajedničkim instalacijama. Dakle, u opsegu poslova koji jesu u njihovoj domeni ugovorenih obaveza. Ali da unutar stana postavlja novi parket? To nije posao održavatelja. Također, navode mi da nemam ni pravo na opciju preuzimanja novca od strane osiguranja. Za taj dio otiđite na razgovor izravno osiguravajućoj kući. I kod njih nemojte prihvatiti bilo kakav odgovor, nego tražite pisani odgovor. Spomenite da ako ne dobijete jasan odgovor u roku par dana, slijedi prijava osiguravatelja HANFA-i. Ne znam hoće li vam ovo pomoći, ali pokušajte. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Yvanne odgovoreno: 20. lipanj 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 20. lipanj 2017. Felixx i Ruby, zahvaljujem. Itekako ste mi pomogli. Javim daljnji slijed događanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.