gitahlapic objavljeno: 7. srpanj 2020. Dijeli objavljeno: 7. srpanj 2020. Pozdrav, isprika ako je netočna tema! Naručili smo korekcijske naočale sa jedne poznate regionalne stranice. Prilikom kupnje se posebno kupuju naočalne leće, a posebno okviri, te se dostavljaju zajedno kao cjeloviti proizvod. Nakon dostave, primjetili smo da su naočale 7 mm uže od podataka navedenih na webshopu, te samim time ne odgovaraju i željeli bismo ih vratiti (zajedno s pripadajućim lećama). Prodavač (webshop) se poziva na zakon o zaštiti potrošača, članak 79, st. 3 prema kojemu mi nemamo pravo na jednostavni raskid ugovora ukoliko je predmet ugovora roba koja je izrađena prema specifikaciji potrošača, te nude samo mogućnost povrata okvira. S obzirom da stvaran proizvod ne odgovara opisu proizvoda na webshopu, postoji li neki način da se izborimo i da nam vrate novac za same leće, s obzirom da njih ne bismo ni kupili da smo znali da proizvod ne odgovara dimenzijama? Sama cijena leća je jednaka kao i cijena okvira tako da nam nije svejedno, pogotovo zato što su oni u krivu jer navode netočne podatke na webshopu. Hvala unaprijed! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 29. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 29. srpanj 2020. Nažalost, vjerujem da je prodavač u pravu temeljem citiranog članka (i još nekih drugih). Ipak, iako nemate pravo na jednostrani raskid ugovora, imate pravo na raskid ugovora temeljem odredbe čl. 368. ZOO-a. Tada svaka strana mora vratiti drugoj ono što je primila na ime ispunjenja ugovora te prestaju sva međusobna prava između stranaka, osim prava na naknadu štete. Pravo na naknadu štete ima trgovac, koji je imao financijski gubitak zbog toga što je izradio leće prema Vašim specifikacijama koje ne odgovaraju nikome drugome, a od kojih ste Vi kasnije odustali. Vjerujem da je taj financijski gubitak jednak vrijednosti tih leća. Slijedom navedene logike, dolazite do istog rezultata, stoga zaista ne vidim način na koji biste dobili cjelokupni povrat. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
gitahlapic odgovoreno: 29. srpanj 2020. Autor Dijeli odgovoreno: 29. srpanj 2020. Poštovani, Hvala na informaciji! Na moje veliko iznenađenje, prodavač je prihvatio povrat punog iznosa s obziom da je njihova greška bila, te smo dobili iznos i za leće i za okvire, no hvala na odgovoru! Ruby_Danderfluff 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 30. srpanj 2020. Dijeli odgovoreno: 30. srpanj 2020. Hvala na javljanju ishoda! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.