Jump to content

Preticanje nesreca:(


Mille

Preporučene objave

U voznji motociklom na magistralnom putu sustigao sam sporije vozilo te odlucio da ga preteknem. Udaljenost od vozila ispred mene (automobil) je bila cca 15m. Na dozvoljenom mjestu za radnju preticanja (isprekidana linija) pocinjem preticanje. Pri tom sam se uvjerio da radnju mogu izvesti sigurno (iza mene nije bilo nikoga, lijeva saobracajna traka slobodna, te vozilo ispred mene koje nije imalo niti jedno drugo vozilo ispred sebe, niti je na bilo koji nacin vozac dao do znanja da namjerava izvrsiti bilo kakvu radnju. Upalio sam lijevi pokazivac smijera i presao u lijevu traku. Dodao sam gas kako bih ubrzao i pretekao sporijeg vozaca. U trenutku samoga preticanja (voznje lijevom trakom) na par metara ispred mene iz desne saobracajne trake vozac daje lijevi pokazivac smijera i naglo prelazi u lijevu traku. Pri tome jos je i kocio te mi tako prostor i vrijeme za bilo kakav manevar uskratio. Kasnije saznajem da je vozac imao namjeru da skrene lijevo sa puta ka svome domu. Uspio sam kociti, ali dosta kratko i nedovoljno jako te sam udario u zadnji lijevi kraj automobila (ispod svjetlosne signalizacije). Do kontakta je doslo u lijevoj saobracajnoj traci. Tom prilikom sam izgubio kontrolu nad vozilom i pao na zemlju te se zaustavio 10-ak metara dalje u lijevoj traci. Djelovi motocikla kao i sam motocikl su ostali na srednjem djelu lijeve trake, a vozilo ispred mene s lijeve strane puta. Hitno sam prebacen u bolnicu gdje su mi konstatovane lakse tjelesne ozljede. Posto se nesreca desila oko 16h, a zbog puta i guzve u bolnici izjavu sam dao tek u 21h te nisam prisustvovao ocevidu. U izjavi sam naveo svoje vidjenje dogadaja kao sto sam gore napisao. Iznenadio sam se kada sam dobio prekrsajnu prijavu i kada sam jedini okrivljen za nastalu nesrecu. Prekrsajna prijava se odnosila na neprilagodjeni razmak koji sam drzao izmedju vozila ispred??? Zapisnik jos nisam stigao pogledati (ocekujem sutra), pa me zanima na osnovu cega je zakljuceno da sam ja kriv? Tragova kocenja nema, brzina nije prekoracena, alkotest negativan... Sam udarac i nije bio mnogo jak sto se vidi po ostecenjima na oba vozila. Izjava vozaca ispred mene je da je on izvrsio sve radnje kako bi se uvjerio da moze izvrsiti skretanje lijevo te isto izvrsio po propisu. Neposredno poslije nesrece cekajuci hitnu pomoc na moje pitanje sta se desilo rekao je da nije pogledao retrovizore, te da je pozurio da skrene prije dolaska vozila iz suprotnog pravca! Molim vas za savjet!

 

Unaprijed zahvaljujem

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ja sam također motorista pa sam se našao vrlo često u razno raznin situacijama gdje upravo vozači automobila nedovoljno paze na nas motoriste a jednom prilikom mi se je desilo upravo ista stvar kao i tebi samo sa tom razlikom što je brzina bila vrlo mala te sam udario u zadnji desni kraj šteta nije bila nikakava a naravno onda izvinjenja , nisam te vidio i slično,uglavnom u tvom slučaju očito je vozač automobila iskoristio trenutak kada tebe nije bilo i preinačio svoj iskaz onako kako njemu paše, ono što bi trebao napraviti je ponovno vještačenje automobila i motora, zatražiti rekonstrukciju te pronači svjedoke, sretno!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zapisnik jos nisam stigao pogledati (ocekujem sutra), pa me zanima na osnovu cega je zakljuceno da sam ja kriv?

 

"Uspio sam kociti, ali dosta kratko i nedovoljno jako te sam udario u zadnji lijevi kraj automobila (ispod svjetlosne signalizacije). Do kontakta je doslo u lijevoj saobracajnoj traci."

 

Eto, temeljem ovog?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

rubens je napisao:

Zapisnik jos nisam stigao pogledati (ocekujem sutra), pa me zanima na osnovu cega je zakljuceno da sam ja kriv?

 

"Uspio sam kociti, ali dosta kratko i nedovoljno jako te sam udario u zadnji lijevi kraj automobila (ispod svjetlosne signalizacije). Do kontakta je doslo u lijevoj saobracajnoj traci."

 

Eto, temeljem ovog?

 

Nazalost nista drugo nisam mogao uciniti jer je vozac ucinio radnju skretanja naglo. Presao je u moju saobracajnu traku naglo i u kratkom vremenskom roku, a to se desilo par metara ispred moga vozila. Pri tome je jos kocio kako bi smanjio svoju brzinu i izvrsio skretanje s magistralnog puta lijevo. Kocnicu sam doslovno uspio kratko stisnuti (par metara kocenja. Napominjem da je brzina bila prilagodjena uslovima na putu i unutar dozvoljene. Ostecenja na oba vozila od udarca nisu velika. Cak sam se uspio i zadrzati na motociklu, ali nisam uspio povratiti kontrolu nad istim. Te sam pao i zajedno s vozilom klizio 10-ak metara. Vozac je zavrsio skretanje te se zaustavio 30-ak metara od mjesta nesrece. Danas idem po zapisnik i fotografije, pa ce mi nadam se stvari biti malo jasnije. Na kraju zar on ne bi trebao biti taj koji se treba uvjeriti u sigurno izvrsenje radnje, posto sam ja svoju radnju vec vrsio prije no sto je on otpoceo svoju???

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prometne nesreće ovakvog tipa su među najkompliciranijim nesrećama koje postoje, za dokazivanje nečije krivice odnosno za dokazivanje tko je prije počeo sa svojom radnjom, pogotovo gdje su izostali tragovi na kolniku. Na temelju iskaza samo jednog sudionika nemoguće je bilo što tvrditi ili savjetovati bez uvida u zapisnik o očevidu i fotodokumentaciju. U ovoj situaciji, ako nema tragova na kolniku a vi ste sigurni da ste prvi počeli pretjecanje, odnosno već ste vršili pretjecanje i nalazili se na lijevoj strani kolnika kada je vozilo ispred vas skrenulo, bojim se da bez odvjetnika koji će tražiti angažman prometnog vještaka, nećete uspjeti. Ovo dakako vrijedi samo u slučaju da ste pri objašnjenju situacije bili 100% objektivni.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ljutko je napisao:

@mille

 

savjetujem da ne komentirate rubensa aka rubinja,

 

ignoriranje je jedino sto pomaze protiv njega :frajer:

 

Zaista bi bilo dobro za sve ovdje da prestaneš savjetovati bilo koga zbog bilo čega.

 

Nije jasno kako si zalutao ovdje na ovaj pravni portal i temeljem čega si se već po ko zna koji puta drznuo spomenuti moj nick.

 

Zamolio sam te barem pet puta da jednostavno ne provociraš, ne pišeš mi privatne poruke (prijetnje i vrijeđanja) i da ukoliko je to moguće više ne dovodiš ovdje u zabludu postavljače postova, pa eto po šesti, sedmi puta to i ponavljam.

 

Prestani s time.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

opet moram ja protiv policije, a ponukao me denid :-D

 

zasto policija mora nekoga kazniti ako ne zna sto se dogodilo?

 

posebno je nedopustivo da policija kaznjava bez materijalnih dokaza, a temeljem ispita samo jednog sudionika, koji je sve samo ne nepristran!!

 

policija NIKADA NE KAZNJAVA po podnesenoj prijavi (a drugi sudionik nesrece je zapravo podnio prijavu), osim u ovakvim slucajevima.

 

po meni je ovakvo djelovanje policije nedopustivo!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Izjave sudionika prometne nesreće mogu se nazvati "obvezna formalnost" jer se moraju uzeti, ali one nikako nisu element na osnovu kojeg će policija protiv jednog od sudionika podnijeti prijavu jer su izjave gotovo uvijek kontradiktorne. Zato se i radi očevid na mjestu događaja gdje policija utvrđuje smjerove kretanja, brzinu na osnovu tragova kočenja ako ih ima, položaje vozila, oštećenja na vozilima i tragove na mjestu događaja. Konkretno u ovom slučaju, budite uvjereni da odluka o podnošenju prijave nije donesena na temelju izjave bilo kojeg sudionika nego na temelju ovoga gore što sam nabrojao. Ovdje imamo samo izjavu jednog od sudionika koji je situaciju prezentirao iz svog kuta gledanja, ali što se tamo zaista dogodilo i kako izgleda mjesto događaja i tragovi, to ne možemo znati i nije u redu ovdje čovjeku davati potporu u stilu "da,da, vi ste u pravu" kada ne znamo niti jednu činjenicu. Policija na temelju izvršenog očevida podnosi prijavu protiv jednog, a ponekad i protiv oba sudionika, sud donosi odluku da li je prijavljeni kriv ili ne i krivca na kraju kažnjava, i to je to.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Eh evo mene opet. Dan je bio naporan, ali sta cu. Inace sam iz Sarajeva, BiH, pa razlike u zakonima postoje mada mislim da su dosta slicni. Preuzeo sam zapisnik sa mjesta nesrece (bez foto priloga koji ce biti gotov za par dana) i u zapisniku stoji kako sam skrivio prometnu nezgodu ne odrzavajuci dovoljan razmak izmedju vozila ispred. Po zapisniku vozilo ispred je otpocelo radnju skretanja te je dijelom (lijeva "polovina") vozila preslo u lijevu traku kada je doslo do udara. Po tome zakljucuju da se nesreca desila u desnoj traci sto objektivno nije istina. Skica pokazuje da se nesreca desila u desnom zavoju (iako sama cesta zavija blago lijevo???). Takodje citav jedan dio gdje izjavljujem kako sam krenuo u pretjecanje i presao u lijevu traku nedostaje! I odgovorno tvrdim da je moj potpis u zapisniku krivotvoren! Mislim da je to veliki propust prilikom ocevida. Nakon preuzimanja zapisnika slijedi sljedece!!! Poziv od policajca koji je vrsio uvidjaj na moj mobitel te isti zeli da se vidimo te da ponesem prekrsajni nalog i zapisnik kako bi ispravio "navodnu" gresku u prekrsajnom nalogu??? Na to sam odgovorio kako su dokumenti kod mog advokata i kako ne mogu doci do njih, ali bih se svakako zelio vidjeti s njim da popricamo o zapisniku, sto sam i ucinio. Prilikom razgovora sa njim i njegovim kolegom savjetuju me da ako dode do sudjenja ne spominjem uopste bilo kakve radnje u lijevoj traci kako ce mi sanse za dobijanje slucaja biti umanjene. Na kraju mi daje novu uplatnicu za prekrsajni nalog te mi kaze kako bih trebao baciti staru, jer je na njoj ucinjena greska!? Na original uplatnici stoji i poziv na broj prekrsajne prijave, dok na ovoj novoj tog broja nema i u tome je jedina razlika. Sa mnom je bio i moj prijatelj kojem kao i meni u ovom slucaju previse stvari ne "stima". :palacdolje:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U tom slučaju možete zaboraviti sve što ste ovdje pročitali. I sam sam motociklist pa kad prelazim na područje BIH, molim Boga samo da mi se tamo ne dogodi prometna nesreća. Ne želim nikoga podcjenjivati, ali bio sam prisutan prilikom očevida negdje kod B.Dubice kada je došlo do slijetanja jednog našeg motoriste. Najprije policija RS nije htjela izaći na očevid da bi se pojavili 4 sata nakon nesreće. Znate kako su obavljali očevid? Iz automobila. Bez fotografiranja, mjerenja itd.,sve je rađeno odokativno. Zato me i ne čudi što im je, u vašem slučaju, zavoj umjesto u jednu stranu pobjegao u drugu.

Da ne duljim, žele vas preveslati. Naravno, i ovdje se događaju greške i propusti, ali ovo što vi govorite zvuči kao da se dogodilo u nekoj afričkoj zemlji. Uzmite odvjetnika i neka vam je sa srećom.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija