Jump to content

poslovni korisnik VIPneta, hitno trazim pomoc


maja9
 Dijeli

Preporučene objave

imam tarifu unutar firme, gdje mi je 500 mb interneta besplatno. inace nikada do sada nisam potrosila niti 500mb. prosli mjesec mi je dosao racun da sam na internetu potrosila dodatnih 500kn, ali to sam nekako shvatila jer sam isla na kartu. ali ovaj mjesec mi je: 18.8.stigla poruka da sam 16.8. prekoracila dozvoljene mb, a 17.8.sam poslala tpo znaci provjeru stanja i pisalo je da sam potrosila 457mb. nakon toga 19.8. sam provjerila opet stanje i pise da sam potrosila u roku od dva dana 309,587mb vise od dopustenoga te mi je to naplaceno 2 384,56 kn. na njihovoj stranici pise da je 1mb-5kn, dok sam zvala u vip rekli su da mi je 1mb-10kn, sto opet ne ulazi u taj iznos. ali bit svega je da ja to nisam uopce napravila. kada sam otisla u vip poceli su mi govoriti da mi je mobitel sam azurirao podatke, sto nije moguce, jer godinu dana mi nije nikada tako bilo. zatim su mi rekli da pisem zalbu kada mi dode specifikacija racuna. ali posto sam citala po forumima, oni su "darezljivi" pa "oproste" nabijen racun ali moram platiti pdv. stoga bih trebala savjet, da li da odmah odem u njihovu centralu jer ja im ne mislim platiti pdv jer ja to nisam potrosila. ili da sacekam da mi dode specifikacija, ali onda sigurno moram platiti taj pdv.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 5 tjedna kasnije...

Naša slična iskustva s dva operatera, ako će pomoći

 

Tele2 nikad ništa nije napravio niti uvažio bilo kakav prigovor osim protokolarnih odgovora u stilu "prigovor je zaprimljen". Dug su prodali drugoj firmi koja se bavi naplatom i s kojima se trenutno natežemo oko toga

 

S vipom imamo sasvim pozitivna iskustva, čak u više navrata. Svaki put smo im poslali detaljno obrazložen prigivor i svaki put su nam na ovaj ili onaj način "oprostili", tj. sve što smo smatrali spornim su uglavnom uvažili na način, OK, umanjićemo vam iznos sljedećeg računa za toliko koliko smatrate spornim. Bitno samo da se ne bunite u vip centru jer oni niti šta znaju niti imaju ovlasti da donose takve odluke, već uputite dopis mailom ili faksom, to na kraju dođe do kompetentne osobe.

 

Za bilo šta što je sporno (npr. kolika je cijena MB) samo tražite da vas točno upute na akt gdje to piše (cjenik, ugovor, opći uvjeti itd...) - ali čak i da vam stvarno to predoče, uvijek imaju praksu da vam refakturiraju po tarifi za koju vi tvrdite da je ispravna ("U želji da nastavite koristiti naše usluge...bla...bla")

 

Ovo s PDV-om mi nema nikakvog smisla, pogotovo za poslovne tarife. Iznos koji platite mora korespondirati s računom, ako nešto i smanje, uvijek vam pošalju odobrenje ili novi račun s manim iznosom, upravo zbog tog PDV-a.

 

Poanta svega je, samo detaljno obrazložite prigovor

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija