robertl objavljeno: 28. rujan 2013. Dijeli objavljeno: 28. rujan 2013. Prije dva mjeseca kupili (naručili) smo u Kiki namještaj, te ga odmah u cijelosti platili. U Kliki su nam rekli da ga nemaju na skladištu, te da će ga naručiti iz tvornice. Usmeno su nam naveli očekivani termin isporuke (tada je to bilo za oko desetak dana). Međutim namještaj do danas nije stigao, te nam Kika na naše telefonske upite stalno navodi neke druge termine isporuke. Možemo li odustati od ugovora, te tražiti novac natrag? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 28. rujan 2013. Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2013. Čl. 360.-368. Zakona o obveznim odnosima - http://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 28. rujan 2013. Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2013. pročitaj Zakon o zaštiti potrošača i na njega se pozivaj. pismeno preporučeno od trgovca traži isporuu plaćene robe, kamate na uplaćena sredstva do isporuke robe ili traži raskid ugovor i povrat uplaćenih sredstava(uvečan za kamate). http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12489 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
petpetica odgovoreno: 28. rujan 2013. Dijeli odgovoreno: 28. rujan 2013. Za kamate će te se namučiti, a novac će vam vratiti odmah. Tako se i meni dogodilo s time da sam nakon 6 mjeseci pozvan od trgovca da preuzmem svoj novac, na žalost tako dobar komad namještaja više nikada nisam nigdje našao. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
robertl odgovoreno: 29. rujan 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 29. rujan 2013. Hvala svima na informacijama. Čitao Kikine uvjete na poleđini ugovora/računa. U nijma stoji da se oni obavezuju isporučiti robu, ali ne u kojem roku. Baš sam se jučer friško čuo telefonski s Kikom, te su mi rekli da ne navode rokove jer da nikad ne mogu biti sigurni kad će roba stići od njihovih dobavljača. Tako da ne znam kako prema njima nastupiti kad nigdje nije naveden rok. Ako odem u Kiku i dam prigovor na zapisnik, mogu li tražiti da se očituju o roku isporuke, te što ako se oni ne budu očitovali o istome? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 29. rujan 2013. Dijeli odgovoreno: 29. rujan 2013. Dogovoriti neki razuman rok - ako zeznu, raskid ugovora. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 29. rujan 2013. Dijeli odgovoreno: 29. rujan 2013. raskid ugovora može odmah tražiti. pismeno preporučeno i sa povratnicom. možeš tražiti povrat sredstava uvečano za kamate (takođepismeno) pročitaj Zakon o zaštiti potrošača. više češ saznati. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.