Jump to content

Ugovor s operaterima


Ivka Pivka

Preporučene objave

Pozdrav svima. Imam pitanje u vezi ugovora s operaterima. Sklopila sam prije mjesec dana ugovor s Tele2 i kupila sam i novi mobitel. Nakon 3 dana sam primijetila da ne radi utor za slušalice pa sam ga odnijela u Tele2 prodajno mjesto. Mobitel su poslali na servis i vratili ga za tjedan dana. Sada, nakon 2 tjedna, mobitel se opet pokvario i sada se stalno sam gasi i pali. Htjela bih raskinuti s njima ugovor, ali ne znam kako da ti napravim obzirom da sam potpisala na 2 godine. Da li je ikako moguće to napraviti? Naime, kupila sam novi mobitel a sada je više na servisu nego kod mene.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...ako raskine ugovor platit ćeš mjesečnu naknadu do kraja ugovorenog razdoblja.

 

Ili popust koji je ostvaren pri kupnji uređaja (ovisi što je povoljnije). Tako je kod većine operatera riješeno pitanje prijevremenog raskida.

 

Ali svakako tražiti novi uređaj - uostalom operateri te uređaje dobe džabe, nije im problem dati novi koji je ispravan, jer će ovog ionako "refundirati" na neki način. Na gubitku sigurno neće biti.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija