Spinn objavljeno: 16. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 16. ožujak 2017. Daklem, kolegi je vozilo zadavalo probleme i odveo ga je u ovlašteni servis. U servisu su detektirali problem s jednim cilindrom i otklonili su ga uz račun od cca 6.000 kn. Par dana nakon tog popravka vozilo se kvari na njemačkom autoputu te ovlašteni Volvo servis utvrđuje da je motor potpuno zariban. Za šlepanje s mjesta nezgode, čišćenje autoceste i dijagnostiku kvara kolegi je izdan račun na cca 30.000 kn, a uz to Volvo Hrvatska procjenjuje novi popravak, tj. sada generalku na još 40 k kn te ne pristaje u nikakvom omjeru sudjelovati u tom popravku. Vozilo je staro 5-6 godina i nije više u garanciji, ali je po prvo spomenutim problemima odveden u ovlašteni servis koji je kvar detektirao i popravak naplatio. Niti 2000 km kasnije došlo je do zaribavanja motora koje je prouzročilo jako velike troškove. Pitanje je kako nastupiti sad prema Volvo Hrvatska, mogu li oni maknuti sa sebe odgovornost za štetu nakon tog prvog popravka? Naime, oni uporno tvrde da kako vozilo nije između isteka garancije i ovog servisa servisirano samo kod njih (veći servisi su rađeni kod njih, manji, redoviti servisi su rađeni u neovlaštenom) te da po toj osnovi miču odgovornost.... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
barfly314 odgovoreno: 16. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2017. u pravu su. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 16. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2017. Ovdje će vam trebati vještak strojarske struke, po mom mišljenju. On bi eventualno mogao utvrditi razlog zaribavanja motora. Predlažem da angažirate odvjetnika da provede postupak osiguranja dokaza i očevida i nalaza po vještaku strojarske struke (nažalost, to je trošak koji pada na vas), nakon tog postupka ćete vidjeti ima li smisla ići i u postupak protiv Volvo Hrvatska. Je li vozilo između popravka cilindra i kvara na njemačkom autoputu bio kod nekog drugog, neovlaštenog servisera? Čini mi se da je to premalo vremena za dva servisa. Ovaj njihov argument da vozilo nije servisirano samo kod njih bi imao više smisla da je vozilo još pod garancijom pa da je zbog neovlaštenog servisiranja ništetna garancija, a vi smatrate da nije zbog garancije, već šteta nastala zbog nesavjesnog popravka. Ali kažem, je li jest ili nije, to vam ne mogu odgovoriti pravnici, već samo mehaničari. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spinn odgovoreno: 16. ožujak 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 16. ožujak 2017. Zahvaljujem na brzom odgovoru. Potvrdili ste moje razmišljanje, vještak je prvi korak. Čak i mislim da bi nalaz mogao biti u nekom dijelu pozitivan po kolegu, iz razloga što kada je doveo auto prvi put na dijagnostiku i servis dobio informaciju da je jedan cilindar u lošem stanju, ostali u jako dobrom. 3 dana nakon toga, auto zaribava, sva 4 cilindra su sad jako pohabana, a što se ne može desiti u samo 2 dana izuzev u slučaju da se auto vozi bez ijedne kapi ulja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.